Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDX - Making Memories (SCANTRAXX345)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 02/08/2020

Tracks:
JDX - Making Memories

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel in combinatie zijn met de 2019 edit van Live The Moment gezien er twee teasers zijn waarvan één als Live The Moment klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zal wel in combinatie zijn met de 2019 edit van Live The Moment gezien er twee teasers zijn waarvan één als Live The Moment klinkt.

Das ook wel een goeie ja, zou mooi zijn :D
JDX heeft net een nieuwe Insta: jdxartist Mss toch een nieuwe start weer :thumbup:
Hij kwam ook al vaker voorbij laatste tijd op insta dat hij bij HHZ was piano spelen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vocalist :sick: wie is dit? David Spekter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 22:20 
 
Hardtraxx Crew

Martin Waus schreef:
Deze vocalist :sick: wie is dit? David Spekter?

Michael Jo. xd David Spekter klinkt veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Martin Waus schreef:
Deze vocalist :sick: wie is dit? David Spekter?

Michael Jo. xd David Spekter klinkt veel beter

Ligt ook wel aan de track denk ik. In Audiotricz - Skywards vind ik de vocals van Michael Jo echt lekker klinken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 22:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik snap de haat op Michael Jo echt niet. Gewoon een goede vocalist, en zeker niet zo'n irritante stem als David Spekter.

OT: Dit klinkt heerlijk, ben groot fan van film-muziek, dus dit doet het altijd goed bij mij, benieuwd wat hier uit komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, zeer benieuwd hier naar!! Hopelijk mooi opvolger van live the moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 08:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt vet dat hij weer met nieuwe muziek komt! Benieuwd naar het eindresultaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

HC4LMichaelRoza schreef:
Echt vet dat hij weer met nieuwe muziek komt! Benieuwd naar het eindresultaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
HC4LMichaelRoza schreef:
Echt vet dat hij weer met nieuwe muziek komt! Benieuwd naar het eindresultaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van Scantraxx feesboek

Citaat:
After 10 years, from the creator of the number 1 Hardstyle hit of all time, ‘Live The Moment’, played at the Defqon.1 Endshow in 2019, and crowned the #1 Hardstyle Top 25 at DEDIQATED voted by fans surrounding the globe, JDX is making his mark once again with a brand new track ‘Making Memories’.
With over 15 years of experience in producing show music for Q-dance and ID&T, he uses his skills/expertise to create a hybrid of cinematic orchestral and the sounds of the harder styles.
Recorded strings and brass with the amazing Kaleidoscope Orchestra to lift up his epic composition and combining this with the powerful vocals from Michael Jo, this track elevates to something truly unique.
This is the next chapter in Hardstyle, this is ‘Making Memories’!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 11:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hype :love: Hopelijk zit er wel een goede drive in, als ik naar bijv Ecstatic en hun cinematische breaks kijk, dan mist er vaak toch iets richting de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt de vocals dramatisch :sick: Hopelijk komt er een classic achtige melodie na. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal gesproken wel fan van Michael Jo. Tracks waarin hij all-out gaat, vind ik zijn stem echt fantastisch, zoals bij Skywards en Brothers. Maar als hij zoals hier ingehouden gaat zingen vind ik het niks, net zoals de covers die hij doet op zn Youtube kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hoge verwachtingen maar hebben het helaas niet waar kunnen maken wat mij betreft.
Eens met JeroenB93, de ingehouden zang klinkt niet echt fijn. Heel anders dan bijv. bij Skywards
Had ook gehoopt op een dikke mid-intro. Zit er niet in helaas.
Outro klinkt leuk maar lijkt niet bij de stijl van de rest te passen?
Melodie is op zich wel goed, maar ik raak er niet van bevangen meteen.
Overall, leuke come-back maar maakt mn hoge verwachtingen niet waar. 7/10, afgerond naar boven :thumbup:
Hopelijk komt er meer in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 20:41 
 
Hardtraxx Crew

Al die hype voor dit, jeetje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja, wat had je anders verwacht?

Is natuurlijk ook een plaat voor de mainstream massa. Die kauwen dit denk ik wel lekker weg. Wordt naar verwaachting ook lekker door de strot geduwd waardoor mensen toch geconditioneerd gaan worden om het leuk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, ben altijd wel een fan van Michael jo zijn vocalen. Helaas voor mij geen opvolger van live the moment. Misschien iets te hoge verwachtingen gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meteen een opvolger van Live The Moment verwachten lijkt me niet reëel.
Vind het een aparte maar mooie melodie maar ik kan die Micheal Jo. Niet aanhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een leuk plaatje imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die outro :worship:

Verder wel leuke melodie, klinkt prima. Alleen dat gejank van Michael Jo verpest t voor mij wel.
Ik zal m daardoor niet snel gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een instrumental mix zonder vocals zou mss leuk zijn. Maar gaan ze denk k nooit doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 12:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Al die hype voor dit, jeetje :lol:

Valt me ook behoorlijk tegen. De teaser klonk ontzettend gaaf met dikke orchestrale geluiden en een fijne sfeer. De plaat zelf is echter nogal droog en simpel... De vocalen klinken ook erg geforceerd hierin, waar ik dat bij de teaser totaal niet had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 13:39 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Die outro :worship:

Verder wel leuke melodie, klinkt prima. Alleen dat gejank van Michael Jo verpest t voor mij wel.
Ik zal m daardoor niet snel gaan luisteren.


Dit ja.
Zijn beste plaat voor mij blijft Nize & Close, mega dikke intro, belletjes in de break, synth, melodie en kicks alles klopt.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle