Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
davide sonar album?

Hij heeft het op Qlimax ooit eens in een interview gehad over dat hij een compilatie wil bouwen, maar nu nog niet, dus heeft het weinig zin om te vermelden.
Brennan Heart zijn volgende sampler is nog nergens aangekondigd.
JDX is bezig met de remake van Wan Taim
The Prophet lijkt voorlopig niet te komen, want anders was deze wel aangekondigd
Atrocious heeft nog een B-kantje nodig.
Complex Situation hoeft niet persé te komen, niet vanuit gaan nu.
Second Identity wacht sowieso nog op Hard Bass, dus voor die tijd zul je er niet te veel van horen.
A2-Records staat vol doordat die Beat Providers release niet zo opschoot. Dat zal nu ook wel aan gaan trekken.

Relax joh, alles van Scantraxx komt er wel aan. In Oktober/November deden ze er ook elke week 1 of 2 uit de deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wanneer deze uitkomt want ik vind het echt een gruwelijke release vooral Psychedelic. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Relax joh, alles van Scantraxx komt er wel aan. In Oktober/November deden ze er ook elke week 1 of 2 uit de deur.

k vind het gewoon kut dat sommige dingen alweer een half jaar liggen te wachten. Bij Scantraxx gebeurt dat te vaak imo, te lange wachttijden. Op het moment dat de release komt is het eigenlijk al niet eens meer interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat heeft Fusion zeker ook hoor. Als je ziet wat voor een wachtrij daar nog staat.. :oh:
Alleen Saifam brengt tracks (vaak) snel uit. Andere labels zijn vaak wat sneller dan Scantraxx en Fusion, maar bijna nooirt zo snel als Saifam. Activa Records is over het algemeen snel, maar de tracks van One I Love (ACTDIGI001) stonden ook al zeker een half jaar eerder op Activators album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Dat heeft Fusion zeker ook hoor. Als je ziet wat voor een wachtrij daar nog staat.. :oh:
Alleen Saifam brengt tracks (vaak) snel uit. Andere labels zijn vaak wat sneller dan Scantraxx en Fusion, maar bijna nooirt zo snel als Saifam. Activa Records is over het algemeen snel, maar de tracks van One I Love (ACTDIGI001) stonden ook al zeker een half jaar eerder op Activators album.


Fusion is nu tenminste goed op gang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Fusion kan ik het nog begrijpen maar bij Scantraxx, met zo fucking veel sublabels, vind ik het gewoon een gemiste kans. Zéker als je het dus met SAIFAM gaat vergelijken, of DJ's United.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou Scantraxx mag nu wel vaart in de zaakjes zetten. Als je ziet wat er allemaal nog uit moet komen. Even een lijstje:

Brennan Heart stuk of 5 nieuwe tracks/remixes
Alpha2/Wildstylez - Atrocious
The Prophet 2 nummers
A-lusion-release
JDX - Live The Moment
Headhunterz - Psychadelic
DBSTF - Together
Wildstylez - Complex Situation
Gostosa - Sutra
Second-identity project
Een heel Davide Sonar-album en samplers en binnenkort komt een hele rukzooi XQ-HHZ tracks die net klaar zijn er nog bij.
Een gigantische wachtlijst op A2-records
En ik zal er misschien nog wel een paar vergeten zijn.

Kortom, gaat nog lachen worden dit jaar...


Een Davide Sonar album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 00:28 
 
Hardtraxx Newbie

en wat te denken van Wildstylez?

A Lost World (First Mix)
A Lost World (Second Mix)
Extraordinary Happiness
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raymond schreef:
en wat te denken van Wildstylez?

A Lost World (First Mix)
A Lost World (Second Mix)
Extraordinary Happiness

Wie zegt dat die uit gaan komen? Wacht die berichtgeving nou maar even af, komt allemaal wel goed.


Nu graag even ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het niet SCANRL023 dat las ik ergens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Is het niet SCANRL023 dat las ik ergens..

Kans zit erin, maar is nog niet officieel bekend gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psychedelic FREAKING AWESOME!!! :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker man! ik hou wel van zo'n soort qlimax! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaja headhunterz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

killerf1st schreef:
GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:


al zo lang? hij is voor het eerst gedraaid op Qlimax :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
killerf1st schreef:
GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:


al zo lang? hij is voor het eerst gedraaid op Qlimax :oh:


Eigenlijk is dat al best wel lang, maar we zijn onderhand wel langer/erger gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ravenwood schreef:
killerf1st schreef:
GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:


al zo lang? hij is voor het eerst gedraaid op Qlimax :oh:


Eigenlijk is dat al best wel lang, maar we zijn onderhand wel langer/erger gewend.


voorbeeld JDX live the moment en wan taim
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zijn rond dezelfde tijd voor het eerst gedraaid als Psychedelic, dus dat is echt complete bullshit. Bovendien valt nog geen 2 maanden (tot nu toe) best wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die zijn rond dezelfde tijd voor het eerst gedraaid als Psychedelic, dus dat is echt complete bullshit. Bovendien valt nog geen 2 maanden (tot nu toe) best wel mee.


Wan Taim niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Die zijn rond dezelfde tijd voor het eerst gedraaid als Psychedelic, dus dat is echt complete bullshit. Bovendien valt nog geen 2 maanden (tot nu toe) best wel mee.


Wan Taim niet.

Van Wan Taim was nooit aangegeven dat hij uit zou komen, en voordat dit bekend werd hoorde je ook niet zo veel mensen er over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 23:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Scantraxx kennende kan je er denk ik nog wel 2 maanden aan vast plakken. Eerder dan mid-maart zie ik deze eerlijk gezegd niet uitkomen. Maar we shall see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 04:54 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Scantraxx kennende kan je er denk ik nog wel 2 maanden aan vast plakken. Eerder dan mid-maart zie ik deze eerlijk gezegd niet uitkomen. Maar we shall see.

zal idd wel van de zomer zijn xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Scantraxx kennende kan je er denk ik nog wel 2 maanden aan vast plakken. Eerder dan mid-maart zie ik deze eerlijk gezegd niet uitkomen. Maar we shall see.

Komt nu wel gewoon op tijd hoor. Er ligt genoeg te wachten, maar er komt een berg aan. Deze release word rijkhalzend naar uitgekeken door een zooi mensen, dus ze weten wat ze doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 21:03 
 
Hardtraxxer

Of juist niet, ik vind het een aardig risico om steeds maar zo lang te wachten met die releases, helemaal nu er steeds meer mensen zijn die het geil vinden om ripjes op youtube te planten en ze dan zelf 100x op een dag te luisteren. Gevolg is dat ze ze dan aardig snel zat zijn en niet meer aanschaffen! :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle