Het zo zeggen zien ze niet. Je moet een post rapporteren. Heb nu de openingspost gedaan.
Related topics
- View the latest post: Bass Modulators - Oxygen (Hysta Remix) (SCAN670D)
- View the latest post: Bass Modulators - Oxygen (KAMI Remix) (SCAN635)
- View the latest post: Sinner - Oxygen (AFT3R057)
- View the latest post: Hackedface - Oxygen (Bloodfire Remix) (DOG091)
- View the latest post: Galactixx & Firelite - Oxygen
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Oh thanks, ik stuurde normaal gesproken altijd PM's naar 'm. Wist niet dat dat via report knop kon, weer wat geleerd 
Eeeej doe eens OP aanpassen danPedaalemre wrote:Eey Magnetron verplaats ff naar releases pls
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
OopsMagnetron wrote:Eeeej doe eens OP aanpassen danPedaalemre wrote:Eey Magnetron verplaats ff naar releases pls
De vocalist mag ook best wel credits krijgen bij dit heerlijke nummer
Volgens mij Robin Valo
Volgens mij Robin Valo
En die kennen we verder van? Naam doet geen belletje rinkelen, stem welhurricane wrote: Volgens mij Robin Valo
Hij heeft oa de vocals gezongen van Sound Rush - Guide You, Devin Wild - Indestructible en de bekendste is denk ik wel Atmozfears & Audiotricz - ReawakeningRevolting Against wrote:En die kennen we verder van? Naam doet geen belletje rinkelen, stem welhurricane wrote: Volgens mij Robin Valo
Wat is dan de afweging om de ene keer wel en de andere keer niet de vocalist(e) in de tracktitel te benoemen?hurricane wrote:Hij heeft oa de vocals gezongen van Sound Rush - Guide You, Devin Wild - Indestructible en de bekendste is denk ik wel Atmozfears & Audiotricz - ReawakeningRevolting Against wrote:En die kennen we verder van? Naam doet geen belletje rinkelen, stem welhurricane wrote: Volgens mij Robin Valo
Goede vraag, dat weet ik niet. Misschien ligt het aan de vocalist zelf. Maar wat mij betreft mag die wel vaker genoemd wordenwootum wrote:Wat is dan de afweging om de ene keer wel en de andere keer niet de vocalist(e) in de tracktitel te benoemen?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Is volgens mij gewoon een deal tussen de producer en vocalist, weet niet waarom het soms verschilt.
De ene vocalist vind het prima om niet genoemd te worden, zolang hij maar betaald wordt. De ander hoeft geen geld, zolang hij maar genoemd wordt. Net hoe je het met elkaar regelt 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Verschilt heel erg. Mijn zus heeft bijvoorbeeld de vocals van Like Your Style & Wake Up (sorry kan er ook niks aan doen) van BH ingezongen, maar die wilde destijds niet bekend worden als 'dat meisje die hardstyle nummers' had ingezongen, met oog op haar eventuele verdere carrière. Maar achteraf heeft ze toch wel spijt dat ze het heeft afgedaan met wat handje contantje geld
Toen was het natuurlijk ook lang niet zo groot als nu en werd het ook niet zo serieus genomen.
OT: Klinkt heel vet deze plaat
OT: Klinkt heel vet deze plaat
Het stukje Hush, little baby don't you cryPommer wrote:Mijn zus heeft bijvoorbeeld de vocals van Like Your Style & Wake Up (sorry kan er ook niks aan doen) van BH ingezongen,
It is just a lullaby
Dreams of rainbows make you stop
That I am here to wake you up
?
Lekker met een zware shagstem.
Geil
Dat stukje idd! Ik ben zelf verantwoordelijk voor het stukje 'somewhere over the rainbow', familieprojectje 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hoe gaaf is datPommer wrote:Dat stukje idd! Ik ben zelf verantwoordelijk voor het stukje 'somewhere over the rainbow', familieprojectje
echt super gaaf jaMillard Fillmore wrote:hoe gaaf is datPommer wrote:Dat stukje idd! Ik ben zelf verantwoordelijk voor het stukje 'somewhere over the rainbow', familieprojectje
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Robin Valo is het alter ego van Robin van Loenen en hij doet meer dan alleen zingen. Hij is o.a. producer en schrijft ook vaak mee met andere producers zoals Atmozfears en Hardwell.hurricane wrote:Hij heeft oa de vocals gezongen van Sound Rush - Guide You, Devin Wild - Indestructible en de bekendste is denk ik wel Atmozfears & Audiotricz - ReawakeningRevolting Against wrote:En die kennen we verder van? Naam doet geen belletje rinkelen, stem welhurricane wrote: Volgens mij Robin Valo
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Niet te vergeten leadzanger van Destine, een inmiddels gestopte Tilburgse rockband.
Was vroeger een groot fan, fijn om die stem nog steeds te horen maar ditmaal in een ander jasje.
Was vroeger een groot fan, fijn om die stem nog steeds te horen maar ditmaal in een ander jasje.
Aah verrassend, weer een AoC release met zo’n verschrikkelijk saaie mid-intro. Voorderest wel aardige zomer plaat.
Vind de mid anders wel dik, en de rest van de plaat is ook gewoon heel vetFransBezig wrote:Aah verrassend, weer een AoC release met zo’n verschrikkelijk saaie mid-intro. Voorderest wel aardige zomer plaat.
Ik bedoel er meer mee dat tijdens een set van Wildstylez of Headhunterz je echt dood gegooit wordt met die mid-intro’s en dat het surprise-effect er nu wel een keer vanaf is.DisAster wrote:Vind de mid anders wel dik, en de rest van de plaat is ook gewoon heel vetFransBezig wrote:Aah verrassend, weer een AoC release met zo’n verschrikkelijk saaie mid-intro. Voorderest wel aardige zomer plaat.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025