Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij ligt het niet aan Lyst z'n instelling dat vooral Deepack over het algemeen ongelofelijke kut kicks gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Staat nu alleen Rauwe Brok op Hardstyle.com?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P


Dat heeft niks met de kicks te maken maar meer met de vooringenomen instelling van dhr Lyst die toch alles wat nu gemaakt wordt bij voorbaat kut vindt en hier op dit forum alleen maar zit te zeiken.

Wat een onzin, veel wat nu gemaakt wordt vind ik inderdaad kut, maar er zijn ook genoeg platen die ik wel mooi vind. En ik geef alleen maar kritiek in de topics van tracks waarvan ik een deel wel goed vind, maar een ander element het waardeloos maakt; waar er pagina's vol met alleen maar lof staat en ik vind het niet goed (om te laten merken dat niet iedereen het geweldig vind) of als iets echt de stijl toegankelijker maakt. En dit is zo'n voorbeeld van dat eerste.
Het is trouwens kritiek en geen gezeur, ik onderbouw mijn mening netjes, in tegenstelling tot jij, die het weer nodig vind om het op de man te spelen. :thumbdown: -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
The prophecy (2009 remix) heeft ook zulke metalkicks, wat een afbraak van het origineel is dat zeg :thumbdown: :sick:
En die kicks in de climax van greenhouse zijn de enige die de track afbreuk doen lol, voor de rest is dat een ontzettend goede plaat.


Best grappig, want jij noemt headhunterz kicks tok-kicks, deze kicks metalkicks, DBSTF heeft holle kicks, maar de muziek die jij prefereert heeft doffe kicks. Ieder zo zijn eigen smaak, ik hou van een beetje variatie maar ik heb natuurlijk wel een voorkeur.

Ik vind wel dat je weinig open staat voor de hardstyle van tegenwoordig, die edit van the prophecy beukt veel harder, en volgens mij hield je wel van raw style. Daarnaast ben je zo fel tegen pitchkicks, dan heb je 2 tracks die dat niet hebben(greenhouse en the prophecy) en dan is er wel weer wat anders dat je niet aan staat.

Ik snap de frustratie van Gangsterdwerg wel, maar hij uit het alleen niet op de goede manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol ik volg jouw redenatie niet helemaal.
Ik houd niet van hoge pitchkicks, maar dat houdt niet in dat elke track zonder hoge pitch kicks direct goed is... >.<
En ik houd inderdaad ook niet van tok-kicks zoals in forever az one of dit soort clap/metal-kicks.
Over de kicks van dbstf heb ik nog nooit wat gezegd volgens mij.
Maar er zijn nog zoveel meer soorten kicks waar ik wel van houd:
- doffe kicks,
-"pompende" kicks
- echte raw kicks zoals in justice4all
- diepe kicks zoals in the machine
- harde kicks zoals thera
- "reverb" kicks zoals brain ovulation
- de kicks zoals in Modulo,
- de kicks die vazard/delete gebruiken
- de kicks die saifam in 2004-2006 gebruikte
- "hardcore" kicks zoals in veel donkey roller tracks
- en natuurlijk de kick die goed in een reverse bassline verwerkt zit.
Er zijn vast nog wel meer soorten kicks die ik mooi vind. Dus dat ik niks mooi vind is onzin, er zijn zat soorten kicks die ik mooi vind, maar tegenwoordig maakt men heeeeel veeeel van ofwel pitchkicks, ofwel tok-kicks ofwel clapkicks. Daar kan ik toch ook niks aan doen.
Daarnaast beukt die edit niet veel harder, dat vind jij, ik vind die rauwe reversed bass die deepack vroeger gebruikte veel harder dan deze metalkicks. Kortom ik kan heel veel verschillende dingen binnen de hardstyle waarderen, het punt is alleen dat een groot deel van de huidige hardstyle allemaal hetzelfde maakt en dat precies datgene is waar ik een hekel aan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:37 
 

3 heerlijke tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
lol ik volg jouw redenatie niet helemaal.
Ik houd niet van hoge pitchkicks, maar dat houdt niet in dat elke track zonder hoge pitch kicks direct goed is... >.<
En ik houd inderdaad ook niet van tok-kicks zoals in forever az one of dit soort clap/metal-kicks.
Over de kicks van dbstf heb ik nog nooit wat gezegd volgens mij.
Maar er zijn nog zoveel meer soorten kicks waar ik wel van houd:
- doffe kicks,
-"pompende" kicks
- echte raw kicks zoals in justice4all
- diepe kicks zoals in the machine
- harde kicks zoals thera
- "reverb" kicks zoals brain ovulation
- de kicks zoals in Modulo,
- de kicks die vazard/delete gebruiken
- de kicks die saifam in 2004-2006 gebruikte
- "hardcore" kicks zoals in veel donkey roller tracks
- en natuurlijk de kick die goed in een reverse bassline verwerkt zit.
Er zijn vast nog wel meer soorten kicks die ik mooi vind. Dus dat ik niks mooi vind is onzin, er zijn zat soorten kicks die ik mooi vind, maar tegenwoordig maakt men heeeeel veeeel van ofwel pitchkicks, ofwel tok-kicks ofwel clapkicks. Daar kan ik toch ook niks aan doen.
Daarnaast beukt die edit niet veel harder, dat vind jij, ik vind die rauwe reversed bass die deepack vroeger gebruikte veel harder dan deze metalkicks. Kortom ik kan heel veel verschillende dingen binnen de hardstyle waarderen, het punt is alleen dat een groot deel van de huidige hardstyle allemaal hetzelfde maakt en dat precies datgene is waar ik een hekel aan heb.


Volgens mij snap je niet wat ik bedoel met harder. Met harder bedoel ik dat mijn subwoofer meer pompt, dat er meer trilling in de lucht is en dat ik de kick meer voel. Ik bedoel hier niet mee dat ik de track vetter vind, want zo lijk jij het op te vatten.

Het kan aan mijn subwoofer liggen(Z-5500) maar bij die edit laat mijn subwoofer heel wat meer horen dan bij de normale versie. Dit neem niet weg dat ik wat jij noemt niet kan waarderen. Het origineel van the prophecy en bijvoorbeeld silver bullet zijn toch echt mijn meest favoriete platen, dat zijn ze nu en dat waren ze al toen ik wat anders ingesteld was over bijvoorbeeld theracords... eenvoudig weg kippenvel krijg je ervan. Echter constateer ik dat de live edit gewoon een hardere kick en bassline bevat, en vind dat toch ook een echt lekker nummer, dat in mijn ogen wel meer drive bevat(mede door de kicks).. (hoewel dat laatste toch echt meninggerelateerd is voor iedereen).

blijft een feit dat ik thuis liever nieuwere hardstyle luister maar op de dansvloer ontzettend kan genieten van een earlysetje.

Btw ik speelde even advocaat van de duivel omdat ik snap wat hij bedoelde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een lekkere J&W release!
6 Million ways to fly!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol, veel bass staat niet gelijk aan hard xd
Sterker nog als je lange basstails hebt dan knalt de volgende kick minder hard omdat het verschil in volume op die frequenties kleiner is dan als de bass al afgebroken is voor de volgende kick begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:57 
 
Hardtraxxer

heerlijke release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Staat nu alleen Rauwe Brok op Hardstyle.com?

Nu je het zegt... Vreemd dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
freddyadu8 schreef:
Staat nu alleen Rauwe Brok op Hardstyle.com?

Nu je het zegt... Vreemd dit

Hij staat ook nog niet op DT. Gok dat ze hem te vroeg misschien erop gezet hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het al vreemd zo op een zondag, had hem eerder eind deze week verwacht dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 15:09 
 
Hardtraxxer

Ja vond het ook al zo raar dat Rauwe Brok zondag op Hardstyle.com stond.
De vorige HC release stond geloof ik op donderdag online dus verwacht deze ook wel donderdag of vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 18:42 
 

zeer sterke release
alle 3 erg goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ dance-tunes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch_Master schreef:
@ dance-tunes.

Yeah! Vanavond even kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 09:07 
 
Hardtraxx Addict

alle 3 net ff binnen gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rauwe Brok en Let's Get Dirty :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yeah hij is uit! :yay: Heerlijke release. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Dance-Tunes staat de track als 'Let's Get Durty' maar op Hardcopy gewoon 'Let's Get Dirty' welke van de 2 is nou de juiste benaming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is normaal 'Let's get Dirty'. Dance-tunes is niet bepaald 100% juist in zijn benamingen, al meerdere malen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Let's Get Durty dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Excuses voor mijn verkeerde antwoord ;) Dank PNXRMX
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let's Get Dirty is een lekker nummertje zeg :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle