Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oh als dat het criteria van een goede cd is... dan meng ik mij niet verder in deze discussie :whistle:

haha jij hebt je punt denk ik wel gemaakt in andere topics :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:50 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
28 pagina's voor zo'n slechte cd? >.<
De originelen zijn beter dan de edits...
De nieuwe nummers zijn niks aan en die kicks :sick:
De samenwerkingen/remixes zijn noch beter dan het origineel noch goed...

Snap niet waar deze hype over gaat hoor.. :x

Ieder zijn smaak toch.
Ik vind het allemaal top nummers... :thumbsup:

Als ik thuis ben ff kijken wat er te downloaden valt via die code die ik erbij gekregen heb :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:52 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Oh als dat het criteria van een goede cd is... dan meng ik mij niet verder in deze discussie :whistle:

o.a de volgende criteria doen er voor mij toe:
samenwerkingen die nut hebben.... hhz+nc bijv..
geen ouwe troep erop zetten die iedereen al kent... (builder her voice -__-) wel goed nr overigens.. maar waarom op de cd ?
mensen moeten bovendien altijd verast worden met de komst van een album/cd whatever
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:55 

Hardtraxx Newbie

vind de cd lekker :)

vandaag heel Eindhoven afgestruimd maar helaas :( nog niet te vinden... dus maar even gedownload en maar op bol.com ofzo bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

Ik sluit me bij lyst aan. Wat een triest gedrag hier. Een matige cd waar weinig werk van is gemaakt en alleen maar geld moet opleveren.

SPAMSPAMSPAM :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:05 

Hardtraxx Elite

jezus die blame it on the music remix is wel zo erg bagger he :')

Hardtraxx Veteran

Ik vind het toch wel een lekkere cd. Stuck In Your Head is echt gruwelijk!
En Hate It Or Love It Edit uiteraard, Love It sinds de eerste keer dat ik die hoorde :loving:

Hardtraxxer

als je er niet tegen kan wat doe je hier dan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

the_sequence schreef:
als je er niet tegen kan wat doe je hier dan :mad:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:08 

Hardtraxx Veteran

hahha, echt onzin vind ik dat rik ;) Het enige wat hij er niet op had moeten zetten zijn Dreamcatcher, Psychedelic en Emptiness, en er mocht nog wel wat meer ouder werk op. En idd, geld moet er ook verdient worden, en er zijn nou eenmaal mensen die Headhunterz vet vinden (ik ook :$ ), mag dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:09 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Ik sluit me bij lyst aan. Wat een triest gedrag hier. Een matige cd waar weinig werk van is gemaakt en alleen maar geld moet opleveren.

ben het wel ietwat met je eens idd.
ik herinner me idd dat interview met the prophet
'kben van plan hem vol te gooien met sessies, samenwerkingen' grote verhalen e.d
alleen er is maar 1 nieuw nummer, en dat is the space we created..
waarom ontelbare remixes van dezelfde platen ? omdat het publiek het nodig heeft ?
jaaa.. zo kan je het idd bekijken... wij vonden dat vet .. toen... alleen wil niet zeggen dat wij de 88 remixes ook vet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:10 

Hardtraxxer

Toch wat teleurgesteld in de cd. Staan zeker vette nummers op, zoals Stuck In Ur Head/Hate it Or Love it/Lett the bass kick :love: Had er wel wat meer van verwacht meot ik zeggen. Her Voice (headhunterz rmx edit), was daar nu zoveel anders aan dan z'n eerdere remix?

Kijk wel uit naar de volledige (WEB) nummers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:10 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
Rik schreef:

ben het wel ietwat met je eens idd.
'kben van plan hem vol te gooien met sessies, samenwerkingen' grote verhalen e.d
waarom ontelbare remixes van dezelfde platen ? omdat het publiek het nodig heeft ?
jaaa.. zo kan je het idd bekijken... wij vonden dat vet .. toen... alleen wil niet zeggen dat wij de 88 remixes ook vet vinden..

?! staan wel meer nieuwe nummers op....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:11 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
jezus die blame it on the music remix is wel zo erg bagger he :')

Ik vind 'm erg lekker, sorry :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:11 

Hardtraxxer

iedereen heeft zo zijn smaak he en er zijn genoeg mensen die deze cd gwn willen dus ga nie zeure :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:13 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Die download van Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection is in 320 dus waarschijnlijk is het wel gewoon 320.

Dat is een rip van de cd die iemand online heeft gezet lol

sHibby schreef:
vandaag heel Eindhoven afgestruimd maar helaas :( nog niet te vinden... dus maar even gedownload en maar op bol.com ofzo bestellen.

Als je al in Eindhoven zit, zou je Freaky Records dan niet ns een keer proberen? :P Zit op Park Forum 362
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:14 

Hardtraxx Elite

the_sequence schreef:
iedereen heeft zo zijn smaak he en er zijn genoeg mensen die deze cd gwn willen dus ga nie zeure :/

Is geen zeur, gewoon een mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:15 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
hahha, echt onzin vind ik dat rik ;) Het enige wat hij er niet op had moeten zetten zijn Dreamcatcher, Psychedelic en Emptiness, en er mocht nog wel wat meer ouder werk op. En idd, geld moet er ook verdient worden, en er zijn nou eenmaal mensen die Headhunterz vet vinden (ik ook :$ ), mag dat?

Ach dat is ook zo, maar ik had geen zin om alles helemaal te onderbouwen. Maar zal toch beetje onderbouwen, zoals je zegt. Z'n nieuwe vinyl, wat nutteloos om die er op te zetten, als mensen die willen kunnen ze die nog kopen op plaat. Ook wat je zegt: ik vind 't belachelijk dat er geen ouder werk op staat. Die man heeft de wereld aan tracks die nooit zijn uitgekomen en godse dik zijn. Ook vind ik het zonde dat het allemaal zo "simpel" is, raap wat tracks bij elkaar, hmm, wat hits, hmm wat nummers van xq, hmm mn nieuwste vinyl, hups maak er even een computermixje van en klaar is kees. Weer een smak geld binnen. Er had gewoon nog veel meer in kunnen zitten, zoals exclusive track(s) voor 't album.

't Komt er dus op neer dat ik het een beetje simpel vind en jammer dat iedereen er zo achter aan holt. Maarja, ieder z'n smaak gelijk heb je :).

Ik vind van de nieuwe nummers alleen forever as one (remix) mooi, hate it or love it en subsonic edits vond ik altijd al gruwelijk. Er had meer van dat werk op moeten staan.

Genoeg gezegd, hou mn mond wel. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:17 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
G1LL schreef:

Ach dat is ook zo, maar ik had geen zin om alles helemaal te onderbouwen. Maar zal toch beetje onderbouwen, zoals je zegt. Z'n nieuwe vinyl, wat nutteloos om die er op te zetten, als mensen die willen kunnen ze die nog kopen op plaat. Ook wat je zegt: ik vind 't belachelijk dat er geen ouder werk op staat. Die man heeft de wereld aan tracks die nooit zijn uitgekomen en godse dik zijn. Ook vind ik het zonde dat het allemaal zo "simpel" is, raap wat tracks bij elkaar, hmm, wat hits, hmm wat nummers van xq, hmm mn nieuwste vinyl, hups maak er even een computermixje van en klaar is kees. Weer een smak geld binnen. Er had gewoon nog veel meer in kunnen zitten, zoals exclusive track(s) voor 't album.

't Komt er dus op neer dat ik het een beetje simpel vind en jammer dat iedereen er zo achter aan holt. Maarja, ieder z'n smaak gelijk heb je :).

Ik vind van de nieuwe nummers alleen forever as one (remix) mooi, hate it or love it en subsonic edits vond ik altijd al gruwelijk. Er had meer van dat werk op moeten staan.

Genoeg gezegd, hou mn mond wel. :whistle:

+1
lees je mee, willem :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:18 

Hardtraxxer

@rik daar geef ik je gelijk in hij had beter dreamcatcher,emptiness & psychedelic er af kunnen laten er daar een paar ouwe edits of remixen voor in de plaats kunnen nemen maarja zo als het nu is vind ik ook wel best aangezien ik sinds q-base let the bass kick al wil hebben xd en de andere sinds dat k playlist zag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:18 

Hardtraxx Addict

LET THE BASS KICK! :drool:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:19 

Hardtraxx Veteran

Heb je een punt rik, ookal vind ik stuck in your head ook gewoon een meesterplaat, en die rmix van let the bass kick is gewoon een leuke plaat die ik gewoon wil :P (Ik denk namelijk niet dat die uit komt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:20 

Hardtraxxer

jep, mooie cd. alhoewel zn nieuwe ep er van mij af mocht.

1. Headhunterz & Brennan Heart - The Mf Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) :D
2. Headhunterz - Psychedelic :woot:
3. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) :) leuke is er wel weer vanaf.
4. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit) :love: wat blijft deze gruwelijk
5. Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-te-Fan Remix) :D leuk, maar niks bij origineel
6. Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit) :)
7. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix Edit) :)
8. Headhunterz & Wildstylez Ft Mc Villain - Stuck In Ur Head :thumbsup: :love: meester track
9. Headhunterz - Emptiness :') wat een klote track
10. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix) :drool: lochte anti-climax
11. Headhunterz - Dreamcatcher :')
12. Proppy* & Heady* - The B-Side :D dol nummertje !
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit) :woot: Subsonic sounds, BAM BAM BAM
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit) -.- geef mij de oude sacrifice maar, het is btw gelukkig niet de hc versie haha
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created :thumbsup: toch vind ik de tok-intro vet haha, climax is ook dol, headhunterz kick en een nc bass haha

oftewel leuke cd, als dit een livesetje zou zijn geweest dan zou ik een dol avondje hebben gehad haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:22 

Hardtraxx Elite

stynch schreef:
jep, mooie cd. alhoewel zn nieuwe ep er van mij af mocht.

1. Headhunterz & Brennan Heart - The Mf Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) :bomb:
2. Headhunterz - Psychedelic :$ (leuk maar niet voor op cd)
3. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) :) :/
4. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit) :(
5. Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-te-Fan Remix) :sick:
6. Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit) :thumbdown:
7. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix Edit) :list: :sick:
8. Headhunterz & Wildstylez Ft Mc Villain - Stuck In Ur Head :thumbsup: ?
9. Headhunterz - Emptiness :) :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
10. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix) ?
11. Headhunterz - Dreamcatcher :')
12. Proppy* & Heady* - The B-Side :yawn:
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit) ?

Vraagteken heb ik nog niet gehoord
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit) -.- geef mij de oude sacrifice maar, het is btw gelukkig niet de hc versie haha
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created :thumbsup: toch vind ik de tok-intro vet haha

oftewel leuke cd, als dit een livesetje zou zijn geweest dan zou ik een dol avondje hebben gehad haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:23 

Hardtraxx Newbie

iSenSe` schreef:

4 Nieuwe nummers
- Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
- Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
- Proppy & Heady - The B-Side
- Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created

2 Remixes
- Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
- Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)

6 Edits
en 3 reeds uitgekomen nummers..

Wie hoort overigens de "EDIT" in de Her Voice remix?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle