Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
JDX - Making Memories (SCANTRAXX345)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 02/08/2020

Tracks:
JDX - Making Memories

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by hurricane on 02 Aug 2020 00:21, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Zal wel in combinatie zijn met de 2019 edit van Live The Moment gezien er twee teasers zijn waarvan één als Live The Moment klinkt.
Hardtraxx Veteran
Nuracore wrote:Zal wel in combinatie zijn met de 2019 edit van Live The Moment gezien er twee teasers zijn waarvan één als Live The Moment klinkt.
Das ook wel een goeie ja, zou mooi zijn :D
JDX heeft net een nieuwe Insta: jdxartist Mss toch een nieuwe start weer :thumbup:
Hij kwam ook al vaker voorbij laatste tijd op insta dat hij bij HHZ was piano spelen etc
Last edited by hurricane on 22 Jul 2020 22:03, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Deze vocalist :sick: wie is dit? David Spekter?
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Martin Waus wrote:Deze vocalist :sick: wie is dit? David Spekter?
Michael Jo. xd David Spekter klinkt veel beter
Hardtraxx Veteran
MYTZE wrote:
Martin Waus wrote:Deze vocalist :sick: wie is dit? David Spekter?
Michael Jo. xd David Spekter klinkt veel beter
Ligt ook wel aan de track denk ik. In Audiotricz - Skywards vind ik de vocals van Michael Jo echt lekker klinken :$
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik snap de haat op Michael Jo echt niet. Gewoon een goede vocalist, en zeker niet zo'n irritante stem als David Spekter.

OT: Dit klinkt heerlijk, ben groot fan van film-muziek, dus dit doet het altijd goed bij mij, benieuwd wat hier uit komt :D
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wow, zeer benieuwd hier naar!! Hopelijk mooi opvolger van live the moment :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Echt vet dat hij weer met nieuwe muziek komt! Benieuwd naar het eindresultaat :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
HC4LMichaelRoza wrote:Echt vet dat hij weer met nieuwe muziek komt! Benieuwd naar het eindresultaat :loving:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pedaalemre wrote:
HC4LMichaelRoza wrote:Echt vet dat hij weer met nieuwe muziek komt! Benieuwd naar het eindresultaat :loving:
Hardtraxx Veteran
Van Scantraxx feesboek
After 10 years, from the creator of the number 1 Hardstyle hit of all time, ‘Live The Moment’, played at the Defqon.1 Endshow in 2019, and crowned the #1 Hardstyle Top 25 at DEDIQATED voted by fans surrounding the globe, JDX is making his mark once again with a brand new track ‘Making Memories’.
With over 15 years of experience in producing show music for Q-dance and ID&T, he uses his skills/expertise to create a hybrid of cinematic orchestral and the sounds of the harder styles.
Recorded strings and brass with the amazing Kaleidoscope Orchestra to lift up his epic composition and combining this with the powerful vocals from Michael Jo, this track elevates to something truly unique.
This is the next chapter in Hardstyle, this is ‘Making Memories’!
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
Hype :love: Hopelijk zit er wel een goede drive in, als ik naar bijv Ecstatic en hun cinematische breaks kijk, dan mist er vaak toch iets richting de climax.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Vindt de vocals dramatisch :sick: Hopelijk komt er een classic achtige melodie na. :)
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Normaal gesproken wel fan van Michael Jo. Tracks waarin hij all-out gaat, vind ik zijn stem echt fantastisch, zoals bij Skywards en Brothers. Maar als hij zoals hier ingehouden gaat zingen vind ik het niks, net zoals de covers die hij doet op zn Youtube kanaal.
Hardtraxx Veteran
View on YouTube

Hoge verwachtingen maar hebben het helaas niet waar kunnen maken wat mij betreft.
Eens met JeroenB93, de ingehouden zang klinkt niet echt fijn. Heel anders dan bijv. bij Skywards
Had ook gehoopt op een dikke mid-intro. Zit er niet in helaas.
Outro klinkt leuk maar lijkt niet bij de stijl van de rest te passen?
Melodie is op zich wel goed, maar ik raak er niet van bevangen meteen.
Overall, leuke come-back maar maakt mn hoge verwachtingen niet waar. 7/10, afgerond naar boven :thumbup:
Hopelijk komt er meer in de toekomst.
Last edited by hurricane on 02 Aug 2020 00:17, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Al die hype voor dit, jeetje :lol:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Tsja, wat had je anders verwacht?

Is natuurlijk ook een plaat voor de mainstream massa. Die kauwen dit denk ik wel lekker weg. Wordt naar verwaachting ook lekker door de strot geduwd waardoor mensen toch geconditioneerd gaan worden om het leuk te vinden.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Leuk plaatje, ben altijd wel een fan van Michael jo zijn vocalen. Helaas voor mij geen opvolger van live the moment. Misschien iets te hoge verwachtingen gehad?
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Meteen een opvolger van Live The Moment verwachten lijkt me niet reëel.
Vind het een aparte maar mooie melodie maar ik kan die Micheal Jo. Niet aanhoren.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Gewoon een leuk plaatje imo. :)
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Die outro :worship:

Verder wel leuke melodie, klinkt prima. Alleen dat gejank van Michael Jo verpest t voor mij wel.
Ik zal m daardoor niet snel gaan luisteren.
Hardtraxx Veteran
Een instrumental mix zonder vocals zou mss leuk zijn. Maar gaan ze denk k nooit doen xd
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
MYTZE wrote:Al die hype voor dit, jeetje :lol:
Valt me ook behoorlijk tegen. De teaser klonk ontzettend gaaf met dikke orchestrale geluiden en een fijne sfeer. De plaat zelf is echter nogal droog en simpel... De vocalen klinken ook erg geforceerd hierin, waar ik dat bij de teaser totaal niet had.
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
zeke wrote:Die outro :worship:

Verder wel leuke melodie, klinkt prima. Alleen dat gejank van Michael Jo verpest t voor mij wel.
Ik zal m daardoor niet snel gaan luisteren.
Dit ja.
Zijn beste plaat voor mij blijft Nize & Close, mega dikke intro, belletjes in de break, synth, melodie en kicks alles klopt.