Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Bowlingbal wrote:Een plaat van ongekende schoonheid :worship:
Dit. :surrender:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Bij de stream snel een powernapje kunnen doen. Wat een drama en langdradig
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Martin Waus wrote:Bij de stream snel een powernapje kunnen doen. Wat een drama en langdradig
Eens. Een break van 4 minuten en 42 seconden, dat moet een record zijn...

Kom nou ook eens een keer met een andere lead. Word gek van dat schelle gedoe. Kicks wederom te hol.

Sfeer is top though.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Epische productie dit. In combinatie met die beelden in The Source was dit echt genieten. Moet je dit maar eens voorstellen met een hele intro show in de Gelredome, krijg je instant kippenvel. :woot:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
InfinI wrote:
Martin Waus wrote:Bij de stream snel een powernapje kunnen doen. Wat een drama en langdradig
Eens. Een break van 4 minuten en 42 seconden, dat moet een record zijn...

Kom nou ook eens een keer met een andere lead. Word gek van dat schelle gedoe. Kicks wederom te hol.

Sfeer is top though.
Ik vind de break juist magisch! Maar vind de lead wel echt heel vervelend om aan te horen. Dat heb ik ook bij Dragonborn part 3 en zijn nieuwe remix. Verpest voor mij de hele plaat. Bij Children of Drums remix klinkt de lead dan wel een stuk beter!
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Roebén wrote:Epische productie dit. In combinatie met die beelden in The Source was dit echt genieten. Moet je dit maar eens voorstellen met een hele intro show in de Gelredome, krijg je instant kippenvel. :woot:
Dat is leuk om voor te stellen, maar ik zit gewoon thuis. Dus ik wil gewoon een versie met het leuke deel.

Is hetzelfde om te zeggen "kijk eens hoe mooi hij verpakt zit, mooie kleur, zachte doos ook, wauw". Ja leuk, ik wil gewoon die dildo hebben, de verpakking gooi ik toch weg.
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 7 days ago
InfinI wrote: Kom nou ook eens een keer met een andere lead. Word gek van dat schelle gedoe. Kicks wederom te hol.

Sfeer is top though.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
De opbouw is wat mij betreft zeker niet te langdradig. Integendeel, er wordt echt enorm veel sfeer neergezet. Hoe de track vervolgens ineens openbreekt met die lead vind ik echt prachtig gedaan. Dit is natuurlijk meer een luisterplaat die niet per se in iedere set van HHZ gedraaid hoeft te worden, maar ik vind het echt super hoeveel emotie hier inzit. Voor mij een van dé platen van Qlimax.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Fantastische plaat :loving:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Clyp.it linkie is helaas niet meer beschikbaar. Iemand een nieuwe?
Wat een dijk van een plaat :love:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Dit was echt 1 van mijn persoonlijke hoogtepunten. Wat een gevoel in deze plaat :cry:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
THArdstyler wrote:Clyp.it linkie is helaas niet meer beschikbaar. Iemand een nieuwe?
Wat een dijk van een plaat :love:
https://www118.zippyshare.com/v/xooGVNEM/file.html
nog 13 dagen wachten voor HQ :)
K
Hardtraxxer
last seen 7 days ago
Vind de melodie wel redelijk klinken naar Project One - ID (may the Angels).
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
View on YouTube

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hallo zeg :loving:
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Die break is juist geniaal, ik vind alleen die headhunterz lead totaal niet passen bij de rest.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Echt een prachtig stukje muziek. Die lead vind ik eerlijk gezegd ook echt afbreuk doen op de plaat. Teveel geruis en te zeurderig. Maar die piano en zangmomenten zijn echt heel mooi!
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik vind de synths die HHZ gebruikt echt verschrikkelijk. Ook in deze track weer. Zo jankerig, zo zeurderig. Lead zelf is (zoals we van HHZ inmiddels gewend zijn) weer super simpel. Kick wat verderop ook niet mijn ding, klinkt veel te hol. Vocals klinken niet al te zuiver.

Sfeertje echt top, maar verder heb ik er niet zoveel mee.
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2015
last seen Dec 2020
View on YouTube
Vanaf 15:20
K
Hardtraxxer
last seen 7 days ago
Sarabande wrote:Ik vind de synths die HHZ gebruikt echt verschrikkelijk. Ook in deze track weer. Zo jankerig, zo zeurderig. Lead zelf is (zoals we van HHZ inmiddels gewend zijn) weer super simpel. Kick wat verderop ook niet mijn ding, klinkt veel te hol. Vocals klinken niet al te zuiver.

Sfeertje echt top, maar verder heb ik er niet zoveel mee.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube

Geweldig.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nu ik hem nog een keer zie weet ik het zeker: 100% in de top 10 van dit jaar. Echt aan alle kanten wat ik hoopte van deze samenwerking. Ongelofelijk goed!
K
Hardtraxxer
128 posts member since 2019
last seen 29 days ago
Jahoor, dit is het
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Sfeer is top. Break is ook best wel uniek gedaan. De dans tussen de twee personen hoor je ook terug in de track. Twee synthgeluiden die botsen maar tegelijk ook samen zijn en soort van een nieuwe harmonie vormen. Echt heel vet gedaan. Maar dan komen de kicks. Misschien ben ik anno 2020 verwend geraakt met mannen als DBSTF maar wat een lelijke afmix zeg. De kicks kloppen totaal niet bij het totaalplaatje en drukken alle zweverige sounds van de synthesizers weg. Over de tweede kick maak ik helemaal geen woorden vuil. Onvoorstelbare keuze om het zo te doen.

The Upside Down heeft een vergelijkbare sfeer maar die zijn een stuk meer gematigd qua harde punch plus de punchrolls van Wildstylez © zorgen nét voor dat stukje drive wat deze plaat ook mist. Het had zo'n vette plaat kunnen zijn dit.
Last edited by Jordi on 15 Dec 2020 10:25, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Vind dit wel de minste van de tracks, heb er gewoon niets mee helaas.
De break is ontzettend mooi gedaan maar de rest haalt mij het er helemaal uit.
Last edited by Nuracore on 15 Dec 2020 11:00, edited 1 time in total.