Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:19 

Donateur

Reverse in Back in The Days is echt heeel erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:16 

Hardtraxx Veteran

Morgen Back in the Days maar eens luisteren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:51 

Hardtraxxer

Vind Back In The Days toch wel de beste track. Had toch wel graag de psychedelic edit erop gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:03 

Hardtraxx Veteran

@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/album/headhunt ... fice/31957
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:06 

Hardtraxx Addict

Ja en op dance-tunes... Haal ik hem daar wil ik de nummers downloaden krijg ik dit: Forbidden! Session, ip and user are logged for further examination!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:15 

Hardtraxx Veteran

Heb alles direct maar gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Ja en op dance-tunes... Haal ik hem daar wil ik de nummers downloaden krijg ik dit: Forbidden! Session, ip and user are logged for further examination!

Staat er nu niet meer, anders meteen gehaald. Blij dat deze zeer snel beschikbaar zijn daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:31 

Hardtraxx Veteran

Wel balen dat ik voor Dragonborn alsnog heb betaald dan :P . Of heb ik dat niet als ik die bundel heb gekocht :P . Ach ja, 't is voor 't goede doel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:41 

Hardtraxx Veteran

Nog niet op dance-tunes. Haal ze in de ochtend wel, dan zullen ze er vast wel zijn. MOET deze platen hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:50 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nog niet op dance-tunes. Haal ze in de ochtend wel, dan zullen ze er vast wel zijn. MOET deze platen hebben!

Wellicht heeft DT een intro bij The Perfect Weapon? Best wel vaag, nu moet je 'm inmixen op de mid. Maarja, dat kan ook heel goed natuurlijk, maar toch vaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 02:01 

Hardtraxx Veteran

http://www.djshop.de/Download-Headhunte ... tails.html Hier al wel te koop...

G1LL schreef:
Wellicht heeft DT een intro bij The Perfect Weapon? Best wel vaag, nu moet je 'm inmixen op de mid. Maarja, dat kan ook heel goed natuurlijk, maar toch vaag :)

Denk niet dat DT wel een versie met intro heeft. Zo is het inderdaad ook wel mixen, minder keuze maar het gaat en hij is toch al lang genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 08:33 

Donateur

Niet kopen bij hardstyle.com mensen:

Citaat:
Version: (192 kbps MP3 € 9,95)
:/

Track It Down verkoopt het zo:

Citaat:
MP3 320kbs € 8.96

http://www.trackitdown.net/track/headhu ... 25704.html

Goedkoper én 320 i.p.v. 192.

Hardstyle.com :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 08:59 

Hardtraxx Veteran

Cat nr SCDCD004. Dat is dus SCantraxx Digital CD ;) straks ff luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:07 

Hardtraxxer

Back in the days :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Back in the days! :worship:
Nooit verwacht trouwens dat de full version van Doomed 6.48min is! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:50 

Hardtraxxer

Iemand die ze in WAV heeft gehaald en zo ja waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:52 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

Ze staan nu wel in mijn download list.. Maar als ik downloaden druk krijg ik weer dezelfde melding. Dit heb ik nog nooit gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:53 

Hardtraxx Veteran

niek1991 schreef:

Hardstyle.com kun je dat als voorkeur zetten dat hij .WAV automatisch koopt. Trackitdown.net heet het ook en Junodownload.com ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:55 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
niek1991 schreef:

Hardstyle.com kun je dat als voorkeur zetten dat hij .WAV automatisch koopt. Trackitdown.net heet het ook en Junodownload.com ook.

Of het ligt aan mijn browser maar ik kan alleen bij de losse nummers WAV kiezen en niet bij het "album" op hardstyle.com maar ik probeer die andere 2 even. Thanks!

EDIT: Als je het "album" koopt kan je alleen 320kbps mp3 kiezen maar krijg je dan wel WAV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:27 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Niet kopen bij hardstyle.com mensen:

Citaat:
Version: (192 kbps MP3 € 9,95)
:/

Track It Down verkoopt het zo:

Citaat:
MP3 320kbs € 8.96

http://www.trackitdown.net/track/headhu ... 25704.html

Goedkoper én 320 i.p.v. 192.

Hardstyle.com :sick:

Je kunt 't gewoon veranderen in 320 hoor bij hardstyle.com, heb ik ook gedaan. Kost je nog steeds 9.95. En die ene euro :P ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:17 

Hardtraxx Veteran

Staan een paar hele leuke plaatjes op :worship:

Even een review:

Back in the Days: Ik vind het ten eerste leuk dat er zo'n nummer als deze op staat. Beetje dat oude gevoel voor de mensen die daar niet zo bekend mee waren.
De vocals in de intro vind ik echt tof, en die reverse klinkt ook wel aardig. Screeches klinken in deze plaat ook tof, doen een beetje denken aan Summer of Hardstyle :thumbsup:
Jammer overigens van de tekst 'it's time to leave the past behind'. Weet niet wat daar voor bedoeling achter zit, maar lijkt een beetje op een bash. Deze track geef ik een 6,8

From Within Edit: Leuke intro met een best toffe kick. Jammer van die kickrolls die nogal gek klinken (overigens ook het enige minpuntje aan deze track voor mij persoonlijk). Leuk pianostukje die echt opbouwt naar een climax. Stem van Winne er door klinkt ook tof, past er goed bij. Climax is heerlijk. Vrij minimaal, maar dat is denk ik juist de kracht. Die 'bubbeltjes' door de 2e climax klinken ook erg tof. Deze krijgt van mij een 8,5.

Power of the Mind Edit: Vind deze track best tof in elkaar steken. Begint ontzettend minimaal, je zou het zelfs saai kunnen noemen :P Maar het wordt steeds iets drukker, en bouwt echt wel heel lekker op naar een moment waarop het los gaat. Beide vocals hebben ook wat vets. Vrouwenstem klinkt vrij duister, en die mannenstem is echt zo'n 'verhalenverteller'. 6,4.

Dragonborn: Gruwelijke intro, gruwelijke sfeer. Weinig over te zeggen, gewoon een heerlijk nummer!
Supervet om van hem een Skyrim-tribute te horen. Pfff hoor nu die outro weer. GVD heerlijk :worship:
Deze krijgt een 8,5.

Hard with Style: Lekkere drukke intro, veel dikke sounds (vooral dat machine/ robotachtige geluidje klinkt dik). De tonen van de melodie vind ik tegenvallen. De melodie had van mij wel in een ander jasje gepakt mogen worden, aangezien ik de melodie zelf wel leuk vind. Nee, deze climax vind ik niet zo vet helaas.
Overgang naar de outro is wel weer tof, en de outro zelf ook. 6

Disrespect: Vreselijk nummer :sick: Die vocals zijn echt werkelijk verschrikkelijk. De rest valt nog wel mee, maar die vocals bepalen voor mij het nummer. 2,5

Doomed: Intro vind ik niks met die haat-vocalen. Compleet overbodig. Mixt ook zwaar kut.
De mid-intro is wel weer supervet. Heerlijk die sounds :loving: Geinig gebruik ook van die stem (al kenden we die natuurlijk al wel van Skrillex). Opbouw naar de climax heeft ook veel drive, en de climax klapt er heerlijk in. Echt heel jammer van de vocalen in deze track, die doen wel iets af aan de rest voor mij persoonlijk. 7,5.

Eternalize: Vocals klinken goed, ik vind dat ook een goeie stem. Die orgel-sounds klinken ook weer lekker. Eerste climax is tam, en die hardcore climax vind ik vreselijk. Stukje opbouw naar de 2e climax klinkt nog wel tof. 4,2.

The Perfect Weapon: Gruwelijke collab. Je kunt veel terughoren van beide artiesten. Gruwelijke vocals weer. En dan die 2e mid-intro :worship: Hele vette sounds weer. Lekkere industriele geluidjes in de break. Vette melodie als opbouw naar de climax, en de climax zelf is ook lekker. Pitchkicks klinken ook goed. Break/ opbouw tussen de beide climaxes klinkt ook weer supertof. Die stem net voor de 2e climax klinkt goed, en dan die 2e climax zelf :love: Heerlijke energieke anti. 9,2.

Headshot: Heeft gelijk een hele vette sfeer met die 'vieze' screeches. Kreeg gelijk kippenvel.
Verder een vrij rustige opbouw naar de break. Had denk ik meer ingezeten, maar klinkt zeker niet slecht (zeker met de komende break in gedachten is het best slim om het nog vrij rustig te houden denk ik).
Break is wel cool met dat 'informatie-stemmetje' :P Opbouw naar de anti-climax is ook gaaf, vooral dat laatste stukje nét voor de anti klinkt super. Anti zelf is ook echt gruwelijk. Jammer dat er niet een 2e 'losgaan-moment' is. 8,5.

Eindoordeel: 6,8+ 8,5+ 6,4+ 8,5+ 6+ 2,5+ 7,5+ 4,2+ 9,2+ 8,5= 68. 68 gedeeld door 10 nummers = 6,8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:17 

Hardtraxx Elite

Back in the days knapt er lekker op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

Je bent de beste track vergeten te reviewen Davey. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:26 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Je bent de beste track vergeten te reviewen Davey. :cool:

Oh ja. Hij stond er niet bij in mijn afspeellijst >.<

Even het bericht editten dan. Vind die inderdaad ook de beste van het album. Oh godver, Disrespect ook nog niet gereviewt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:00 

Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
Vind Back In The Days toch wel de beste track. Had toch wel graag de psychedelic edit erop gezien.

http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/headhunterz-psychedelic-monochromatic-edit-t24371.html :thumbup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle