Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat klinkt dit geweldig in hi res!!! Zoveel lagen in de muziek, via dolby surround knalt het echt helemaal rondom.
Dit is absoluut niet het geval bij elke track dat het zo goed klinkt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje, na twee jaar eindelijk weer een solo HHZ release. Welcome back zou ik bijna zeggen :P Neem dan ook de moeite voor een wat langer verhaal :$
Maar goed, wat een inspiratie geven al die klote lockdowns dan ook meteen.
Het hele verhaal in de track komt dan ook echt wel binnen, dat is al een pluspunt. :thumbup:
Toen ik de track op DQ hoorde had ik al meteen het wow gevoel en dat is zeker niet minder geworden.
De kickswitches zijn best verfrissend voor een HHZ track en vind ik zeker niet vervelend. Vind ze juist wel vet toegepast met af en toe een melodielijntje ertussen. De gebruikte kicks zijn erg vol gelukkig, geen holle trommelkicks , kassabliepjes of wat dan ook. Het geluid van een 'krakende deur' ertussen vind ik ook tof gedaan. :thumbup:
De opbouwende melodielijn van de 1e climax vind ik heel erg vet samen met de vocals. Als dan de synth erin klapt, geeft mij dat wel weer kippevel. Die typische HHZ sound, daar kan ik geen genoeg van krijgen :loving:
De opbouw naar de 2e climax is ook weer superfijn met kleine details zoals een juichend publiek. In de 2e climax zit na 4 seconden een soort van switch, dat vind ik wel vet gedaan. Ook pluspunten dat de climaxes lekker lang zijn!
Alle geluiden klinken ook erg in balans, het is niet zo dat er iets teveel op de achtergrond of juist op de voorgrond zit.
Al met al een heerlijke track, alles klopt gewoon. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 12:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelooflijk sterke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, vet plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de betere Headhunterz platen de laatste tijd :) Ondanks dat ik de melodie nog altijd erg traag over vind komen en ik daardoor wel wat drive mis (hoewel die It's Almost Time To Dance-vocal die wel terug probeert te halen), is dit in ieder geval weer wat meer uplifting dan z'n vorige platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat zeg! In tijden niet zo'n goede HHZ plaat gehoord :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 08:31 
 
Hardtraxxer

Technisch gezien is dit toch wel een nieuwe benchmark in Hardstyle, zeker als je die extended versie op Apple Music hoort :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de radio edit een stuk minder dan de extended versie, die zou met liefde op willen slaan in mijn spotify lijst. Damn, wat een grote plaat zeg! Ik vind het gespeel met die vocal echt sterk gedaan in combinatie met een hele mooie melodie die echt op allerlei plekken in de plaat weer tevoorschijn komen, met name rond de midintro is het echt een hele toffe afwisseling van kick en melodie, bijna alsof je moet kiezen. Kickswitches zijn niet altijd mijn ding, maar dat is de trend, dus kan ik ook wel overheen stappen. Ja, hele sterke plaat! Nu hopen dat we wat meer Headhunterz releases krijgen, het is lang geleden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, lekkere drive en het sound design is ongekend. Heady heeft zich hier weer mee overtroffen! Alleen onbegrijpelijk dat het mid-intro er vanaf is gehaald op Spotify. Deze track is zo veel vetter met mid-intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 21:46 
 
Hardtraxxer

Zo in HQ is het sounddesign echt overweldigend. Ik vind vooral de sound van de melodie enorm vol en krachtig. Die korte pauzes tussen de melodie in vind ik ook tof, vooral omdat die pauzes er in de tweede melodie niet meer zijn. Dat voegt voor mij net dat beetje extra drive toe. Vind ook het steeds langzamer worden van het einde een erg tof detail.

Hele toffe plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben geen fan van de kicks en van de vele kickswitches, haalt de drive er (teveel) uit.
Melodie is erg tof, synths ook erg goed. Vocalen een beetje repetitief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ben geen fan van de kicks en van de vele kickswitches, haalt de drive er (teveel) uit.
Melodie is erg tof, synths ook erg goed. Vocalen een beetje repetitief.


Ja dit inderdaad, wel weggeblazen van de kwaliteit van eze plaat.. Het klinkt echt steengoed op spotify.

Wat de track voor mij nét geen wereldplaat maakt zit hem in de keuzes die die gemaakt heeft, en idd vooral wat ULTIMO noemt. Dat haperen en de hoeveelheid kickrolls. Geeft de plaat wel iets unieks, maar haalt veel drive weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet een oranje hartje droppen in de comments van Heady z'n instapost als je de 'Arena Mix' van deze track op Spotify wil hebben. Lijkt er op dat er dus toch een versie met mid-intro op Spotify komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 10:51 
 
Hardtraxxer

Kwalitatief steengoed, maar pakt me niet helemaal. Blijven wel altijd speciale platen van Headhunterz. Volgens z'n Insta heeft die al weer niet spul klaarliggen. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het klinkt spatzuiver inderdaad.
Maar het doet me verder helemaal niks dit nummer. Zeker niet met de vele kickswitches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arena mix staat nu ook op Spotify trouwens. Dit inclusief mid-intro, maar zonder de mixintro. Perfect om te lusiteren wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grappig. Die Arena of Extended mix voegt voor mij echt helemaal niets toe. Vind de mid-intro niet sterk, misschien dat ik de tweede wel ok vind, maar ik bespaar me alsnog graag die 2 minuten elke keer als ik het nummer luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arena mix maakt de plaat wel helemaal af voor mij :love: Ben hem sowieso meer en meer gaan waarderen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle