Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Kaas

²
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
The Message Is Hardstyle is zo onder zijn niveau he :(.
From Within daarintegen is weer old school HHZ ^^ .

Huh? :huh: Alleen de vocalen zijn een beetje in het oude Headhunterz stijltje, de rest is echt totaal anders als de old school Headhunterz, maar dat kan ook aan mij liggen :P Of je bedoelt wat anders :)

Ik vind het persoonlijk beide dik onder z'n niveau. From Within vind ik niet slecht, maar die kicks vind ik wel erg matig. Er had meer in kunnen zitten. The Message Is Hardstyle vind ik best een leuk plaatje maar de vocals vind ik gewoon slecht. Kicks hadden net als bij From Within beter gekund, dus concluderend kan ik zeggen dat er meer in deze nummers had gezeten. :) From Within heb ik alleen wel te vaak gehoord inmiddels. Erg jammer want zo'n slechte plaat is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet mijn ding deze tracks. Niet dat het slechte tracks zijn of zo. Maar het ligt me totaal niet. From Within begint me wel m'n strot uit te komen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Totaal niet mijn ding deze tracks. Niet dat het slechte tracks zijn of zo. Maar het ligt me totaal niet. From Within begint me wel m'n strot uit te komen eigenlijk.


Deze release vind ik ook niet zoveel voorstellen, ben wel benieuwd naar zijn album. Dat wel.
Ik ben ook benieuwd naar de tracks van zijn album die hij als duister en raw beschrijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

From Within is eigenlijk gewoon echt een topplaat naar mijn mening, alleen een beetje overplayed helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

From Within is leuk plaatje :P
Zwaar onder zijn nivoo mja...
Ik kijk echt uit naar zijn album... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 09:16 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
The Message Is Hardstyle is zo onder zijn niveau he :(.
From Within daarintegen is weer old school HHZ ^^ .

Huh? :huh: Alleen de vocalen zijn een beetje in het oude Headhunterz stijltje, de rest is echt totaal anders als de old school Headhunterz, maar dat kan ook aan mij liggen :P Of je bedoelt wat anders :)

Ik vind het persoonlijk beide dik onder z'n niveau. From Within vind ik niet slecht, maar die kicks vind ik wel erg matig. Er had meer in kunnen zitten. The Message Is Hardstyle vind ik best een leuk plaatje maar de vocals vind ik gewoon slecht. Kicks hadden net als bij From Within beter gekund, dus concluderend kan ik zeggen dat er meer in deze nummers had gezeten. :) From Within heb ik alleen wel te vaak gehoord inmiddels. Erg jammer want zo'n slechte plaat is het niet.

From Within doet me denken aan zijn oude nummers zoals The Sacrifice, Forever AZ One en Rock Civilization.
Waren echt super nummers toen :loving:.

Maar ik vind From Within niet beter dan die platen maar hij heeft wel dat gevoel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind From Within eigenlijk wel elementen zitten uit de hele geschiedenis van Hhz. Vocals van z'n oude tracks en een algemene sound die wat mij betreft een combinatie is van de Megasound / Muzical Revolution release en Save Your Crap (maar dan veel beter dan laatstgenoemde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
waarom nou weer die paar hartklopjes in de outro!? Heel slecht over nagedacht om die op dat punt in de track te plaatsen.

Y U no have rythem feeling ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:46 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Totaal niet mijn ding deze tracks. Niet dat het slechte tracks zijn of zo. Maar het ligt me totaal niet. From Within begint me wel m'n strot uit te komen eigenlijk.


Ja deze release raak je wel redelijk snel beu. From Within ben ik al een tijdje beu. Maar ik snap niet dat er zoveel mensen The Message Is Hardstyle zo slecht vinden. Ok, het is eens iets anders met die vocals enz, maar vind het zo slecht nog niet. Er bestaat natuurlijk wel betere HS. Maar ben toch blij dat Heady zijn best doet ^^ Kzou zeggen, if your not in love with the music would you please fuck off xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
Parvuz schreef:
,if your not in love with the music would you please fuck off xd


:lol: Heady doet zeker zijn best daar ben ik zeker van ;)
Zijn album zal ons positef verassen,maar tmih is gewoon geen goeie productie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwha.. Raakt me niet echt, wel geinige platen though! Zitten goed in elkaar. Kicks zijn me ook net iets te zacht.
Trouwens, komt die Winne edit nog uit of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 22:31 
 

Die edit komt op het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 23:16 
 
Artiest

From Within:
Nou, de bekende HHZ vocal is gewoon baas, alleen ik vind de tekst helemaal niks. Maar het past wel perfect op de melo van de intro en de sounds spelen goed op elkaar in. Vet, zo'n simpele, korte fx voor de kick erin komt. Intro sound met kick vind ik erg tof! Als de vocal dan met de kick samen gaat vind ik het minder, simpelweg omdat de vocals nu dus de show moeten gaan stelen en dan ga je toch weer letten op de tekst.

Overgang van de stotterende vocal naar de melo vind ik echt niks, klinkt een beetje cheap en niet echt van het niveau HHZ. Vind de melo persoonlijk niet vet, dus de climax vind ik erg matig. Zeker de 2de climax met dat geluidje weer, nee totaal niks voor mij. Maar de outro is weer dat vette geluid, ok dat hartslag ding komt als een flinke verrassing, vind het ook niet echt toegevoegde waarde hebben.

The Message Is Hardstyle:
De vocals vind ik weer niks, vind gewoon de teksten ietwat cheap overkomen. Intro sound vind ik toch wel weer vet hoor, HHZ is al jaren m'n smaak niet meer, maar hij pakt qua intro's wel vaak punten. Opbouw is eigenlijk precies From Within, vette sound in 1ste mid intro. 2de mid is weer de vocal die de show van de synth moet overnemen. Eigenlijk precies From Within dus.

Vind de melo v.d. climax wel tof opzich, het heeft wel wat, maar dat was van een rap nummer toch? Dusja, die credits geef ik hem dan niet >.< climax heeft verder wel wat, maar echt lekker knalt het niet. Kick klinkt wat slapjes. Outro weer dat vette geluidje. Maar ik merk gewoon dat dit vrijwel 2 dezelfde tracks zijn, alleen zijn alle sounds anders, qua opbouw is het precies hetzelfde.

Matige release, vanwege de intro's toch nog een zesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Die edit komt op het album


Hopelijk niet het niveau van het hele album dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Almighty schreef:
Die edit komt op het album


Hopelijk niet het niveau van het hele album dan ;)


Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:14 
 

Ik ben er ook geen fan van hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de laatste paar releases van heady echt zwaar ruk maar deze 2 nummers vind ik heerlijk :D

geef hem hier dus toch weer credit voor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Josh-T schreef:
waarom nou weer die paar hartklopjes in de outro!? Heel slecht over nagedacht om die op dat punt in de track te plaatsen.

Y U no have rythem feeling ?


HHZ blijkbaar niet, en kom nou niet met argumenten van: "cue 'm dan een x aantal beats later".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn god, mix je m 8 beats later in, wat is het probleem joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle