Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 04:25 
 
Hardtraxxer

Zo ontiegelijk goed hoe dit dan weer helemaal in zn vlog is verwerkt. Had eerst nog niet door dat die reggea track de melodie van die nieuwe plaat bevatte. En dan ineens op het einde met dat voice-over stukje, gecombineerd met de beelden en de muziek is geniaal gedaan. Heel benieuwd hoe deze volledig in hq gaat klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Zo ontiegelijk goed hoe dit dan weer helemaal in zn vlog is verwerkt. Had eerst nog niet door dat die reggea track de melodie van die nieuwe plaat bevatte. En dan ineens op het einde met dat voice-over stukje, gecombineerd met de beelden en de muziek is geniaal gedaan. Heel benieuwd hoe deze volledig in hq gaat klinken


Toen ik de vocals hoorde en "g-flow en heady" ofzo hoorde dacht ik, wtf hij heeft gewoon voor 1 vlog een reggae-achtige track gemaakt.

Echt heel gaaf, kan niet anders dan dat hier heel heel erg goed over is nagedacht door een marketing team, telkens weer die kleine hints naar de hardstyle comeback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Zo ontiegelijk goed hoe dit dan weer helemaal in zn vlog is verwerkt. Had eerst nog niet door dat die reggea track de melodie van die nieuwe plaat bevatte. En dan ineens op het einde met dat voice-over stukje, gecombineerd met de beelden en de muziek is geniaal gedaan. Heel benieuwd hoe deze volledig in hq gaat klinken


Toen ik de vocals hoorde en "g-flow en heady" ofzo hoorde dacht ik, wtf hij heeft gewoon voor 1 vlog een reggae-achtige track gemaakt.

Echt heel gaaf, kan niet anders dan dat hier heel heel erg goed over is nagedacht door een marketing team, telkens weer die kleine hints naar de hardstyle comeback.


Jaa dit is echt een uitstekende marketingstratege. Elke keer dat getease op het einde. Spanning laten opbouwen! Knap gedaan :) Daarbij klinken de tracks gewoon altijd erg goed. Zo knap dat je zulke 'catchy' melodieën kan maken die je gelijk onthoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mij niets verbazen wanneer Heady gewoon een aantal (3-4) nieuwe tracks klaar heeft rond Defqon en die ons laat horen in een solo set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ongelofelijk creatief is deze gast ook zeg, die vlogs zitten echt supergoed in elkaar en die reggaetrack is ook gewoon tof.
En dat het dan tijdens een verhaal over thuiskomen overloopt in een hardstyleplaat, kreeg echt even kippenvel :loving:

Blijft toch hopen dat deze stille hints in daden worden omgezet en dat ie gewoon weer een overstap maakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop misschien nog wel stiekem dat hij een beetje van beiden gaat doen. Ik vind zn house platen oprecht tof klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seb schreef:
Hoop misschien nog wel stiekem dat hij een beetje van beiden gaat doen. Ik vind zn house platen oprecht tof klinken


Ja gewoon net zoals dbstf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Qydos schreef:
Seb schreef:
Hoop misschien nog wel stiekem dat hij een beetje van beiden gaat doen. Ik vind zn house platen oprecht tof klinken


Ja gewoon net zoals dbstf ^^


DBSTF neigt alleen meer naar 75% edm, 25% hardstyle :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Qydos schreef:
Seb schreef:
Hoop misschien nog wel stiekem dat hij een beetje van beiden gaat doen. Ik vind zn house platen oprecht tof klinken


Ja gewoon net zoals dbstf ^^


DBSTF neigt alleen meer naar 75% edm, 25% hardstyle :(


Ja enige nadeel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8452749739

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe die track noemt op 2.30/al ergens verkrijgbaar is? Zal wss ook een hhz track zijn. Vind dat zooo episch. Of iets in dat genre... Soort Trapachtige/dnb sounds...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Weet iemand hoe die track noemt op 2.30/al ergens verkrijgbaar is? Zal wss ook een hhz track zijn. Vind dat zooo episch. Of iets in dat genre... Soort Trapachtige/dnb sounds...


Mr. Heady & G-Flow - The Jamaican Way
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Lowrenz schreef:
Weet iemand hoe die track noemt op 2.30/al ergens verkrijgbaar is? Zal wss ook een hhz track zijn. Vind dat zooo episch. Of iets in dat genre... Soort Trapachtige/dnb sounds...


Mr. Heady & G-Flow - The Jamaican Way



Awww crap, ik bedoelde eig van die vlog van I STOPPED EATING... :lol: . Die Jamaican way shizzle is niet mn ding :p Wel geinig.

deze bedoelde ik dus: @ 2:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 15:26 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
tjakevladze schreef:
Lowrenz schreef:
Weet iemand hoe die track noemt op 2.30/al ergens verkrijgbaar is? Zal wss ook een hhz track zijn. Vind dat zooo episch. Of iets in dat genre... Soort Trapachtige/dnb sounds...


Mr. Heady & G-Flow - The Jamaican Way



Awww crap, ik bedoelde eig van die vlog van I STOPPED EATING... :lol: . Die Jamaican way shizzle is niet mn ding :p Wel geinig.

deze bedoelde ik dus: @ 2:30


Staat in de beschrijving, maar het nummer heet: Melano - Traveller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:


weet niet wrm maar kreeg er kippenvel van xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die Headhunterz sound toch goed :worship:. Beetje EDM achtig maar toch gewoon echt hardstyle. Bij Live Your Life krijg ik ook een hardstyle feeling terwijl het helemaal niet hardstyle is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:36 
 
Hardtraxxer

Zitten er nog meer melodietjes verstopt in zijn vlogs? Anders kunnen we die misschien binnenkort ook wel in hardstyle tracks verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:38 
 
Hardtraxx Elite

rikraben schreef:
Zitten er nog meer melodietjes verstopt in zijn vlogs? Anders kunnen we die misschien binnenkort ook wel in hardstyle tracks verwachten...



Op 1:44
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:42 
 
Hardtraxxer

En trouwens dikke kick in de 2e climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:46 
 
Hardtraxx Crew

TOTY :loving: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle