Staan een paar hele leuke plaatjes op
Even een review:
Back in the Days: Ik vind het ten eerste leuk dat er zo'n nummer als deze op staat. Beetje dat oude gevoel voor de mensen die daar niet zo bekend mee waren.
De vocals in de intro vind ik echt tof, en die reverse klinkt ook wel aardig. Screeches klinken in deze plaat ook tof, doen een beetje denken aan Summer of Hardstyle
Jammer overigens van de tekst 'it's time to leave the past behind'. Weet niet wat daar voor bedoeling achter zit, maar lijkt een beetje op een bash. Deze track geef ik een
6,8From Within Edit: Leuke intro met een best toffe kick. Jammer van die kickrolls die nogal gek klinken (overigens ook het enige minpuntje aan deze track voor mij persoonlijk). Leuk pianostukje die echt opbouwt naar een climax. Stem van Winne er door klinkt ook tof, past er goed bij. Climax is heerlijk. Vrij minimaal, maar dat is denk ik juist de kracht. Die 'bubbeltjes' door de 2e climax klinken ook erg tof. Deze krijgt van mij een
8,5.
Power of the Mind Edit: Vind deze track best tof in elkaar steken. Begint ontzettend minimaal, je zou het zelfs saai kunnen noemen

Maar het wordt steeds iets drukker, en bouwt echt wel heel lekker op naar een moment waarop het los gaat. Beide vocals hebben ook wat vets. Vrouwenstem klinkt vrij duister, en die mannenstem is echt zo'n 'verhalenverteller'.
6,4.
Dragonborn: Gruwelijke intro, gruwelijke sfeer. Weinig over te zeggen, gewoon een heerlijk nummer!
Supervet om van hem een Skyrim-tribute te horen. Pfff hoor nu die outro weer. GVD heerlijk
Deze krijgt een
8,5. Hard with Style: Lekkere drukke intro, veel dikke sounds (vooral dat machine/ robotachtige geluidje klinkt dik). De tonen van de melodie vind ik tegenvallen. De melodie had van mij wel in een ander jasje gepakt mogen worden, aangezien ik de melodie zelf wel leuk vind. Nee, deze climax vind ik niet zo vet helaas.
Overgang naar de outro is wel weer tof, en de outro zelf ook.
6Disrespect: Vreselijk nummer

Die vocals zijn echt werkelijk verschrikkelijk. De rest valt nog wel mee, maar die vocals bepalen voor mij het nummer.
2,5Doomed: Intro vind ik niks met die haat-vocalen. Compleet overbodig. Mixt ook zwaar kut.
De mid-intro is wel weer supervet. Heerlijk die sounds

Geinig gebruik ook van die stem (al kenden we die natuurlijk al wel van Skrillex). Opbouw naar de climax heeft ook veel drive, en de climax klapt er heerlijk in. Echt heel jammer van de vocalen in deze track, die doen wel iets af aan de rest voor mij persoonlijk.
7,5.
Eternalize: Vocals klinken goed, ik vind dat ook een goeie stem. Die orgel-sounds klinken ook weer lekker. Eerste climax is tam, en die hardcore climax vind ik vreselijk. Stukje opbouw naar de 2e climax klinkt nog wel tof.
4,2.The Perfect Weapon: Gruwelijke collab. Je kunt veel terughoren van beide artiesten. Gruwelijke vocals weer. En dan die 2e mid-intro

Hele vette sounds weer. Lekkere industriele geluidjes in de break. Vette melodie als opbouw naar de climax, en de climax zelf is ook lekker. Pitchkicks klinken ook goed. Break/ opbouw tussen de beide climaxes klinkt ook weer supertof. Die stem net voor de 2e climax klinkt goed, en dan die 2e climax zelf

Heerlijke energieke anti.
9,2.
Headshot: Heeft gelijk een hele vette sfeer met die 'vieze' screeches. Kreeg gelijk kippenvel.
Verder een vrij rustige opbouw naar de break. Had denk ik meer ingezeten, maar klinkt zeker niet slecht (zeker met de komende break in gedachten is het best slim om het nog vrij rustig te houden denk ik).
Break is wel cool met dat 'informatie-stemmetje'

Opbouw naar de anti-climax is ook gaaf, vooral dat laatste stukje nét voor de anti klinkt super. Anti zelf is ook echt gruwelijk. Jammer dat er niet een 2e 'losgaan-moment' is.
8,5.
Eindoordeel: 6,8+ 8,5+ 6,4+ 8,5+ 6+ 2,5+ 7,5+ 4,2+ 9,2+ 8,5= 68. 68 gedeeld door 10 nummers = 6,8.