Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:24 

Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Anders gooit hij er Now Is The Time (ft Miss Palmer) er ook gewoon bij

Het lijkt me niet dat willem daar zelf over beslist maar ultra ? En waarschijnlijk word dat dan een release op HWS omdat het al een wat oudere plaat is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:02 

Hardtraxxer

Ik vind em wel lekker!
In iedergeval beter dan Colors
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:54 

Hardtraxx Crew

Darknezz schreef:
Melodie is, zoals altijd bij Heady, dikke prima. Vocals zijn het gewoon niet...

Dit. Doe mij Now Is The Time maar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:15 

Hardtraxxer

Nee dit is echt helemaal niks! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:16 

Hardtraxx Newbie

Melodie is niks mis mee, maar wat een blije kutvocals. Lijkt wel een EO Jongerendag anthem ofzo. Begin die vocals van de tegenwoordige hardstyle een beetje zat te worden, het is allemaal óf wannabe blij/emotioneel, óf overdreven "duister".
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:29 

Hardtraxx Addict

Zoals iedereen het zegt, prima melodie maar die zang vind ik niet helemaal leuk. Maar waar ik mij eigenlijk als enige écht aan stoor is de titel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:40 

Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Zoals iedereen het zegt, prima melodie maar die zang vind ik niet helemaal leuk. Maar waar ik mij eigenlijk als enige écht aan stoor is de titel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:18 

Hardtraxx Crew

Wordt UL3583

Afbeelding
http://www.junodownload.com/products/he ... 2336576-2/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:54 

Hardtraxx Veteran

man wat een foto ook weer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:07 

Hardtraxx Veteran

Catchy nummertje, leuke melodie, maar de vocals zijn toch echt te kinderachtig.

Overigens: 50 seconden climax, 50 seconden intro en outro en 2,5 minuten break. Maar goed, past in het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

Die hashtag in de artwork doet het hem xd het is toch verschrikkelijk. Plaat zelf ook trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:01 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Die hashtag in de artwork doet het hem xd het is toch verschrikkelijk. Plaat zelf ook trouwens

Echt he :lol:
En idd, plaat is ook helemaal geen flikker aan.. echt voor de 14 jarige dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:06 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Lekkere K3 hardstyle hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:24 

Hardtraxxer

De vocals mogen dan wel wat kinderachtig zijn, toch vind ik het een lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:26 

Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
echt voor de 14 jarige dit!

Hoi ik vind em ook niet leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:30 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
echt voor de 14 jarige dit!

Ja ik ben 14. En ik vind hem goed hoewel ik wel snap dat jullie m kut vinden door die vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:46 

Steffnov schreef:

Ik stoor mijzelf al aan hashtags op facebook, laten we niet hopen dat dit mode wordt in de harddance scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:46 

Hardtraxx Addict

Ik gebruik ook # op facebook, dat is swag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:49 

JEFSKI schreef:

Kan ik misschien wat swag bij jou kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:05 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
JEFSKI schreef:

Kan ik misschien wat swag bij jou kopen?

www.swagplaats.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:54 

Hardtraxxer

Wat is dit voor een kinderen voor kinderen hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:57 

Hardtraxx Veteran

Dit moet je toch niet uit willen brengen? Verschrikkelijk.
*Zet Fear of Darkness nog een keer op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:57 

Hardtraxx Elite

Headhunterz: “De deal met Ultra Music is een keerpunt in mijn carrière als artiest en producer. De complete creatieve vrijheid die mij wordt geboden in de samenwerking met Ultra geeft me de ruimte om trouw te zijn aan hardstyle, terwijl ik tegelijkertijd de mogelijkheid heb om mijn muziek op een nog grotere schaal te verspreiden dankzij de kanalen waar Ultra over beschikt. Ik kan niet wachten om te beginnen aan dit nieuwe en spannende avontuur.”

Ik heb er nog niks van gemerkt. Zo ook met deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:52 

Donateur

JeftaElachouri schreef:
Headhunterz: “De deal met Ultra Music is een keerpunt in mijn carrière als artiest en producer. De complete creatieve vrijheid die mij wordt geboden in de samenwerking met Ultra geeft me de ruimte om trouw te zijn aan hardstyle, terwijl ik tegelijkertijd de mogelijkheid heb om mijn muziek op een nog grotere schaal te verspreiden dankzij de kanalen waar Ultra over beschikt. Ik kan niet wachten om te beginnen aan dit nieuwe en spannende avontuur.”

Ik heb er nog niks van gemerkt. Zo ook met deze plaat.

Denk zomaar dat muzikale vrijheid toch wel aardig beperkt is. Aangezien hij de eerst "hardstyle" artiest is bij Ultra. Vewacht ik meer euforische en toegankelijke mainstream muziek wat hij kan gaan produceren waar Ultra blij mee is om dat dat werkt op hun kanalen. Echter als hij iets rauwer zou gaan produceren, zeg Headshot stijl ofzo... dat ze daar minder op zitten te wachten.

Ik weet niet welke processen zijn tracks moeten ondergaan via Ultra om echt gereleased te worden, maar denk dat deze weg langer is dan bijvoorbeeld hier in Nederland waar Hardstyle al veelzijdig bekend is en release maatschappijen bekend zijn met deze genre muziek. Ultra zal daar toch in moeten verdiepen en die genre moeten accepteren voor hun publiek/maatschappij. Echter is ultra natuurlijk geen kleine jongen, dus zou je zeggen als je Headhunterz als artiest aanschrijft dat je weet waar je mee bezig bent.

Wat ik altijd zo jammer vind is dat een release pas ruim een half jaar nadat het helemaal grijs gedraaid is op festivals en feesten pas uit komt. A is dit natuurlijk exclusiviteit voor de producers, klinkt logisch. Maar snellere release zal ook meer verkoop fungeren denk ik, omdat iedereen dit nummer wil.

We shall see. Vind dit gewoon echt een nummer rijp voor de radio, omdat hs toch hier een daar intrede maakt op radio gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:48 

Hardtraxx Elite

Afgezien van die tenenkrommende "UNITED KIDS OF THE WOOORLD" vocals vind ik m best oke. Niet helemaal mijn smaak though.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle