Related topics
- View the latest post: Bass Modulators - Oxygen (Hysta Remix) (SCAN670D)
- View the latest post: Bass Modulators - Oxygen (KAMI Remix) (SCAN635)
- View the latest post: Sinner - Oxygen (AFT3R057)
- View the latest post: Hackedface - Oxygen (Bloodfire Remix) (DOG091)
- View the latest post: Galactixx & Firelite - Oxygen
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Misschien kan hij zijn tijd beter in muziek steken ipv de gym
Het wordt met de track minder....
Wat voor mids bedoel je precies?FransBezig wrote:
Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.
Niet echt enthousiast geworden van deze track. Kicks vind ik echt tien keer niks 
Totaal niet mee eens, de mids van Wildstylez momenteel zijn by far de beste uit de hele scène imo.FransBezig wrote:
Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
^ Dit idd. 
Heerlijk euforische plaat! Maar ben bang dat hij snel gaat vervelen.
Oh, en releasebeleid
.
Oh, en releasebeleid
Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Wildstylez geestproduceert voor Headhunterz confirmed!111makrooy wrote:Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën![]()
Gekkigheid aside, ik vind dit toch wel echt een pure HHZ melodie. Thematisch en uplifting. Beetje a lá 2012 HHZ imo. (gvd ingeving getriggerd *doet The Power Of Music, Toulouse/Spaceman/What Happens In Vegas rmx opzetten*)
Snap wat je bedoelt, maar door de sound van de synthesizer hoor ik er juist weer typisch Headhunterz in. Eerste waar ik aan dacht was Still Standin'.makrooy wrote:Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën![]()
Maar dit is de eerste HHZ solo sinds zijn terugkomst die ik echt vet vind. Heerlijke melodie, prima mid (ben nog steeds geen fan van die plopjes als punches wat SZP ook doen), imo wel een van de beste mainstream platen van dit jaar tot nu toe
Goud dit
Vet gedaan ook die kleine verandering in de melodie van de 1e en 2e climax.
Vet gedaan ook die kleine verandering in de melodie van de 1e en 2e climax.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Die midintro vind ik niet zo passend bij de plaat en ook niet zo speciaal, maar de melodie en de feel vind ik geweldig 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Op repeat 
Haha bedoelde ik natuurlijk ook niet. Ik hoor er wel heady in, maar krijg er wel zo'n typisch zweverig gevoel van zoals bij wsz.Pedaalemre wrote:Wildstylez geestproduceert voor Headhunterz confirmed!111makrooy wrote:Heerlijk zweverige melodie. Doet me erg denken aan wsz zijn melodieën![]()
Gekkigheid aside, ik vind dit toch wel echt een pure HHZ melodie. Thematisch en uplifting. Beetje a lá 2012 HHZ imo. (gvd ingeving getriggerd *doet The Power Of Music, Toulouse/Spaceman/What Happens In Vegas rmx opzetten*)
Klopt, Robin van Loenen!hurricane wrote:De vocalist mag ook best wel credits krijgen bij dit heerlijke nummer![]()
Volgens mij Robin Valo
Verder hebben Daniel van den Brink en Sem Jonkhout meegewerkt aan deze track,
de laatste 2 namen zitten in de rockband The Overslept.
Wellicht dat zij al een demo (melodie en de lyrics) hadden als band en dat ze samen met Headhunerz er een Hardstyle track van gemaakt hebben en Robin ze vervolgens heeft ingezongen
Super toffe uplifting track van Headhunerz verder, zoals ik ze graag hoor
Ben niet helemaal weg van de vocals, maar die achterwege gelaten een hele fijne plaat 
Ik heb een beetje een voorgevoel dat deze kicks, Sound Rush heeft ook al eens kicks die er op lijken gebruikt (rythm of the night), van een KSHMR sample pack komen en door hunzelf nog bewerkt zijn, maar kan het mis hebben.PEPii wrote:Niet echt enthousiast geworden van deze track. Kicks vind ik echt tien keer niks
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Hier wel mee eens, vind die saaie mid-intro's ook afbreuk doen aan de plaat. Rest van de plaat is overigens wel heel vetFransBezig wrote:Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.DisAster wrote:Vind de mid anders wel dik, en de rest van de plaat is ook gewoon heel vetFransBezig wrote:Aah verrassend, weer een AoC release met zo’n verschrikkelijk saaie mid-intro. Voorderest wel aardige zomer plaat.
Hij blijft al lekker hangen in ieder geval 
Magnetron wrote:Ben niet helemaal weg van de vocals, maar die achterwege gelaten een fijne plaat
vind de melodie wat te simpel, track is wel vele malen beter dan wat hij hiervoor produceerde (na zn comeback) en goed aan te horen dus dat is fijn.
Last edited by Jeffrey2107 on 18 Mar 2019 14:53, edited 1 time in total.
Hmmm nee deze pakt mij niet echt. Dit type vocalen ook niet.