Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Die outro :worship:

Verder wel leuke melodie, klinkt prima. Alleen dat gejank van Michael Jo verpest t voor mij wel.
Ik zal m daardoor niet snel gaan luisteren.


Hier wel mee eens. Die Michael Jo zal ongetwijfeld prima kunnen zingen, maar ik vind de zang in dit geval de plaat verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Helaas voor mij geen opvolger van live the moment. Misschien iets te hoge verwachtingen gehad?


Er gaat ook geen opvolger komen van Live The Moment zoals de meeste hem hier verwachten. Live the Moment is zo'n legendarische plaat omdat het 10 jaar geleden iets nieuws was, nu maakt iedereen inclusief je oma van dit soort paten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 19:19 
 
Hardtraxxer

Ja, leuk! Niks meer dan dat eigenlijk. Hele hype.......om tsja oke, JDX is terug. Lekker melodie, vocals pakken mij ook wel....maar de plaat 'raakt' mij niet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Enige gave is de outro. Voor de rest is het niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn plaatje wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 22:23 
 
Hardtraxxer

Geen slechte plaat, vocalen idd to much, tegenwoordig moeten er helaas in elke track ook vocalen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk plaatje maar meer helaas ook niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk inderdaad dat de verwachtingen wat te hoog gespannen waren bij het zien van de naam JDX. Niemand heeft ook gezegd dat het 'de opvolger van' zou worden natuurlijk. Als je deze met Live The Moment gaat vergelijken is het natuurlijk ook een ongelijke strijd. Los daarvan is het een leuke plaat, maar dit had met alle respect ook van een Solstice, Refuzion of een andere goede upcoming naam geweest kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap überhaupt niet dat de verwachtingen zo hoog zijn vanwege een plaat dat hij 10 jaar geleden gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 18:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Denk inderdaad dat de verwachtingen wat te hoog gespannen waren bij het zien van de naam JDX. Niemand heeft ook gezegd dat het 'de opvolger van' zou worden natuurlijk. Als je deze met Live The Moment gaat vergelijken is het natuurlijk ook een ongelijke strijd. Los daarvan is het een leuke plaat, maar dit had met alle respect ook van een Solstice, Refuzion of een andere goede upcoming naam geweest kunnen zijn.

Ik vind Solstice, Refuzion en een Jay Reeve een stuk hoger in kwaliteit en vind dat dus niet echt een compliment richting de heren.
makrooy schreef:
Snap überhaupt niet dat de verwachtingen zo hoog zijn vanwege een plaat dat hij 10 jaar geleden gemaakt heeft.

Hoezo niet? JDX heeft niet alleen Live The Moment gemaakt, ook platen als Kick It In Ur Face, It's Showtime en Wan Taim zijn ontzettend sterke platen. Snap prima dat de verwachtingen hoog lagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke vocals.
wootum schreef:
Voor de rest is het niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de break eigenlijk wel mooi, zeker het idee erachter.
Maar de lead en de kicks in de climax is dan weer zo matig... erg jammer, had best wel wat beter verwacht van JDX.
Heb in die twee punten op SSL nog veel betere sound design gehoord.

De outro klinkt in eerste instantie gaaf maar na een tweede keer geluisterd te hebben ben ik er eigenlijk al een beetje klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn verwachtingen waren ook hoog mede omdat hij mee heeft gewerkt aan eindshows en anthems en dergelijke. Dat hoor je ook zeker goed terug in de breaks van dit nummer, die zijn super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat. Niet meer, niet minder. Ik vind de vocals van de plaat wel sterk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 00:30 
 
Hardtraxxer

Leuke track, volume is wel verschrikkelijk laag (unmastered versie noemen ze dat?). Maar goed, enige mindere eraan is die outro, past er totaal niet bij naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Revolting Against schreef:
Denk inderdaad dat de verwachtingen wat te hoog gespannen waren bij het zien van de naam JDX. Niemand heeft ook gezegd dat het 'de opvolger van' zou worden natuurlijk. Als je deze met Live The Moment gaat vergelijken is het natuurlijk ook een ongelijke strijd. Los daarvan is het een leuke plaat, maar dit had met alle respect ook van een Solstice, Refuzion of een andere goede upcoming naam geweest kunnen zijn.

Ik vind Solstice, Refuzion en een Jay Reeve een stuk hoger in kwaliteit en vind dat dus niet echt een compliment richting de heren.
makrooy schreef:
Snap überhaupt niet dat de verwachtingen zo hoog zijn vanwege een plaat dat hij 10 jaar geleden gemaakt heeft.

Hoezo niet? JDX heeft niet alleen Live The Moment gemaakt, ook platen als Kick It In Ur Face, It's Showtime en Wan Taim zijn ontzettend sterke platen. Snap prima dat de verwachtingen hoog lagen.


Toch was het 10 jaar geleden, heb je echt iets anders verwacht dan een moderne HS plaat die niet hetzelfde klinkt als Live The Moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plaat heeft een heel hoog Meh gehaalte naar mijn mening maar die Eurovisiesongfestival vocals zeg, de tering.
Gigantisch over the top, denk dat ze zelfs bij de Canal Parade op de boot nog zouden zeggen: "doe even rustig kerel"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals zijn inderdaad echt verschrikkelijk seg :/
Geen hoogvlieger dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit kon natuurlijk alleen maar gaan tegenvallen. Maar ik had me ingesteld op een typische HHZ-plaat en dat is dit niet, dus wat dat betreft toch een meevaller, I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister hem nu voor het eerst, maar dit is hem niet voor mij. Wat een saaie melodie zeg. Outro is wel lekker, maar vind ik er niet echt bijpassen ofzo.
Opvolger van Live The Moment oordeel ik niet over. Vind Live The Moment zelf ook verre van bijzonder op de midintro na.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle