Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 19:15 
 
Hardtraxx Crew

:love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien kan hij zijn tijd beter in muziek steken ipv de gym :( Het wordt met de track minder....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:

Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.


Wat voor mids bedoel je precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt enthousiast geworden van deze track. Kicks vind ik echt tien keer niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:

Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.


Totaal niet mee eens, de mids van Wildstylez momenteel zijn by far de beste uit de hele scène imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

^ Dit idd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk euforische plaat! Maar ben bang dat hij snel gaat vervelen.

Oh, en releasebeleid :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 02:33 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën :loving: :loving:


Wildstylez geestproduceert voor Headhunterz confirmed!111

Gekkigheid aside, ik vind dit toch wel echt een pure HHZ melodie. Thematisch en uplifting. Beetje a lá 2012 HHZ imo. (gvd ingeving getriggerd *doet The Power Of Music, Toulouse/Spaceman/What Happens In Vegas rmx opzetten*)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën :loving: :loving:


Snap wat je bedoelt, maar door de sound van de synthesizer hoor ik er juist weer typisch Headhunterz in. Eerste waar ik aan dacht was Still Standin'.

Maar dit is de eerste HHZ solo sinds zijn terugkomst die ik echt vet vind. Heerlijke melodie, prima mid (ben nog steeds geen fan van die plopjes als punches wat SZP ook doen), imo wel een van de beste mainstream platen van dit jaar tot nu toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goud dit :worship: :loving:

Vet gedaan ook die kleine verandering in de melodie van de 1e en 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 12:59 
 
Hardtraxxer

Die midintro vind ik niet zo passend bij de plaat en ook niet zo speciaal, maar de melodie en de feel vind ik geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Op repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën :loving: :loving:


Wildstylez geestproduceert voor Headhunterz confirmed!111

Gekkigheid aside, ik vind dit toch wel echt een pure HHZ melodie. Thematisch en uplifting. Beetje a lá 2012 HHZ imo. (gvd ingeving getriggerd *doet The Power Of Music, Toulouse/Spaceman/What Happens In Vegas rmx opzetten*)


Haha bedoelde ik natuurlijk ook niet. Ik hoor er wel heady in, maar krijg er wel zo'n typisch zweverig gevoel van zoals bij wsz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
De vocalist mag ook best wel credits krijgen bij dit heerlijke nummer :$
Volgens mij Robin Valo :thumbsup:

Klopt, Robin van Loenen!
Verder hebben Daniel van den Brink en Sem Jonkhout meegewerkt aan deze track,
de laatste 2 namen zitten in de rockband The Overslept.
Wellicht dat zij al een demo (melodie en de lyrics) hadden als band en dat ze samen met Headhunerz er een Hardstyle track van gemaakt hebben en Robin ze vervolgens heeft ingezongen :)

Super toffe uplifting track van Headhunerz verder, zoals ik ze graag hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben niet helemaal weg van de vocals, maar die achterwege gelaten een hele fijne plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Niet echt enthousiast geworden van deze track. Kicks vind ik echt tien keer niks :lol:


Ik heb een beetje een voorgevoel dat deze kicks, Sound Rush heeft ook al eens kicks die er op lijken gebruikt (rythm of the night), van een KSHMR sample pack komen en door hunzelf nog bewerkt zijn, maar kan het mis hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
DisAster schreef:
FransBezig schreef:
Aah verrassend, weer een AoC release met zo’n verschrikkelijk saaie mid-intro. Voorderest wel aardige zomer plaat.


Vind de mid anders wel dik, en de rest van de plaat is ook gewoon heel vet :loving:


Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.


Hier wel mee eens, vind die saaie mid-intro's ook afbreuk doen aan de plaat. Rest van de plaat is overigens wel heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij blijft al lekker hangen in ieder geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ben niet helemaal weg van de vocals, maar die achterwege gelaten een fijne plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 14:26 
 

vind de melodie wat te simpel, track is wel vele malen beter dan wat hij hiervoor produceerde (na zn comeback) en goed aan te horen dus dat is fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm nee deze pakt mij niet echt. Dit type vocalen ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 13:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens HHZ Insta zou deze track eerst op HB premiere krijgen maar moest er om ‘contractuele redenen’ een paar weken gewacht worden tot Reverze.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle