Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Release: 30-7
Bron: Insta, FB, Cu2, MSN, ICQ, Sugababes

Ah, daarom zag ik deze update niet! Had op Hyves gekeken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Vind er weer echt geen reet aan. Zo lang hij deze synth als basis blijft gebruiken ben ik al snel afgehaakt. Daarnaast is het geheel één grote rommelige bende als je 't mij vraagt. Snap alle commotie ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 16:00 
 
Hardtraxx Newbie

InfinI schreef:
Vind er weer echt geen reet aan. Zo lang hij deze synth als basis blijft gebruiken ben ik al snel afgehaakt. Daarnaast is het geheel één grote rommelige bende als je 't mij vraagt. Snap alle commotie ook weer niet.

Kwestie van smaak lijkt me, ik vind het persoonlijk een mega dik nummer, heerlijke vocals gevolgd door een energie volle melodie.
Ik kan ook zeggen dat ik het me niet voor kan stellen dat iemand dit troep vindt, maar dat zal ook niet realistisch zijn, want dat heet smaak. :D
Daarnaast is het onmogelijk voor een producer iets te maken wat iedereen vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Revolting Against schreef:
Release: 30-7
Bron: Insta, FB, Cu2, MSN, ICQ, Sugababes

Ah, daarom zag ik deze update niet! Had op Hyves gekeken :(

Serieus? Ik had je nog een krabbel gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hyves (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Air-win schreef:
InfinI schreef:
Vind er weer echt geen reet aan. Zo lang hij deze synth als basis blijft gebruiken ben ik al snel afgehaakt. Daarnaast is het geheel één grote rommelige bende als je 't mij vraagt. Snap alle commotie ook weer niet.

Kwestie van smaak lijkt me, ik vind het persoonlijk een mega dik nummer, heerlijke vocals gevolgd door een energie volle melodie.
Ik kan ook zeggen dat ik het me niet voor kan stellen dat iemand dit troep vindt, maar dat zal ook niet realistisch zijn, want dat heet smaak. :D
Daarnaast is het onmogelijk voor een producer iets te maken wat iedereen vet vindt.


Het helpt ook niet echt als mensen steeds maar weer blijven refereren aan zijn oude werk. Als je continue die platen als referentie neemt dan snap ik wel dat zijn nieuwe tracks niet meer dat ‘wow’ gevoel hebben. Maar stilstaan is achteruit gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 13:08 
 
Hardtraxxer

Kan zijn platen altijd wel waarderen, je merkt ook gewoon dat die er veel tijd insteekt, zoals die zelf al zei.
Vind zelf sinds zijn terugkeer Path of the Hunter en Leap Of Faith zijn beste nummers, die beluister ik ook nog regelmatig.
je hoort mij niet klagen, alle dj's maken tegenwoordig goede trakcs, zal alleen niet zo snel naar een hele Headhunterz set gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Het zal allemaal wel weer prima in elkaar zitten, maar ik kan gewoon niet luisteren naar die synth. Klinkt mij veel te zeurderig om de rest van de climax nog te kunnen waarderen. Mid an sich is overigens prima, maar zoals Jordi aangeeft lijkt het wel een kopie van een typische DBSTF mid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 02:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt het nou aan mij of heeft hij nou meer mono legato op zijn synth gebruikt i.t.t. de vorige versies. Vind hem daardoor ook wat te "zeurderig" klinken. Had de track beter kunnen laten zoals die was.

Prima track verder, maar zoals met vele andere tracks (dragonborn pt3.) Duurt het me allemaal veelste lang totdat ze een keer uitkomen en tegen die tijd ben ik ze eigenlijk alweer beu, zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een heerlijke track, dat is het en dat blijft het (L) Vocals, kicks, melodie het klinkt allemaal heerlijk op elkaar afgestemt.
Wat ik wel jammer vind is dat er geen Vocal edit bij zit, de versie die gedraaid werd tijdens Qlimax.
Die heeft een langere break maar dat vind ik soms wel lekker. Nu zit er maar een gedeelte van wat die arme Sian Evans heeft gezongen in de eindversie.
gelukkig heb ik die 'gelekte youtube' versie nog, dat wordt knip en plakwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 07:30 
 
Hardtraxx Crew

Ik mis de vocal door de melo heen eigenlijk wel. Maar goed, als The Upside Down niet uit komt dit jaar, dan TOTY :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette track weer, al ben ik het toch wel een beetje eens met -what's his name' welke Heady een enorme rant gaf. Hij mag ook wel weer eens wat uplifting euforische feestplaten gaan maken als Home, Rock Civilization enz.
Het wordt allemaal een beetje zwaarmoedig en af en toe licht deprimerend. Neem een voorbeeld aan je broeder Wildstylez welke dit ook prima kan afwisselen.

Kom op Willem, je hebt een geweldig huis, money on the bank, leuke vriendin (denk ik?), je ouders leven nog (wat ook niet iedereen op jouw leeftijd kan zeggen) je hebt de luxe om van je hobby je beroep te hebben gemaakt en normaliter zie je heel de wereld.

Ik heb nu het idee dat als ik deze plaat wat vaker hoor, dat er iemand overleden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Vette track weer, al ben ik het toch wel een beetje eens met -what's his name' welke Heady een enorme rant gaf. Hij mag ook wel weer eens wat uplifting euforische feestplaten gaan maken als Home, Rock Civilization enz.
Het wordt allemaal een beetje zwaarmoedig en af en toe licht deprimerend. Neem een voorbeeld aan je broeder Wildstylez welke dit ook prima kan afwisselen.

Kom op Willem, je hebt een geweldig huis, money on the bank, leuke vriendin (denk ik?), je ouders leven nog (wat ook niet iedereen op jouw leeftijd kan zeggen) je hebt de luxe om van je hobby je beroep te hebben gemaakt en normaliter zie je heel de wereld.

Ik heb nu het idee dat als ik deze plaat wat vaker hoor, dat er iemand overleden is.


Jouw leven loopt op rolletjes zeker? Je kan niet bij die man in zijn hoofd kijken dus ga aub ook niet verklaren dat hij, doordat hij dit soort dingen heeft maar gewoon vrolijk moet zijn.

Maar hé, zijn ouders leven nog.

Jezus man..



OT: Prima plaat maar ik heb niet bijzonder veel met de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:04 
 
Hardtraxxer

Kijk al jaren elke keer enorm uit naar een nieuwe plaat van Heady. Fan van het eerste uur!! Maar deze, nee, deze pakt me totaal niet. Vocal doet me niets, synth een beetje van 12 in een dozijn. NEXT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Revolting Against schreef:
Jouw leven loopt op rolletjes zeker? Je kan niet bij die man in zijn hoofd kijken dus ga aub ook niet verklaren dat hij, doordat hij dit soort dingen heeft maar gewoon vrolijk moet zijn.

Maar hé, zijn ouders leven nog.

Jezus man..



OT: Prima plaat maar ik heb niet bijzonder veel met de vocals.

Geloof me, ik heb zelf een jaar met een depressie/burn out thuis gezeten, dus ik weet best wel wat je kan doormaken. Maar wat mij er bovenop heeft geholpen is de dingen vanuit een positiever oogpunt te zien. Niet wat wil je nog, maar wat heb je al? En wat moet je koesteren? Wat zijn je bezittingen, waar ben je trots op? En dan langzaam eens kijken waar kan ik in de toekomst naartoe klimmen.

Waar de Westerse wereld vaak met burn-out's aan ten onder gaat is het altijd maar meer willen. Langer werken, meer uren maken, een duurdere auto, een groter huis. Wat natuurlijk positief is, maar je kan er in doorslaan. Zie het als voorbeeld met mensen met een verzameling, zelden kijken die nog naar wat ze al hebben, maar meer naar wat zoek ik nog of wat wil ik nog hebben?

In het begin keek ik ook alleen maar thrillers, horror en depri feel bad movies, puur omdat ik geen zin had om te lachen. Maar werd ik er opbeurender van? Integendeel.
Ik krijg nu het idee dat hij een beetje blijft hangen in een neerwaartse spiraal. Nu zijn Insta en zijn andere socials natuurlijk maar een korte inkijk in zijn leven, maar het is niet dat je zegt: goh, wat een vrolijkheid. En dat is echt niet iets van de laatste maanden.

Probeer ook een beetje het leuke in het leven te zien, dat is alles wat ik probeer te zeggen.

Met vriendelijke groet,

Dr. Phil
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit zo'n bizar fijne plaat, echt verliefd op. Die rollende kick in de mid, de melodie, de vocalen. Geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 16:27 
 
Hardtraxx Newbie

Revolting Against schreef:
RvD schreef:
Revolting Against schreef:
Jouw leven loopt op rolletjes zeker? Je kan niet bij die man in zijn hoofd kijken dus ga aub ook niet verklaren dat hij, doordat hij dit soort dingen heeft maar gewoon vrolijk moet zijn.

Maar hé, zijn ouders leven nog.

Jezus man..



OT: Prima plaat maar ik heb niet bijzonder veel met de vocals.

Geloof me, ik heb zelf een jaar met een depressie/burn out thuis gezeten, dus ik weet best wel wat je kan doormaken. Maar wat mij er bovenop heeft geholpen is de dingen vanuit een positiever oogpunt te zien. Niet wat wil je nog, maar wat heb je al? En wat moet je koesteren? Wat zijn je bezittingen, waar ben je trots op? En dan langzaam eens kijken waar kan ik in de toekomst naartoe klimmen.

Waar de Westerse wereld vaak met burn-out's aan ten onder gaat is het altijd maar meer willen. Langer werken, meer uren maken, een duurdere auto, een groter huis. Wat natuurlijk positief is, maar je kan er in doorslaan. Zie het als voorbeeld met mensen met een verzameling, zelden kijken die nog naar wat ze al hebben, maar meer naar wat zoek ik nog of wat wil ik nog hebben?

In het begin keek ik ook alleen maar thrillers, horror en depri feel bad movies, puur omdat ik geen zin had om te lachen. Maar werd ik er opbeurender van? Integendeel.
Ik krijg nu het idee dat hij een beetje blijft hangen in een neerwaartse spiraal. Nu zijn Insta en zijn andere socials natuurlijk maar een korte inkijk in zijn leven, maar het is niet dat je zegt: goh, wat een vrolijkheid. En dat is echt niet iets van de laatste maanden.

Probeer ook een beetje het leuke in het leven te zien, dat is alles wat ik probeer te zeggen.

Met vriendelijke groet,

Dr. Phil


Nou ik zou zeggen, stuur mister heady head een pb, misschien kan jij hem door deze donkere tijden helpen.

Ot:
Ik blijf deze track echt mega dik vinden, heerlijk voor thuis en op een feest zal ik dit ook heerlijk vinden, geeft veel sfeer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 16:50 
 
Hardtraxxer

Lekkere plaat wel, thuis luistert die lekker weg en zal het op een feest ook goed doen :thumbsup:
Ook een hele lekkere drive in de intro :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind dit zo'n bizar fijne plaat, echt verliefd op. Die rollende kick in de mid, de melodie, de vocalen. Geweldig :loving:

Dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel een vette plaat. Vind bij HHZ vooral vet wat hij qua akkoorden doet.

Jordi schreef:
waarom in godsnaam de melodie van de vocalen 1 op 1 laten lopen met de synth? Dat geeft zo'n zeikerige en cheesy gevoel aan de track.


DBSTF / Ghost Stories doen dat trucje de hele tijd :P


Revolting Against schreef:
Hij mag ook wel weer eens wat uplifting euforische feestplaten gaan maken als Home, Rock Civilization enz.


Dan luister je toch gewoon naar Sound Rush?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn plaatje wel! Kicks van Headhunterz klinken me altijd goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kost me gewoon moeite om door de plaat heen te komen. Wat traag en zeikerig is dit zeg :x. Nee deze zal ik niet nog eens opzetten :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle