Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwah ik vind de kicks in die podcast rip fijner, die kicks een beetje meer op de achtergrond vind ik wel goed passen in deze plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 20:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind die nieuwe kicks echt heerlijk, passen goed bij het gehele plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:03 
 

Nog is even op me gemakje alle comments door zitten lezen. Moet wel zeggen dat ik het een beetje flauw vind en dan met name van de normaal zo kritische leden dat ze hier zo lyrisch over doen. En dan bedoel ik niet dat jullie dit leuk vinden want dat snap ik, er is hier op dit forum veel vraag naar dit soort tracks maar wel dat er nu in een keer niet meer kritisch naar gekeken word en in het eerste het beste andere topic meteen weer geklaagd word over kicks en dergelijke, en zo sterk zijn die bij deze plaat nou ook weer niet. Ik verwacht dan toch dat hier ook iets kritischer naar gekeken word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:01 
 

het gebeurd vaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Nog is even op me gemakje alle comments door zitten lezen. Moet wel zeggen dat ik het een beetje flauw vind en dan met name van de normaal zo kritische leden dat ze hier zo lyrisch over doen. En dan bedoel ik niet dat jullie dit leuk vinden want dat snap ik, er is hier op dit forum veel vraag naar dit soort tracks maar wel dat er nu in een keer niet meer kritisch naar gekeken word en in het eerste het beste andere topic meteen weer geklaagd word over kicks en dergelijke, en zo sterk zijn die bij deze plaat nou ook weer niet. Ik verwacht dan toch dat hier ook iets kritischer naar gekeken word.


Wat jij verwacht maakt geen kut uit en doet er niet toe., Je doet alsof je de almachtige kenner ben die iedereen wilt corrigeren. Kap daar eens mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, moeilijke dag gehad iMark? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk debiele reactie :lol: (van iMark)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:25 
 

jezus iMark >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima reactie.
Commentaar hebben op wat anderen van een track vinden is echt zo sneu :lol:

Het ligt allemaal aan stijl en smaak. De 2007 - 2010 stijl wordt gewoon erg gewaardeerd, en Josh & Wesz brengen dat als een van de enigen in hun eigen jasje. Waardoor deze gewoon meer wordt gewaardeerd.

Het valt niet onder het gros van de mainstream en raw waar je goed moet luisteren om een verschil te vinden, de uitstekers daar met betere kicks of een betere melodie of eigen stijl worden dan ook meer gewaardeerd, net als deze plaat en producers.

Dus prima reactie van iMark, hoe kun je zo dom wezen :lol:.
Waarom zou je kritisch gaan kijken naar een plaat die je op het eerste gehoor gelijk het gevoel geeft van wow wat een vette plaat. Ja de kicks zijn niet op hoog niveau, net als de mastering maar dat past gewoon in deze stijl.
Jij vindt Wasted Penguinz vast leuk, die zijn ook zwaar ondermaats qua kwaliteit, maar die melodieën doet men, ook mij, dat vergeten/vergeven.

Vazard - Tear Apart is mijn favo, toen ik die als eerst hoorde dacht toch ook niet. WOW, maar wel slechte dit dat dit dat dit dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:17 
 

Broken Balance schreef:
Prima reactie.
Commentaar hebben op wat anderen van een track vinden is echt zo sneu :lol:

Ik benadruk nog dat ik het daar niet over heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus als er niks te zeiken is gaan we maar zeiken op het feit dat we niet zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Broken Balance schreef:
Prima reactie.
Commentaar hebben op wat anderen van een track vinden is echt zo sneu :lol:

Ik benadruk nog dat ik het daar niet over heb!


Je klaagt over het feit dat men op deze track minder kritisch is dan andere platen terwijl, in jouw ogen, deze plaat minder is. In andere woorden, jij irriteert je aan het feit dat men dit leuk vindt en dus geen kritiek levert (wat logisch is) en op andere platen wel, die ze waarschijnlijk niet leuk vinden.
Terwijl het verschil tussen dit soort platen en de rest vrij duidelijk.

Ik zie zelfs wat reacties op de vorige pagina over kicks e.d. maar ze vinden het alsnog leuk.

Dus nogmaals.
Broken Balance schreef:
Waarom zou je kritisch gaan kijken naar een plaat die je op het eerste gehoor gelijk het gevoel geeft van wow wat een vette plaat. Ja de kicks zijn niet op hoog niveau, net als de mastering maar dat past gewoon in deze stijl.
Jij vindt Wasted Penguinz vast leuk, die zijn ook zwaar ondermaats qua kwaliteit, maar die melodieën doet men, ook mij, dat vergeten/vergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Dus als er niks te zeiken is gaan we maar zeiken op het feit dat we niet zeiken.

Amen. Dit was dus de reden van mijn (iets te debiele) reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Nog is even op me gemakje alle comments door zitten lezen. Moet wel zeggen dat ik het een beetje flauw vind en dan met name van de normaal zo kritische leden dat ze hier zo lyrisch over doen. En dan bedoel ik niet dat jullie dit leuk vinden want dat snap ik, er is hier op dit forum veel vraag naar dit soort tracks maar wel dat er nu in een keer niet meer kritisch naar gekeken word en in het eerste het beste andere topic meteen weer geklaagd word over kicks en dergelijke, en zo sterk zijn die bij deze plaat nou ook weer niet. Ik verwacht dan toch dat hier ook iets kritischer naar gekeken word.

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik vind deze stijl simpelweg vele malen interessanter dan wat er tegenwoordig op euforisch gebied uitgebracht wordt. Hetzelfde geldt voor de kicks, die er naar mijn mening juist prima onder passen, en bovenal ook niet kilometers de lucht in stuiteren. Ik heb hier persoonlijk gewoon weinig op aan te merken, omdat dit de stijl is die ik echt ontzettend vet vind. Heeft verder ook niks met J&W als artiest te maken, wat zij produceren spreekt mij gewoon aan.
Maar hetzelfde kan gezegd worden over jouw beoordelingswijze. Jij vind bepaalde tracks ook leuk, maar als je er kritisch naar gaat kijken zouden er ook geen 'tienen vallen', zoals ik wel eens in de releasesectie zie. Je bent bij uitstek wel het minst kritisch van alle leden, maar gaat hier dan wel kritiek op eisen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:23 
 

Kom op man er word net gedaan of hier een parel als Space we Created ligt >.<

Intro en mid: best aardig, kicks te slap
Break en builup: mooie dosis sfeer en gevoel. Prima, niks mis
Climax: leuke melodie maar zijn de laatste tijd echt wel mooiere gemaakt dan deze. Synth vind ik maar dat is persoonlijk vrij vervelend. Kicks zijn ook hier aan de slappe kant.

Al met al is het kwalitatief geen geweldig hoogstaande plaat. Van de leden die normaal niet zo kritisch zijn stoor ik me ook niet aan de reacties maar van de kritische wel want die doen ook net alsof dit briljant goed is. En dat er toch nog iemand is die iets over de kicks zegt is ook niet meer dan terecht. Bij een plaat van deze kwaliteit staan normaal gesproken ongeveer even veel postitieve als negatieve reacties en dat is hier totaal niet het geval.

En bij WP platen staat nog steeds vaak genoeg 'kan er door de kicks echt niet naar luisteren' reacties.

Vervolgens gaat er ook nog een zeggen dat die op smaak oordeeld toe wel die normaal altijd aan het zeiken is over kicks en dergelijke. Sorry hoor maar dan kan ik bijna wel kotsen, stelletje hypocrieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:24 
 

pim0412 schreef:
sandervanbruggen schreef:
Nog is even op me gemakje alle comments door zitten lezen. Moet wel zeggen dat ik het een beetje flauw vind en dan met name van de normaal zo kritische leden dat ze hier zo lyrisch over doen. En dan bedoel ik niet dat jullie dit leuk vinden want dat snap ik, er is hier op dit forum veel vraag naar dit soort tracks maar wel dat er nu in een keer niet meer kritisch naar gekeken word en in het eerste het beste andere topic meteen weer geklaagd word over kicks en dergelijke, en zo sterk zijn die bij deze plaat nou ook weer niet. Ik verwacht dan toch dat hier ook iets kritischer naar gekeken word.

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik vind deze stijl simpelweg vele malen interessanter dan wat er tegenwoordig op euforisch gebied uitgebracht wordt. Hetzelfde geldt voor de kicks, die er naar mijn mening juist prima onder passen, en bovenal ook niet kilometers de lucht in stuiteren. Ik heb hier persoonlijk gewoon weinig op aan te merken, omdat dit de stijl is die ik echt ontzettend vet vind. Heeft verder ook niks met J&W als artiest te maken, wat zij produceren spreekt mij gewoon aan.
Maar hetzelfde kan gezegd worden over jouw beoordelingswijze. Jij vind bepaalde tracks ook leuk, maar als je er kritisch naar gaat kijken zouden er ook geen 'tienen vallen', zoals ik wel eens in de releasesectie zie. Je bent bij uitstek wel het minst kritisch van alle leden, maar gaat hier dan wel kritiek op eisen?

Nou wel van de mensen die normaal ook kritisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol: I'm out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Kom op man er word net gedaan of hier een parel als Space we Created ligt >.<



Is bij lange na geen parel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick is bij dit nummer totaal niet storend, juist fijn zelfs. Ik hoor geen stuiterkick, dat is zeg maar bij 80% van de hedendaagse euforische tracks wel het geval. Overigens stoor ik me sowieso niet vaak aan een kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Sander, omdat jij deze plaat niet goed vindt, moet je dan andere leden aanvallen die dit wel een leuke plaat vinden? Zeg wat je van de track vind, en ga naar een ander topic. Nu ga je dit vergelijken met WP platen. Als je 2 artiesten niet met elkaar kunt vergelijken, zijn het J&W en WP wel.

Dit is niet jou smaak, maar ga nu niet de populaire boy uithangen die zijn mening als een feit profileert. Dit is nogal storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:56 
 

iMark schreef:
Sander, omdat jij deze plaat niet goed vindt, moet je dan andere leden aanvallen die dit wel een leuke plaat vinden? Zeg wat je van de track vind, en ga naar een ander topic. Nu ga je dit vergelijken met WP platen. Als je 2 artiesten niet met elkaar kunt vergelijken, zijn het J&W en WP wel.

Dit is niet jou smaak, maar ga nu niet de populaire boy uithangen die zijn mening als een feit profileert. Dit is nogal storend.

Zo negatief ben ik niet eens over deze plaat hoor en de eerste de wp erbij betrok was bb, fijne avond verder, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vergelijk ze niet met elkaar jij zeef.
Ik zei dat ze beiden een aspect hebben die andere aspecten overschaduwen, een gelijkenis, geen vergelijking -.- .

Probeer nou maar niet zo in de verdediging te schieten, je maakt het alleen erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:25 
 

Broken Balance schreef:
Ik vergelijk ze niet met elkaar jij zeef.
Ik zei dat ze beiden een aspect hebben die andere aspecten overschaduwen, een gelijkenis, geen vergelijking -.- .

Probeer nou maar niet zo in de verdediging te schieten, je maakt het alleen erger.

Zeg ik dan dat jij ze vergelijkt godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:38 
 

laat iedereen zijn mening lekker geven over eentrack, als de kritische die kick is kut leden hier lyrisch over zijn laat ze dan lekker.
ik vind ook de kick niet echt fantastisch maar alsnog is het een heldentrack, puur omdat de rest goed genoeg is om niet echt last te hebben van de kick.
wat veel andere track meestal niet hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 22:22 
 

Het blijft me fascineren hoeveel tijd pijn en moeite mensen er in blijven stoppen om hun mening door te drammen op het internet, fantastisch.

Even ontopic. De kicks lijken misschien wat slapjes, maar vanuit een technisch aspect zetten deze kicks heel wat lucht in werking. Het mist misschien wel wat van de gebruikelijke distortion zoals we tegenwoordig gewend zijn, en ik ben benieuwd hoe dit live overkomt of ofdat er nog iets aan gedaan wordt.

Wat ik wél kreeg toen ik deze plaat voor het eerst op zette, was gewoon (voor mij) hét authentieke "classic hardstyle" gevoel vanaf de eerste tellen vanaf de mid intro. Dit kan ik van het anthem van Coone bijvoorbeeld niet zeggen, die bepaalde sfeer in tracks is voor mij toch echt bepalend. De melodie is na een paar keer luisteren misschien wel wat eentonig. Ik vind het tof, en zo zei ik laatst ook tegen een van de 2 betreffende heren, dat ze met nieuwe muziek ons gewoon weer lekker terug kunnen brengen naar die heerlijke oude sfeer. Je mag ook proberen uit te zoomen en te kijken naar het totaalplaatje en kijken wat deze retro-acties van Josh & Wesz in actie lijken te zetten. Als ik zo de berichtgeving en de realisatie van bepaalde tracks mag geloven lijkt er min of meer een revival te komen van de 2007/2010 achtige plaatjes. Het lijkt erop dat de community aan de bel heeft getrokken en de artiesten bewust heeft gemaakt van de afdwaling van de integriteit van de muziek, of ze spelen er gewoon leuk op in om in dit segment wat populariteit te verkrijgen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle