Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Heerlijke set, had zelf ook gehoopt op iets meer van zijn oudere platen, maar het was idd een feest ter ere van HWS en geen X-qlusive HHZ,waar veel oudere platen vaak langs komen. Toch flink genoten. :thumbsup:
Lyst wrote:Er staat ook wel een erg kritisch publiek bij dergelijke feestjes xd
Owja, want dat is natuurlijk wat men wilt en wat goed is voor een feest. Een erg kritisch publiek dat net zoals jij niks liever doet dan alles tot op het bot afkraken(ondanks dat ik het wel is met je eens ben, kom je wel zo over). Op zo'n feest is het alleen maar goed om FEESTgangers te hebben die er komen om los te gaan en die voor sfeer zorgen, ipv figuren als jou er bij te hebben.

Hopelijk zie ik Headhunterz ook weer over een maand op Qlimax :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als het gaat om een topset wel, een overgrote meerderheid van het publiek geeft niet eens iets om het mixwerk, noch om de variatie in trackkeuze en andere dingen. Oftewel altijd als Headhunterz draait is het een topset, ookal maakt ie mixfouten en draait ie week in week uit dezelfde plaatjes. Het maakt amper uit wat de DJ doet, want de mensen komen om te feesten en al zou hij platen draaien die ze niet mooi vinden, dan hebben ze ook nog eens een instelling van, we maken ons eigen feestje.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Precies, en dat is voor de kwaliteitsnorm die DJ's voor zichzelf hanteren echt funest.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Geweldige set, baas dat ie 'Lowriders - Don't Get Back' draait.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
BvG50 wrote:Geweldige set, baas dat ie 'Lowriders - Don't Get Back' draait.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pidewi wrote:Op zo'n feest is het alleen maar goed om FEESTgangers te hebben die er komen om los te gaan en die voor sfeer zorgen
Ik vond het eigenlijk maar tegenvallen man. Op XQ-Noisecontrollers bijvoorbeeld vond ik de sfeer veel beter. Living for the moment bijvoorbeeld had ik veel indrukwekkender verwacht. De helft zong niet eens mee. :P
N
Dat is sowieso een overrated kutplaat. Schijtvocals zeg, en een break waarin ik echt 4x defqon rond kan lopen, even op en neer naar huis kan om andere kleren aan te trekken, zelf een setje kan opnemen en mijn studie kan afronden.

En de melodie is kut. :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Was maar een voorbeeld uiteraard, maar had eigenlijk wel verwacht dat het dak eraf zou gaan. Vond het maar wat tam allemaal. Edit is sowieso niet zo vet als het origineel trouwens.