Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:20 

Hardtraxxer

ik heb de cd ook via bol.com besteld maar er staat 2-3 weken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:20 

Hardtraxx Newbie

bol.com staat dat ze rond de 12de gaan verzenden!
vindt wel prima zie hem vanzelf wel verschijnen heb er nu al fftjes op gewacht dus akn die laatste week er ook nog wel bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:22 

Hardtraxxer

ja echt he ik ga ook pas over weekje bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:23 

Hardtraxx Newbie

Heb hem al voor het weekend bestelt maar ga nu echt niet iedere dag na me werken zitten wachten tot dat het cd 'tje binnen is! komt vanzelf wel toch wees blij dat ie is gemaakt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:24 

Hardtraxxer

en zowieso moet je dan tog eerst die code op hhz z'n site invoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

NLerwin schreef:
Heb hem al voor het weekend bestelt maar ga nu echt niet iedere dag na me werken zitten wachten tot dat het cd 'tje binnen is! komt vanzelf wel toch wees blij dat ie is gemaakt! :D

Wat een kut redenatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:52 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
NLerwin schreef:

Wat een kut redenatie.

Idd. Ik ben het wachten nu wel zat, als ie er morgen niet is spring k van het dak :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:55 

Hardtraxxer

qorbatjov schreef:
Idd. Ik ben het wachten nu wel zat, als ie er morgen niet is spring k van het dak :mad:

Daar hou ik je aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 21:23 

Hardtraxxer

SCANTRAXX... haha wat anders dan: "later dan gepland"

Kijk er wel naar uit... zie hem wel verschijnen... een lekker "mooi weer" CD-tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 21:26 

Hardtraxx Beheerder

De release was ook vandaag, dus snap ook niet waarom sommigen m vandaag verwachten. Dan zou ie zaterdag al verzonden moeten zijn, maar dat kan niet, want hij kwam vandaag pas uit... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 21:55 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
De release was ook vandaag, dus snap ook niet waarom sommigen m vandaag verwachten. Dan zou ie zaterdag al verzonden moeten zijn, maar dat kan niet, want hij kwam vandaag pas uit... ^^

Uit ervaring met bestellingen, krijg ik bijna altijd als iets uitgebracht wordt het geleverd op de dag dat hij uitkomt! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 22:00 

Hardtraxx Beheerder

sanderovic schreef:
Jor-D schreef:

Uit ervaring met bestellingen, krijg ik bijna altijd als iets uitgebracht wordt het geleverd op de dag dat hij uitkomt! :innocent:

Dat snap ik, maar meestal staat er dan ook bij dat je m die dag in huis kan verwachten. Hier is dat nooit gezegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 22:04 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Jor-D schreef:

Bij veel andere dingen is dat zo. Bij dingen die met Astral te maken hebben niet ;) Heeft overigens niks met Scantraxx te maken ofzo. Ze kunnen beter overal de release op dinsdag zetten, en maandag versturen, of gewoon zaterdag versturen, of vermelden dat het pas maandag verzonden wordt. Dan is het tenminste duidelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 22:04 

Hardtraxx Veteran

Meestal gaat het zo: voor de release hebben bedrijven al de producten binnen, en verzenden ze het zodat ie tijdens release dag op de deurmat ligt.

hier kregen ze hem wss vandaag binnen, omdat het maandag is, en gewoon een klote release dag is voor CD's/games/dvd's
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 22:05 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Jor-D schreef:

dan heb je zeker nog nooit vinyls enzo besteld

het is heel normaal dat het 3 a 4 dagen later komt

en dan nog lekker belangrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 23:15 

Hardtraxxer

the_sequence schreef:
heleboel die ik ken hebben hem nog niet via bol.com

Levertijd staat daar ook op 2 tot 3 weken ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Meestal gaat het zo: voor de release hebben bedrijven al de producten binnen, en verzenden ze het zodat ie tijdens release dag op de deurmat ligt.

hier kregen ze hem wss vandaag binnen, omdat het maandag is, en gewoon een klote release dag is voor CD's/games/dvd's

Astral heeft 'm allang binnen, maar bij vinyls verstuurt die ook pas maandag naar alle klanten en winkels, voor zover ik van Freaky heb gehoord. Daar komen nieuwe Scantraxx, Avio, MIM, HC, etc. dingen altijd op de dinsdag binnen bij een maandag release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 23:18 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Ravenwood schreef:

Astral heeft 'm allang binnen, maar bij vinyls verstuurt die ook pas maandag naar alle klanten en winkels, voor zover ik van Freaky heb gehoord. Daar komen nieuwe Scantraxx, Avio, MIM, HC, etc. dingen altijd op de dinsdag binnen bij een maandag release.

Vind ook niet vreemd, moeten ook verstuurd worden en zijn ook geen kleine pakketen... maar jullie kunnen toch wel wachten op de cd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 23:21 

Hardtraxxer

Loopt net ff anders dan de release van Final Fantasy... Die komt ook morgen pas uit, maar heb hem al sinds zaterdag. Mja, met muziek liggen die releases blijkbaar wat strakker. Als ie morgen komt, prima! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 00:49 

Hardtraxx Veteran

Die download van Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection is in 320 dus waarschijnlijk is het wel gewoon 320.

Morgen naar de FRS!!!
Zitten die codes in het hoesje van de CD ofzo??

Nouja joh, maakt niet uit. We zien het morgen wel!!

Raiders of the Sun EDIT!! KAN NIET WACHTEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 09:38 

Hardtraxxer

Bol.com heeft de releasedatum veranderd.
Er staat nu dat je de CD kunt reserveren en dat ie beschikbaar is op 12-03-2010..
Waarschijnlijk gewoon beetje vertraging dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 09:54 

Donateur

sanderovic schreef:
Jor-D schreef:

maar dit is scantraxx hè ;)
scantraxx en releasen op tijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 10:14 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Die download van Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection is in 320 dus waarschijnlijk is het wel gewoon 320.

Morgen naar de FRS!!!
Zitten die codes in het hoesje van de CD ofzo??

Nouja joh, maakt niet uit. We zien het morgen wel!!

Raiders of the Sun EDIT!! KAN NIET WACHTEN

Meld ff als hij bij de FRS is :woot:
Dan ren ik daar ook ff heen in m'n pauze. Moet die cd hebben!! :thumbsup:

En waar staat trouwens dat Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection 320kbps is??
Wel nice :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 11:31 

Hardtraxx Veteran

No Fearzz schreef:
Meld ff als hij bij de FRS is.

Citaat:
En waar staat trouwens dat Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection 320kbps is??

Idd, Bron? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 11:33 

Hardtraxx Newbie

bRt_ schreef:
Citaat:

Idd, Bron? :P

zie pagina 23, de quote van Dakpan

edit;
het was trouwens een .wav, ik heb hem zelf naar 320kbs gedaan.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle