Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

From Within' vind ik best wel oké na een paar keer luisteren. Die vocals zijn niet echt geweldig maar dat effectje erop geeft ze wel die ouderwetse HHZ-feeling mee. Maar dit is niet echt het niveau wat HHZ aankan voor mij.

The Message Is Hardstyle werkt iig goed op m'n lachspieren, laten we het daar maar op houden.
Overal erg teleurstellende release, vind het echt doodzonde hoe zijn stijl is omgeslagen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

Nee, veel te mainstream deze tracks.
Toch duidelijk te zien dat hhz commercieel wil gaan, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

From Within': Redelijke track, als je m niet te vaak draait dan blijft hij wel een tijdje leuk.

The Message Is Hardstyle: Maak geen woorden vuil aan dit walgelijke stuk muziek. Verspilling van schijfruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwalitatief wel oke denk ik, maar totaal niet mijn ding. The Message vind ik egt verschrikkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Helaas niet de Lotgenoot edit van From Within, die is echt heel vet!


Had die er maar bijgezeten ja! Nu vind ik de release vrij matig zo niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke poep
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

From Within wel ok
The Message Is Hardstyle helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxxer

nu ik die edit ken van from within is dit ..... niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is geloof ik wel een mooie test om te zien of mensen wel of geen inzicht hebben in het beoordelen van tracks, want dit is echt, ECHT heel slecht, en zeker voor Headhunterz.

Kom op Willem, ik ben VEUL meer van je gewend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere release! :woot:

Wel heel erg mainstream, maar beide nummers pakken mij wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Dit is geloof ik wel een mooie test om te zien of mensen wel of geen inzicht hebben in het beoordelen van tracks, want dit is echt, ECHT heel slecht, en zeker voor Headhunterz.

Kom op Willem, ik ben VEUL meer van je gewend!


Is nog steeds een kwestie van smaak :)
Vind From Within nog wel een leuke mainstream track, die edit ook.
TMIH is gewoon leuk voor de verzameling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
vind het echt doodzonde hoe zijn stijl is omgeslagen :(

Absoluut, echt doodzonde! :(
OT: Beide tracks waren leuk om een aantal keer te horen maar nu niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hier echt helemaal niks aan. Ook al in desbetreffende topic gezegd. Dit is zooo ver onder zn maat. Ik vind ze beide nogal amateuristisch klinken :/ Slappe kicks, Melodie + synth vind ik zo makkelijk klinken. Vocals doen me ook 0,0. Nee de weg die HHZ is ingeslagen staat me helemaal niet aan. Ik zal wel een aantal reacties krijgen maar echt de slechtste SCREL release tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:08 
 

Khadber schreef:
Roebén schreef:
Jezus dat was snel :D

Zag hem staan toevallig op Facebook. Ik dacht: ik zet hem er even op.

Ik vind het wel een prima release eigenlijk. Heeft best wel veel sfeer en tracks steken gewoon goed in elkaar. Helaas niet de Lotgenoot edit van From Within, die is echt heel vet!

Ja geef mij die lotgenoot edit maar die is stukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Elexz schreef:
Dit is geloof ik wel een mooie test om te zien of mensen wel of geen inzicht hebben in het beoordelen van tracks, want dit is echt, ECHT heel slecht, en zeker voor Headhunterz.

Kom op Willem, ik ben VEUL meer van je gewend!


Is nog steeds een kwestie van smaak :)
Vind From Within nog wel een leuke mainstream track, die edit ook.
TMIH is gewoon leuk voor de verzameling :P


Mijn andere tracks probeerde TMIH te deleten toen hij in mn iTunes terecht kwam, wouden zichzelf niet meer afspelen etc... Dus toch maar verwijderd. Maar IMO vind ik als je dit goeie releases vind, dat je een slechte smaak hebt qua hardstyle, net als die DBSTF wannabe's die gaan gillen als een Justin Bieber-meisje zodra ze een leuk melodietje horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het steekt goed in elkaar..
dat wat dawasiknie zegt ga ik in mee.

hoop dat er ooit weer iets lekkers van deze goeie vent komt wat mij ook weer kan boeien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 19:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ah komop zeg.. ik wil die nieuwe versie van From Within, die is vele malen beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een slechte kicks in de climax van TMIH en niet omdat ik een hekel heb aan mainstream kicks, maar deze kicks vormen totaal geen geheel. Totaal niet niveau headhunterz. Voor de rest een slappe release met een te blije melodie in de eerste, een melodie die alle kracht mist in de tweede, lelijke vocalen en kicks die om de 2 pitchen...

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
From Within': Redelijke track, als je m niet te vaak draait dan blijft hij wel een tijdje leuk.

The Message Is Hardstyle: Maak geen woorden vuil aan dit walgelijke stuk muziek. Verspilling van schijfruimte.

Dit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de eerste luistersessie dacht ik the message nog best lekker te vinden. Na nog een keer te hebben geluisterd hoor ik die VERSCHRIKKELIJKE kicks in de climax van daarvan. Jezus wat lelijk :huh: Drama release imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Mijn andere tracks probeerde TMIH te deleten toen hij in mn iTunes terecht kwam, wouden zichzelf niet meer afspelen etc... Dus toch maar verwijderd.


Verkeerd bestand? :') Tracks gaan echt niet denken, 'Dat liedje vind ik niet leuk, ik wil niet meer afgespeeld worden! :mad: '

Elexz schreef:
Maar IMO vind ik als je dit goeie releases vind, dat je een slechte smaak hebt qua hardstyle, net als die DBSTF wannabe's die gaan gillen als een Justin Bieber-meisje zodra ze een leuk melodietje horen.


Wie dit een goeie release vind, heeft gewoon dus een heel andere smaak dan jou ;) Dan heeft diegene geen slechte smaak, maar vind jij dat hij/zij een slechte smaak heeft.

DBSTF en Heady (en nog wel andere) zijn gewoon de gezichten als je tegen iemand zegt 'Aan wie denk je als je aan hardstyle denkt'. Tenminste (!) als je het aan iemand vraagt die gewoon van de mainstream hardstyle (Of iemand die soms een keer de term Hardstyle heeft gehoord) houd. Het is nu wel onderhand bekend dat het grootste deel van HT dit natuurlijk niet vind (Ik zelf bijv), maar goed, nu on topic houden, dwalen af van de release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:37 
 

Khadber schreef:
Jezus dat was snel :D

Zag hem staan toevallig op Facebook. Ik dacht: ik zet hem er even op.

Ik vind het wel een prima release eigenlijk. Heeft best wel veel sfeer en tracks steken gewoon goed in elkaar. Helaas niet de Lotgenoot edit van From Within, die is echt heel vet![/quote]
dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik had inderdaad gehoopt op die lotgenoot edit, die klinkt wel stukken mooier. release verder is niet interessant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 10:02 
 
Hardtraxxer

hoor bij beide tracks haast geeneens n kick en dat op mn vol openstaande 5.1 surround set... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien is je surround set wel kapot?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle