JeftaElachouri schreef:
Headhunterz: “De deal met Ultra Music is een keerpunt in mijn carrière als artiest en producer. De complete creatieve vrijheid die mij wordt geboden in de samenwerking met Ultra geeft me de ruimte om trouw te zijn aan hardstyle, terwijl ik tegelijkertijd de mogelijkheid heb om mijn muziek op een nog grotere schaal te verspreiden dankzij de kanalen waar Ultra over beschikt. Ik kan niet wachten om te beginnen aan dit nieuwe en spannende avontuur.”
Ik heb er nog niks van gemerkt. Zo ook met deze plaat.
Denk zomaar dat muzikale vrijheid toch wel aardig beperkt is. Aangezien hij de eerst "hardstyle" artiest is bij Ultra. Vewacht ik meer euforische en toegankelijke mainstream muziek wat hij kan gaan produceren waar Ultra blij mee is om dat dat werkt op hun kanalen. Echter als hij iets rauwer zou gaan produceren, zeg Headshot stijl ofzo... dat ze daar minder op zitten te wachten.
Ik weet niet welke processen zijn tracks moeten ondergaan via Ultra om echt gereleased te worden, maar denk dat deze weg langer is dan bijvoorbeeld hier in Nederland waar Hardstyle al veelzijdig bekend is en release maatschappijen bekend zijn met deze genre muziek. Ultra zal daar toch in moeten verdiepen en die genre moeten accepteren voor hun publiek/maatschappij. Echter is ultra natuurlijk geen kleine jongen, dus zou je zeggen als je Headhunterz als artiest aanschrijft dat je weet waar je mee bezig bent.
Wat ik altijd zo jammer vind is dat een release pas ruim een half jaar nadat het helemaal grijs gedraaid is op festivals en feesten pas uit komt. A is dit natuurlijk exclusiviteit voor de producers, klinkt logisch. Maar snellere release zal ook meer verkoop fungeren denk ik, omdat iedereen dit nummer wil.
We shall see. Vind dit gewoon echt een nummer rijp voor de radio, omdat hs toch hier een daar intrede maakt op radio gebied.