Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben positief verrast als ik eerlijk ben :D Zitten echt lekkere nummers tussen. De enige die ik echt niks vind zijn From Within Edit en Disrespect. The Perfect weapon is wel leuk, maar vind de pitchkicks in de climax echt niet klinken. Eternalize ben ik steeds meer gaan waarderen :) The Power Of The Mind edit, Dragonborn, Hard With Style en Headshot vind ik echt heel gaaf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:29 
 
Hardtraxx Elite

doomed en hard with style full vind ik alleen interessant, de rest te vaak gehoord of gewoon niet goed genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

From Within (Lotgenoot Edit) is echt geweldig, die scoort wel een 8,5. De rest vind ik eigenlijk allemaal krappe voldoendes, ik kan er naar luisteren maar ik zal ze niet vaak op zetten/draaien denk ik. Alleen The Perfect Weapon en Disrespect kan ik geen voldoende geven, vooral Disrespect, wat een vreselijk nummer, niet alleen de vocals maar ook de melodie is zo zeurderig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:13 
 
Hardtraxx Addict

Disrespect toch een nummer waar je veel negatiefs over hoord. Zou het een prima track vinden in een battle tussen heady en psyko punkz op knock out. Tja verder is er voldoende over gezegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:11 
 
Artiest

Dit is zooo goed! :)

Mijn favorieten zijn op dit moment denk ik Headshot en Hard With Style (pure indoctrinatie) :oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Hard With Style (pure indoctrinatie) :oh: :surrender:

:P

Ik blijf het raar vinden dat Dance-Tunes nog steeds geen versie kan bieden die het doet. ALthans, de tracks spelen niet af op de site, dan wacht ik liever nog even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Geck-o schreef:
Hard With Style (pure indoctrinatie) :oh: :surrender:

:P

Ik blijf het raar vinden dat Dance-Tunes nog steeds geen versie kan bieden die het doet. ALthans, de tracks spelen niet af op de site, dan wacht ik liever nog even.


x2. Ik kan ze namelijk nog steeds niet downloaden! Heb al ff een contact formulier ingevuld. Vreemd dat ik 10euro neer leg en vervolgens de tracks nie kan downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Carminizerz schreef:
Vind Back In The Days toch wel de beste track. Had toch wel graag de psychedelic edit erop gezien.

http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/headhunterz-psychedelic-monochromatic-edit-t24371.html :thumbup:


Dank u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Dit is zooo goed! :)

Mijn favorieten zijn op dit moment denk ik Headshot en Hard With Style (pure indoctrinatie) :oh: :surrender:


Die hersenspoel-set op XQ NC :worship:

Mijn favorieten zijn echter wel Doomed, Dragonborn en de heerlijke From Within Edit. Alleen jammer dat er iets met de sound file misgaat tijdens de 4e kick van de 1e climax van From Within :(

Daarnaast Eternalize en Disrespect ook heel vet (op de intro/outro vocals van PP na, mss ga ik die vervangen door de break vocals als dat kan).

Juist die 2 die jij noemt en de Power Of The Mind Edit vind ik niet zo speciaal. Pitchkicks in die edit zijn heel jammer, terwijl ik ze in de bovengenoemde tracks juist erg goed uit de verf vind komen!

Enige die ik niet zo leuk vind is The Perfect Weapon, maar die kan er opzich ook wel mee door.

Back In The Days ben ik nog niet helemaal over uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meteen gekocht, stuk voor stuk lekkere platen op Disrespect na.. Idee van de tracks is opzich wel leuk maar stoor me te erg aan de vocals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:43 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Geck-o schreef:
Dit is zooo goed! :)

Mijn favorieten zijn op dit moment denk ik Headshot en Hard With Style (pure indoctrinatie) :oh: :surrender:


Die hersenspoel-set op XQ NC :worship:

Jaaaaa :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woei heerlijk. Headshot :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Doomed, From Within Edit, Headshot, Back In The Days en Eternalize gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie lijst :) Stoor me door die edit ook een stuk minder aan de melodie van From Within ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:12 
 

Vind disrespect echt vet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:56 
 
Hardtraxx Newbie

HEADSHOT!!! voor mij veruit de best plaat van de EP, heerlijke knalplaat, alleen jammer dat het releasen allemaal zo lang duurt, geen nieuw voedsel voor de oortjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Back in the days :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Addict

Reactie van de helpdesk dance-tunes: ze zijn bezig met een grote update waardoor er iets fout gaat met dit album. Ik zou mijn credits terug gestort kunnen krijgen.

Mijn reactie: Ik wacht wel tot ik ze kan downloaden, het gaat ten slotte toch naar een goed doel

Reactie helpdesk: Als het goed is kan je vanmiddag de files wel downloaden, laat dus de file in de wacht staan en probeer het vanavond nog eens.

Kortom het zal vandaag goed moeten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Woei heerlijk. Headshot :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze net allemaal goed beluistert.
01. BACK IN DAYS - Vette track! Geen hitjes gehalte. Prima te doen! :thumbup:
02. FROM WITHIN (Lotgenoot Edit) Deze edit is veel vetter dan origineel. Wel hoog dagjesmensen-gehalte maar vind m wel lekker opzich.
03. POWER OF THE MIND (Live Edit) - Natuurlijk is de melodie van de originele versie beter. Dit is gewoon een goede edit die er mee door kan. Geluiden geupdate naar nu. :P
04. DRAGONBORN - Prachtige track! Zit gigantisch veel gevoel in, zelfs al speel ik die game niet haha. Top!
05. HARD WITH STYLE - Intro vind ik lekker, ik ben van mening dat Headhunterz de dubstep invloeden goed weet te gebruiken! Ik vind m qua opbouw wel veel lijken op From Within maar dan iets beter uitgewerkt. Die vocal vind ik alleen beetje irritant worden als je die podcast ook al vanaf het begin volgt haha.
06. DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz) - Ik vind die headhunterz stem die rapt wel vet, Beetje Victim Of My Rage gevoel. Psyko Punkz gedeelte is overdreven kut haha. Als je de PP weg laat en de tekst iets aan past heeft heady best lekker plaatje neergelegd. :P
07. DOOMED - Vind ik echt een hele vette track! Voor mij eerste plaatje wat aangaf dat voor mij dat Heady op de weg terug was. :thumbsup:
08. THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox) Heeft wel veel weg van Reactivating The Bionicle en Monstah haha. Vind het beiden wel vette tracks en deze is ook goed te doen!
09. ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012) Vette Anthem! Had ik niet verwacht toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem had gedaan. Vooral 2e deel is vet!
10. HEADSHOT - Wat een bazentrack! :worship: Al had de Headshot vocal van mij wel wat meer door merg en been mogen gaan zoals de vocal in Magic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik heb ze net allemaal goed beluistert.
01. BACK IN DAYS - Vette track! Geen hitjes gehalte. Prima te doen! :thumbup:
02. FROM WITHIN (Lotgenoot Edit) Deze edit is veel vetter dan origineel. Wel hoog dagjesmensen-gehalte maar vind m wel lekker opzich.
03. POWER OF THE MIND (Live Edit) - Natuurlijk is de melodie van de originele versie beter. Dit is gewoon een goede edit die er mee door kan. Geluiden geupdate naar nu. :P
04. DRAGONBORN - Prachtige track! Zit gigantisch veel gevoel in, zelfs al speel ik die game niet haha. Top!
05. HARD WITH STYLE - Intro vind ik lekker, ik ben van mening dat Headhunterz de dubstep invloeden goed weet te gebruiken! Ik vind m qua opbouw wel veel lijken op From Within maar dan iets beter uitgewerkt. Die vocal vind ik alleen beetje irritant worden als je die podcast ook al vanaf het begin volgt haha.
06. DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz) - Ik vind die headhunterz stem die rapt wel vet, Beetje Victim Of My Rage gevoel. Psyko Punkz gedeelte is overdreven kut haha. Als je de PP weg laat en de tekst iets aan past heeft heady best lekker plaatje neergelegd. :P
07. DOOMED - Vind ik echt een hele vette track! Voor mij eerste plaatje wat aangaf dat voor mij dat Heady op de weg terug was. :thumbsup:
08. THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox) Heeft wel veel weg van Reactivating The Bionicle en Monstah haha. Vind het beiden wel vette tracks en deze is ook goed te doen!
09. ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012) Vette Anthem! Had ik niet verwacht toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem had gedaan. Vooral 2e deel is vet!
10. HEADSHOT - Wat een bazentrack! :worship: Al had de Headshot vocal van mij wel wat meer door merg en been mogen gaan zoals de vocal in Magic.


Reactivating the Bionicle en Monstah kwamen toch pas na The Perfect Weapon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Parvuz schreef:
Ik heb ze net allemaal goed beluistert.
01. BACK IN DAYS - Vette track! Geen hitjes gehalte. Prima te doen! :thumbup:
02. FROM WITHIN (Lotgenoot Edit) Deze edit is veel vetter dan origineel. Wel hoog dagjesmensen-gehalte maar vind m wel lekker opzich.
03. POWER OF THE MIND (Live Edit) - Natuurlijk is de melodie van de originele versie beter. Dit is gewoon een goede edit die er mee door kan. Geluiden geupdate naar nu. :P
04. DRAGONBORN - Prachtige track! Zit gigantisch veel gevoel in, zelfs al speel ik die game niet haha. Top!
05. HARD WITH STYLE - Intro vind ik lekker, ik ben van mening dat Headhunterz de dubstep invloeden goed weet te gebruiken! Ik vind m qua opbouw wel veel lijken op From Within maar dan iets beter uitgewerkt. Die vocal vind ik alleen beetje irritant worden als je die podcast ook al vanaf het begin volgt haha.
06. DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz) - Ik vind die headhunterz stem die rapt wel vet, Beetje Victim Of My Rage gevoel. Psyko Punkz gedeelte is overdreven kut haha. Als je de PP weg laat en de tekst iets aan past heeft heady best lekker plaatje neergelegd. :P
07. DOOMED - Vind ik echt een hele vette track! Voor mij eerste plaatje wat aangaf dat voor mij dat Heady op de weg terug was. :thumbsup:
08. THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox) Heeft wel veel weg van Reactivating The Bionicle en Monstah haha. Vind het beiden wel vette tracks en deze is ook goed te doen!
09. ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012) Vette Anthem! Had ik niet verwacht toen ik hoorde dat Headhunterz het anthem had gedaan. Vooral 2e deel is vet!
10. HEADSHOT - Wat een bazentrack! :worship: Al had de Headshot vocal van mij wel wat meer door merg en been mogen gaan zoals de vocal in Magic.


Reactivating the Bionicle en Monstah kwamen toch pas na The Perfect Weapon?

klopt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa gewoon lekkah, meer kan ik er niet over kwijt.
Blij dat heady weer goed terug aan het komen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks te doen dus Disrespect (naar het idee van Elexz) even letterlijk vertaald.

Citaat:
Het is meneer Psycho die jaagt op je hersenen.

Ronde 1: Hoofdjagers versus Psychische Punkerz.
Vecht.

Jo, het is feesttijd. Steen het hard. (Psycho)
Moederneukers, daar gaan we. (Hoofdje, hahaha)
Het is respectloosheid van de Psycho naar meneer Hoofdje Hoofdje Hoofd.
Neuk je respectloosheid.

Het is het nummer 1 schot.
Geneukt in het hoofd als de boem boem boem.
Neuk, nu ben je dood.
We zijn de jager die in plaats daarvan probeert om je neer te slaan.
Want het is Psycho stijl.
Hoofdschot is de bedreiging.

Ik kan niet geraakt worden door jouw Vieze Werken doop poep.
Je staat op het punt om te kloten met de nummer 1, zie het onder ogen.
Psycho piemelzuiger.
Lege kamer stener.
Maak jezelf klaar voor de na-moederneuker.

Het is het nummer 1 schot.
Geneukt in het hoofd als de boem boem boem.
Neuk, nu ben je dood.
We zijn de jager die in plaats daarvan probeert om je neer te slaan.
Want het is Psycho stijl.
Hoofdschot is de bedreiging.

Ik kan niet geraakt worden door jouw Vieze Werk doop poep.
Je staat op het punt om te kloten met de nummer 1, zie het onder ogen.
Psycho piemelzuiger.
Lege kamer stener.
Op een dag krijg je spijt van je respectloosheid.

Het is respectloosheid van de Psycho naar meneer Hoofdje Hoofdje Hoofd.
Neuk je respectloosheid.

Ja, meneer Psycho.
Laat me zien wat je hebt.

Het is meneer Psycho, die jaagt op je hersenen.
Welkom in de echte wereld, dit is ons domein.
Bazooka raakt met de grote knal, het is ontploft.
Doel meneer Hoofdje met de Skantraks Herladen.

Jo, Psycho broeder.
Luister naar me schatje.
Als je me probeert te neuken.
Zeg ik het tegen je moeder.

Psycho piemelzuiger.
Lege kamer rocker.
Maak je klaar voor de na-moederneuker.

Je praat tegen de originele Hoofdjagers vocaal.
Nieuwe stijl moederneukende homoseksuele.

Neuk je respectloosheid.

Het is originele Psycho poep naar de knal.
Daar zijn we voor gekomen.
Psycho boem, hahaha, laat me niet lachen.
Wat de neuk?

Neuk je respectloosheid, de Psychische Punkerz zijn terug.

Geef me die vette klap.

Het is respectloosheid van de Psycho naar meneer Hoofdje Hoofdje Hoofd.
Neuk je respectloosheid

Het is het nummer 1 schot.
Geneukt in het hoofd als de boem boem boem.
Neuk, nu ben je dood.
We zijn de jager die in plaats daarvan probeert om je neer te slaan.
Want het is Psycho stijl.
Hoofdschot is de bedreiging.

Ik kan niet geraakt worden door jouw Vieze Werk doop poep.
Je staat op het punt om te kloten met de nummer 1, zie het onder ogen.
Psycho piemelzuiger.
Lege kamer stener.
Maak jezelf klaar voor de na-moederneuker.

Het is het nummer 1 schot.
Geneukt in het hoofd als de boem boem boem.
Neuk, nu ben je dood.
We zijn de jager die in plaats daarvan probeert om je neer te slaan.
Want het is Psycho stijl.
Hoofdschot is de bedreiging.

Ik kan niet geraakt worden door jouw Vieze Werk doop poep.
Je staat op het punt om te kloten met de nummer 1, zie het onder ogen.
Psycho piemelzuiger.
Lege kamer stener.
Op een dag krijg je spijt van je respectloosheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle