Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette nummers hoor :) Dat wordt wel weer vet op XQ :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het trouwens wel een grote + van scantraxx dat ze 3- en 4-trackers doen tegenwoordig. Dit, de A-lusion EPs, DBSTF samplers. Wel onhandig met vinyl als je de A2 of B2 track alleen wil horen, maarja, wel beter waar voor je geld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psychadelic :worship: Echt een ontzettend vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:00 
 
Hardtraxx Newbie

allemaal verektes lekkere platen!! :woot:
vooral psychedelic :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker weten dat dit een dikke release wordt :thumbsup: Gister ook weer psychedelic gehoord tijdens Euphoria nou wat een lekkere plaat. Kan niet wachten op X-qlusive headhunterz heb daar echt zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk al uit naar Psychedelic, de rest moet ik nog een keer goed horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb veel vertrouwen in HHZ' 2010 releases. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Kijk al uit naar Psychedelic, de rest moet ik nog een keer goed horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 00:16 
 
Donateur

G1LL schreef:
freddyadu8 schreef:
Kijk al uit naar Psychedelic, de rest moet ik nog een keer goed horen

Zelfde hier :D De rest beluister ik wel als ze released zijn, ik ga ze nu al niet kapot draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 01:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister die Psychedelic gehoord, vond het niet zo heel speciaal, wel leuk. Maar niks vernieuwends :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 01:59 
 
Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Gister die Psychedelic gehoord, vond het niet zo heel speciaal, wel leuk. Maar niks vernieuwends :/

leefde gij in een grot ofzo niks vernieuwends :D al het andere vond ik juist beetje standaard van headunterz psychadelic en de andere 2 zijn zeer verneiuwend van headhunterz of begrijp ik je verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vernieuwend is het niet. Wel anders...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben meer benieuwd naar die nieuwe met wildstylez, noisecontrollers, the prophet en brennan heart
en het is SCREL ipv SCANRL :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envious schreef:
ben meer benieuwd naar die nieuwe met wildstylez, noisecontrollers, the prophet en brennan heart
en het is SCREL ipv SCANRL :)


Niet op de laatste 5 scantraxx reloaded releases, maar het is schijnbaar daarvoor wel eens SCREL geweest (onder andere). Zie sutra topic voor alle nerdfeitjes over scantraxx catalogus nummers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Envious schreef:
ben meer benieuwd naar die nieuwe met wildstylez, noisecontrollers, the prophet en brennan heart
en het is SCREL ipv SCANRL :)


Niet op de laatste 5 scantraxx reloaded releases, maar het is schijnbaar daarvoor wel eens SCREL geweest (onder andere). Zie sutra topic voor alle nerdfeitjes over scantraxx catalogus nummers :P

Komt er op neer dat op de vinylcover een andere aanduiding staat dan op de scantraxxwebsite. De scantraxx website geeft SCREL als code, de vinyl covers wisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Komt er op neer dat op de vinylcover een andere aanduiding staat dan op de scantraxxwebsite. De scantraxx website geeft SCREL als code, de vinyl covers wisselen.


Er staat geen code op de cover, alleen op de vinyl zelf ingegraveerd. Er staat ook geen code op de scantraxx site (behalve RELOADED 0XX, maar dat komt nergens overeen met de codes op cover / inscriptie). Het 'probleem' is de geengraveerde codes niet consequent hetzelfde formaat volgen. Winkels gebruiken meestal 1 van de codes die ooit gebruikt is voor de hele serie. Freaky houdt bijv SCREL aan, wat wss de reden is dat de 'scene' SCREL ook aanhoudt voor rips. Op discogs staan de meeste codes wel goed nu. Sowieso klopt alles wat ik in mijn collectie heb zitten (link in sig).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

hoi allemaal,

het is zeker zuiver dat hhz - psyhedelic uitkomt, zit er al maanden op te wachten. maar ik had vandaag rond gezocht maar kan hem nergens kopen. :/ ik las ergens anders dat de release feb/maart is.
gr Owned
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 18:18 
 
Hardtraxxer

owned009 schreef:
hoi allemaal,

het is zeker zuiver dat hhz - psyhedelic uitkomt, zit er al maanden op te wachten. maar ik had vandaag rond gezocht maar kan hem nergens kopen. :/ ik las ergens anders dat de release feb/maart is.
gr Owned

hij is ook nog niet released staat er ook bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal vast ergens in maart zijn. Feb is denk ik net te snel. Tracks zijn eind November pas voor het eerst gedraaid. Eigenlijk moet er wel iets van 4 maanden tussen 1e play en release zitten. Anders moeten die gasten veel te veel produceren om nieuwe / unreleased tracks te kunnen draaien. Als je niet op een release hoeft te wachten is de release meestal ook een stuk minder boeiend. SAIFAM releaset vaak veel te snel vind ik. Fusion ook bijv. met Back In Time / Classic. Had beter de Zany EP, B-Front & Frontliner en NC vs Toneshifterz eerst kunnen doen vind ik. Heb beide tracks nooit eens live gehoord volgens mij, en dan is er ook niet zo'n hype omheen. Zal vast ook niet goed zijn voor de verkoop.

/eind random verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XQ HH

CANT WAIT :P

Daar zal dit ongetwijfeld gedraaid worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou Scantraxx mag nu wel vaart in de zaakjes zetten. Als je ziet wat er allemaal nog uit moet komen. Even een lijstje:

Brennan Heart stuk of 5 nieuwe tracks/remixes
Alpha2/Wildstylez - Atrocious
The Prophet 2 nummers
A-lusion-release
JDX - Live The Moment
Headhunterz - Psychadelic
DBSTF - Together
Wildstylez - Complex Situation
Gostosa - Sutra
Second-identity project
Een heel Davide Sonar-album en samplers en binnenkort komt een hele rukzooi XQ-HHZ tracks die net klaar zijn er nog bij.
Een gigantische wachtlijst op A2-records
En ik zal er misschien nog wel een paar vergeten zijn.

Kortom, gaat nog lachen worden dit jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het trouwens niet Psychadelic? Ik zie iedereen Psychedelic typen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee, het is ook psychedelisch en niet psychadelisch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 09:10 
 
Hardtraxx Elite

davide sonar album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front & Frontliner - Godz Powerr release moet ook nog komen ..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle