Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Een plaat van ongekende schoonheid :worship:

Dit. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de stream snel een powernapje kunnen doen. Wat een drama en langdradig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 21:31 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Bij de stream snel een powernapje kunnen doen. Wat een drama en langdradig

Eens. Een break van 4 minuten en 42 seconden, dat moet een record zijn...

Kom nou ook eens een keer met een andere lead. Word gek van dat schelle gedoe. Kicks wederom te hol.

Sfeer is top though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epische productie dit. In combinatie met die beelden in The Source was dit echt genieten. Moet je dit maar eens voorstellen met een hele intro show in de Gelredome, krijg je instant kippenvel. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 22:25 
 
Hardtraxx Elite

InfinI schreef:
Martin Waus schreef:
Bij de stream snel een powernapje kunnen doen. Wat een drama en langdradig

Eens. Een break van 4 minuten en 42 seconden, dat moet een record zijn...

Kom nou ook eens een keer met een andere lead. Word gek van dat schelle gedoe. Kicks wederom te hol.

Sfeer is top though.

Ik vind de break juist magisch! Maar vind de lead wel echt heel vervelend om aan te horen. Dat heb ik ook bij Dragonborn part 3 en zijn nieuwe remix. Verpest voor mij de hele plaat. Bij Children of Drums remix klinkt de lead dan wel een stuk beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Epische productie dit. In combinatie met die beelden in The Source was dit echt genieten. Moet je dit maar eens voorstellen met een hele intro show in de Gelredome, krijg je instant kippenvel. :woot:

Dat is leuk om voor te stellen, maar ik zit gewoon thuis. Dus ik wil gewoon een versie met het leuke deel.

Is hetzelfde om te zeggen "kijk eens hoe mooi hij verpakt zit, mooie kleur, zachte doos ook, wauw". Ja leuk, ik wil gewoon die dildo hebben, de verpakking gooi ik toch weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 10:17 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
Kom nou ook eens een keer met een andere lead. Word gek van dat schelle gedoe. Kicks wederom te hol.

Sfeer is top though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De opbouw is wat mij betreft zeker niet te langdradig. Integendeel, er wordt echt enorm veel sfeer neergezet. Hoe de track vervolgens ineens openbreekt met die lead vind ik echt prachtig gedaan. Dit is natuurlijk meer een luisterplaat die niet per se in iedere set van HHZ gedraaid hoeft te worden, maar ik vind het echt super hoeveel emotie hier inzit. Voor mij een van dé platen van Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Fantastische plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clyp.it linkie is helaas niet meer beschikbaar. Iemand een nieuwe?
Wat een dijk van een plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt 1 van mijn persoonlijke hoogtepunten. Wat een gevoel in deze plaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Clyp.it linkie is helaas niet meer beschikbaar. Iemand een nieuwe?
Wat een dijk van een plaat :love:


nog 13 dagen wachten voor HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 15:27 
 
Hardtraxxer

Vind de melodie wel redelijk klinken naar Project One - ID (may the Angels).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:24 
 
Donateur



:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hallo zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 15:04 
 
Hardtraxxer

Die break is juist geniaal, ik vind alleen die headhunterz lead totaal niet passen bij de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Echt een prachtig stukje muziek. Die lead vind ik eerlijk gezegd ook echt afbreuk doen op de plaat. Teveel geruis en te zeurderig. Maar die piano en zangmomenten zijn echt heel mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de synths die HHZ gebruikt echt verschrikkelijk. Ook in deze track weer. Zo jankerig, zo zeurderig. Lead zelf is (zoals we van HHZ inmiddels gewend zijn) weer super simpel. Kick wat verderop ook niet mijn ding, klinkt veel te hol. Vocals klinken niet al te zuiver.

Sfeertje echt top, maar verder heb ik er niet zoveel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 16:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker


Vanaf 15:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 21:19 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Ik vind de synths die HHZ gebruikt echt verschrikkelijk. Ook in deze track weer. Zo jankerig, zo zeurderig. Lead zelf is (zoals we van HHZ inmiddels gewend zijn) weer super simpel. Kick wat verderop ook niet mijn ding, klinkt veel te hol. Vocals klinken niet al te zuiver.

Sfeertje echt top, maar verder heb ik er niet zoveel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 21:07 
 
Hardtraxx Veteran



Geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik hem nog een keer zie weet ik het zeker: 100% in de top 10 van dit jaar. Echt aan alle kanten wat ik hoopte van deze samenwerking. Ongelofelijk goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 22:22 
 
Hardtraxxer

Jahoor, dit is het
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer is top. Break is ook best wel uniek gedaan. De dans tussen de twee personen hoor je ook terug in de track. Twee synthgeluiden die botsen maar tegelijk ook samen zijn en soort van een nieuwe harmonie vormen. Echt heel vet gedaan. Maar dan komen de kicks. Misschien ben ik anno 2020 verwend geraakt met mannen als DBSTF maar wat een lelijke afmix zeg. De kicks kloppen totaal niet bij het totaalplaatje en drukken alle zweverige sounds van de synthesizers weg. Over de tweede kick maak ik helemaal geen woorden vuil. Onvoorstelbare keuze om het zo te doen.

The Upside Down heeft een vergelijkbare sfeer maar die zijn een stuk meer gematigd qua harde punch plus de punchrolls van Wildstylez © zorgen nét voor dat stukje drive wat deze plaat ook mist. Het had zo'n vette plaat kunnen zijn dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit wel de minste van de tracks, heb er gewoon niets mee helaas.
De break is ontzettend mooi gedaan maar de rest haalt mij het er helemaal uit.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle