Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere track :thumbup:
Vocals van Krewella zijn ook erg goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:54 
 
Hardtraxx Addict

Melodie blijft wel hangen inderdaad, maar de inhoud van de tracks van Heady zijn zooooo facking saai.. altijd zelfde opbouw en zoals al eerder is gezegd hetzelfde trucje.. vaak ook dezelfde sounds en die kicks verschillen ook bijna nooit van elkaar ;) mag wel keer wat anders zijn want gaat wel snel vervelen nu!

Millard Fillmore schreef:
Aardig overschat allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Saai dit zeg. Aardig overschat allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje kinderachtig die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
kinderachtig die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie vind ik niets meer dan een paar noten, niet echt interessant imo geld eigenlijk ook voor de rest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Echt heerlijk. vocals zijn idd wat kinderachtig maar wel mooi gezongen en geeft sfeer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

kijk naar de eerste upcoming release op hws label , wie heeft er reignite en de power of music nog niet full!!
En die poging van adrenalize om from within te remixxen zit ik ook niet op te wachten.
Weer een kwestie van zjn fans even lekker uitmelken door ze te laten betalen voor platen die er al lang zijn.

hws001 zou in mijn ogen in ieder geval "Now is the time" moeten zijn en geef voor het lange wachten alle harbass edits maar als free release.

Maar ja zijn trouwe fans in nederland kunnen wel even wachten want amerika is the place to be!!
Respect voor headhunterz begint op te gaan zo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 21:19 
 
Hardtraxx Elite

TheChaosRulerz schreef:
dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

kijk naar de eerste upcoming release op hws label , wie heeft er reignite en de power of music nog niet full!!
En die poging van adrenalize om from within te remixxen zit ik ook niet op te wachten.
Weer een kwestie van zjn fans even lekker uitmelken door ze te laten betalen voor platen die er al lang zijn.

hws001 zou in mijn ogen in ieder geval "Now is the time" moeten zijn en geef voor het lange wachten alle harbass edits maar als free release.

Maar ja zijn trouwe fans in nederland kunnen wel even wachten want amerika is the place to be!!
Respect voor headhunterz begint op te gaan zo!!


Kan het niet beter verwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheChaosRulerz schreef:
dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

kijk naar de eerste upcoming release op hws label , wie heeft er reignite en de power of music nog niet full!!
En die poging van adrenalize om from within te remixxen zit ik ook niet op te wachten.
Weer een kwestie van zjn fans even lekker uitmelken door ze te laten betalen voor platen die er al lang zijn.

hws001 zou in mijn ogen in ieder geval "Now is the time" moeten zijn en geef voor het lange wachten alle harbass edits maar als free release.

Maar ja zijn trouwe fans in nederland kunnen wel even wachten want amerika is the place to be!!
Respect voor headhunterz begint op te gaan zo!!


lol.

Op welke manier melkt hij zijn fans uit? Hebben mensen een verplichting zijn platen te kopen?

En op welke manier trekt hij Amerika voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TheChaosRulerz schreef:
dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

kijk naar de eerste upcoming release op hws label , wie heeft er reignite en de power of music nog niet full!!
En die poging van adrenalize om from within te remixxen zit ik ook niet op te wachten.
Weer een kwestie van zjn fans even lekker uitmelken door ze te laten betalen voor platen die er al lang zijn.

hws001 zou in mijn ogen in ieder geval "Now is the time" moeten zijn en geef voor het lange wachten alle harbass edits maar als free release.

Maar ja zijn trouwe fans in nederland kunnen wel even wachten want amerika is the place to be!!
Respect voor headhunterz begint op te gaan zo!!



is ook weer een reactie van jan met de korte achternaam >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:29 
 

het wordt tijd dat er een HQ komt aangezien hij al af is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
het wordt tijd dat er een HQ komt aangezien hij al af is

Reken op de volgende Hard With Style, wel het platform waar hij zijn nieuwe tracks meestal het eerste in goede kwailiteit laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 10:00 
 

Khadber schreef:
bloemkool schreef:
het wordt tijd dat er een HQ komt aangezien hij al af is

Reken op de volgende Hard With Style, wel het platform waar hij zijn nieuwe tracks meestal het eerste in goede kwailiteit laat horen.


Waarschijnlijk wel, helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 10:23 
 

Release zal wel pokke lang gaan duren, ergens in 2014 ofzo, altijd jammer dat Heady zo ontiegelijk sloom released
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neem aan dat deze op het album van Krewella komt en HHZ dus niks te zeggen heeft over releasedatum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:36 
 

En wanneer moet dat album van Krewella ongeveer komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
ergens in 2014 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
En wanneer moet dat album van Krewella ongeveer komen?


Ik geloof dat dit eind van de zomer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
bloemkool schreef:
het wordt tijd dat er een HQ komt aangezien hij al af is

Reken op de volgende Hard With Style, wel het platform waar hij zijn nieuwe tracks meestal het eerste in goede kwailiteit laat horen.



Volgende hws is ook 2 jarig bestaan, denk dat ie dan wel met deze track komt. Hoop het althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 22:52 
 
Hardtraxxer



Iets betere versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Vetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Iets valsere versie.


Fixed :P

EDIT: Had best op de climax kunnen wachten. Waarom post je dit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In welk opzicht is dit een beter filmpje dan die op de vorige pagina :huh:

Over de track: Op dat geschreeuw na klinkt het wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje rare titel, wel een lekkere track
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle