Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch geval van: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom stellen deze jongens + low-e mij nooit teleur

3 × :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
jeff schreef:
Even een vraagje, de track Rubdown wat is er met die plaat gebeurt, doen ze daar nog wat mee in de tookomst
misschien een free release???

Dat weet helemaal niemand. Had hem eigenljik toen bij die grote J&W release met oa Lip Service Radio verwacht. Blijkbaar komt hij niet. Zonde, want ik vind het ook een leuke track!

Misschien kun je contact met J&W opnemen!

Misschien ooit een Free Release?
Wss zijn ze zelf niet tevreden over die track geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Lusion had hem toch gedraaid op Qlimax 2009?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt.
Die heeft toen wel meer dingen gedraaid die nooit zijn uitgekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Klopt.
Die heeft toen wel meer dingen gedraaid die nooit zijn uitgekomen :P

Denk dat het meer ligt aan de vocals.. (Correct me if I'm wrong).

In ieder geval: voor die track moet je bij hen wezen. Ontopic hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let's Get Dirty
:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let's Get Dirty...echt lekkere track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maar er zit een lekker brommetje in en hij bounct echt lekker vind ik.

In de kick of in de bass(tail)?

Weet ik veel, Ik ben geen producer. Ik beoordeel een kick en bass als 1 geheel. Het klinkt lekker of het klinkt niet lekker. In dit geval klinkt het wat mij betreft lekker. Ik snap ook niet dat nummers afgekraakt worden omdat ze tok-kicks zouden hebben (hhz, crypsis). Dan is het van: ja het klinkt wel lekker maar het is hardkick10. Boeit mij geen flikkerrrr

:P Dat geheel heet de kick, en bestaat uit een punch (in dit geval de clap) en een tail. Mijn punt is dat ik allereerst zoiets niet mooi vind en ten tweede dat ik een clap met bass eronder geen kick kan noemen, meer een mislukte poging tot. En dat het tok-kicks heeft, dan zeggen die mensen niet, het klinkt wel lekker, die mensen zeggen :sick: , want volgens hen (en mij) klinken die tok kicks helemaal nergens naar. En als men het over hardkick10 heeft, een voorbeeld van een tok-kick, dan bedoelt men dat ze gewoon samples gebruikt hebben. Met samples een track maken is een kwestie van knippen en plakken, misschien wat layeren. Maar het schijnt dat het heel normaal is om een kick te maken uit verschillende samples. Iets met complexere structuur enzo, ik vind de oudere kicks in ieder geval veel meer samenhangend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:44 
 
Hardtraxxer

Let's get dirty... :drool: wat een kneiter van een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay: kom maar op Oblivion & Let's Get Dirty :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 16:09 
 
Hardtraxxer

Wesz schreef:
:yay: kom maar op Oblivion & Let's Get Dirty :love:


+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

uit @ http://www.hardstyle.com/josh-and-wesz/ ... /original/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere release! J/W +1 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nice deze release...kga hem ff kopen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Woooooeww Rauwe Brok!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oblivion: Wel aardige intro, niet heel bijzonder, wel lekker energiek. 2e deel is niet aan mij besteed. Piano break, tsja, gelukkig duurt het niet lang. De melodie is helaas geen reet aan. 6/10
Rauwe Brok: Niet mijn ding, ik houd van hard, maar niet van dit :') 3/10
Let's Get Dirty: Moet ik in betere kwaliteit horen, klinkt niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Weet ik veel, Ik ben geen producer. Ik beoordeel een kick en bass als 1 geheel. Het klinkt lekker of het klinkt niet lekker. In dit geval klinkt het wat mij betreft lekker. Ik snap ook niet dat nummers afgekraakt worden omdat ze tok-kicks zouden hebben (hhz, crypsis). Dan is het van: ja het klinkt wel lekker maar het is hardkick10. Boeit mij geen flikkerrrr

:P Dat geheel heet de kick, en bestaat uit een punch (in dit geval de clap) en een tail. Mijn punt is dat ik allereerst zoiets niet mooi vind en ten tweede dat ik een clap met bass eronder geen kick kan noemen, meer een mislukte poging tot. En dat het tok-kicks heeft, dan zeggen die mensen niet, het klinkt wel lekker, die mensen zeggen :sick: , want volgens hen (en mij) klinken die tok kicks helemaal nergens naar. En als men het over hardkick10 heeft, een voorbeeld van een tok-kick, dan bedoelt men dat ze gewoon samples gebruikt hebben. Met samples een track maken is een kwestie van knippen en plakken, misschien wat layeren. Maar het schijnt dat het heel normaal is om een kick te maken uit verschillende samples. Iets met complexere structuur enzo, ik vind de oudere kicks in ieder geval veel meer samenhangend.


Vraag mij af of je dan ook die 2009 remix van The Prophecy gehoord hebt zonder kicks... Die klappen machtig hard en heb ik nog niet vaak beter gehoord(er is in mijn ogen maar 1 die ze overtreft: Greenhouse rond 4:00(in de climax dus))
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 09:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

The prophecy (2009 remix) heeft ook zulke metalkicks, wat een afbraak van het origineel is dat zeg :thumbdown: :sick:
En die kicks in de climax van greenhouse zijn de enige die de track afbreuk doen lol, voor de rest is dat een ontzettend goede plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht even op DT versies, die moeten deze week komen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rauwe Brok! :drool: zeer vette release van Josh & Wesz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P


Dat heeft niks met de kicks te maken maar meer met de vooringenomen instelling van dhr Lyst die toch alles wat nu gemaakt wordt bij voorbaat kut vindt en hier op dit forum alleen maar zit te zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:33 
 

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P


Dat heeft niks met de kicks te maken maar meer met de vooringenomen instelling van dhr Lyst die toch alles wat nu gemaakt wordt bij voorbaat kut vindt en hier op dit forum alleen maar zit te zeiken.

xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle