Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Ik heb alleen niks met die zeurende melodie/synth wat in de laatste tracks van`KELTEK het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
flevoboys schreef:
Kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Ik heb alleen niks met die zeurende melodie/synth wat in de laatste tracks van`KELTEK het geval is.

Precies dit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:17 
 
Hardtraxxer

Weer kwaliteit van Keltek :clap: , maar die synths :whistle: . Hoeveel tracks wilt hij er nog op voortborduren? Heb het idee dat hij een template inlaad, vocal en melodie aanpast...en hop weer een track uitpoept. Klinkt wel heel neerbuigend maar zo bedoel ik het niet want kwalitatief is hij meester...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja, deze sound leverde hem met through the night alleen al 10 miljoen plays op op Spotify. Ook Dark Sun 6 mio plays.

Never change a winning team I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je team alleen maar wint kijk je ook de wedstrijden niet meer omdat niet meer spannend is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 14:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wel eens met de meeste reacties. Het steekt allemaal prima in elkaar, maar het is wel erg veel van hetzelfde nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Als je team alleen maar wint kijk je ook de wedstrijden niet meer omdat niet meer spannend is :P


Ah. Dit is een goeie. ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle