Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kost me gewoon moeite om door de plaat heen te komen. Wat traag en zeikerig is dit zeg :x. Nee deze zal ik niet nog eens opzetten :P

Traag? Je hebt vrijwel meteen een dikke intro :P De door jou geprezen I am still here van WP duurt ook 1:15 min tot de climax xd
Dat is bij deze track toch niet veel anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Svbtwee schreef:
Kost me gewoon moeite om door de plaat heen te komen. Wat traag en zeikerig is dit zeg :x. Nee deze zal ik niet nog eens opzetten :P

Traag? Je hebt vrijwel meteen een dikke intro :P De door jou geprezen I am still here van WP duurt ook 1:15 min tot de climax xd
Dat is bij deze track toch niet veel anders?

O, maar dat bedoel ik niet met traag. Sorry weet heel slecht hoe ik het moet verwoorden, maar met name op het moment dat de synth en melodie er in komen klinkt het in mijn gehoor alsof de plaat bijna niet vooruit te branden is. Alsof alles door een laag slijm voortgetrokken wordt. Het klinkt allemaal zo zwaar en zeurderig dat ik het constant een spreekwoordelijke schop onder de kont wil geven. Ja ik weet het, heel vaag dit xd, maar het is erg moeilijk om iets wat in je gehoor ligt in woorden uit te drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
O, maar dat bedoel ik niet met traag. Sorry weet heel slecht hoe ik het moet verwoorden, maar met name op het moment dat de synth en melodie er in komen klinkt het in mijn gehoor alsof de plaat bijna niet vooruit te branden is. Alsof alles door een laag slijm voortgetrokken wordt. Het klinkt allemaal zo zwaar en zeurderig dat ik het constant een spreekwoordelijke schop onder de kont wil geven. Ja ik weet het, heel vaag dit xd, maar het is erg moeilijk om iets wat in je gehoor ligt in woorden uit te drukken.

Aaaaah op die manier :P snap wel wat je bedoeld , de synth gebruikt wel wat langere uithalen zegmaar en dat zou je als traag klinkend kunnen uitleggen. Voor mij voegt dat wat extra malancholiek toe, maar dat is denk ik smaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 20:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, deze is echt ontzettend gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Het klinkt allemaal zo zwaar en zeurderig dat ik het constant een spreekwoordelijke schop onder de kont wil geven. Ja ik weet het, heel vaag dit xd, maar het is erg moeilijk om iets wat in je gehoor ligt in woorden uit te drukken.


De helft van de lead is ook gewoon white noise / hissend hoog :P. Vergelijk het maar eens met andere platen, ik denk dat je daar op doelt.

D-Block & S-te-Fan zijn daar vaak ook niet vies van, die gooien overal white noise overheen. Luister World Renowned maar eens op een fatsoenlijke koptelefoon.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle