Hier wordt men toch blij van

Related topics
- View the latest post: Headhunterz - Destiny (Psychedelic Edit)
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Deze plaat heeft wel een heerlijke sfeer 
Edit: die 'as we walk through the valley' blabla is van de Last Of The Mohicanz. Ik weet niet of die dus even een fill up is om zeg maar wat nostalgie te brengen of een statement te maken of dat dit dus echt in de plaat hoort.
Edit: die 'as we walk through the valley' blabla is van de Last Of The Mohicanz. Ik weet niet of die dus even een fill up is om zeg maar wat nostalgie te brengen of een statement te maken of dat dit dus echt in de plaat hoort.
Vimeo aub.
Ik vind de plaat qua melodie niet fantastisch sterk als ik eerlijk ben... Vind het een tof plaatje en vind het erg tof dat Headhunterz weer wat doet binnen de hardstyle, maar vind de plaat niet meteen een nieuwe parel van 'm.
Last edited by NightFly013 on 24 Dec 2016 22:26, edited 1 time in total.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
View on SoundCloud
Link voor zolang t duurt, maar wat een verschrikkelijk fijne plaat is dit zeg bewijst toch wel dat headhunterz nogsteeds een van de grootste producers is
Link voor zolang t duurt, maar wat een verschrikkelijk fijne plaat is dit zeg bewijst toch wel dat headhunterz nogsteeds een van de grootste producers is
Dit is toch gewoon wat de hardstyle weer nodig heeft 
Precies waar ik eerder op doelde. Iedereen zal wel lyrisch zijn omdat Headhunterz weer wat nieuws laat horen binnen de scene. Als dit nummer uit was gekomen in de periode dat Headhunterz nog volop betrokken was bij de hardstyle weet ik zeker dat er absoluut niet zo positief werd gereageerd op dit nummer. Vind het zelf op het gebied van kwaliteit en originaliteit niet bijzonder.ion_elgreco wrote:Ik weet niet of ik iedereen hier nu serieus kan nemen. Maar wat is hier nou zo vet aan? Dit is totaal niet te vergelijken met zijn oude tracks.
Ja best een leuke track, maar niet per se vernieuwend ofzo.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Heerlijke track. Veel beter dan het euphorische meuk dat op dit moment gemaakt wordt.
Volg jij de euforische hardstyle wel?hotymoty wrote:Heerlijke track. Veel beter dan het euphorische meuk dat op dit moment gemaakt wordt.
Blijkbaar niet.MelvinFR wrote:Volg jij de euforische hardstyle wel?hotymoty wrote:Heerlijke track. Veel beter dan het euphorische meuk dat op dit moment gemaakt wordt.
Fijne melodie, rest vind ik wat 'onafgemaakt' nog, benieuwd naar een HQ.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Jawel, maar tegenwoordig wordt er tegenwoordig in mijn opzicht slechtere platen gemaakt dan in de jaren waarin Headhunterz vollop bezig was. Denk hierbij tussen 2009 t/m 2012. Persoonlijk vind ik dat veel artiesten in de afgelopen jaren echt een stuk slechtere muziek zijn gaan produceren in vergelijking met die tijdperiode. Bass modulators en Atmozfears zijn de toekomst zeggen mensen dan. Nou de platen van WS en NC en HHZ van vroeger vind ik toch wel een stuk beter. Het is allemaal net niet niveau. Maar goed, dit is mijn mening natuurlijkMelvinFR wrote:Volg jij de euforische hardstyle wel?hotymoty wrote:Heerlijke track. Veel beter dan het euphorische meuk dat op dit moment gemaakt wordt.
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
wat een heerlijk nummer zeg 
Laatste stukje in z'n nieuwe vlog is van deze plaat, toch?
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Pannenkoek on 19 Jan 2017 17:36, edited 1 time in total.
Heel vet weer, vanaf 6:30. Glimlachje tijdens kijken van de vlog
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wauw. Laat hem aub vaker dit soort tracks maken.
-
RHardtraxxer
- 117 posts member since 2009
- last seen May 2022
Klinkt weer lekker 
Heel die vlogs zitten kwalitatief goed in elkaar. Echt petje af