Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 07:49 
 
Hardtraxxer

Hardstyle Mafia - Strong (SPOON211)

Label: Spoontech
WEB release: 09/12/2020

Tracks:
Hardstyle Mafia - Strong

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze zulke shit gaan maken mogen ze wat mij betreft lekker wegblijven. Zeer matige track dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die haperingen in de mid-intro halen voor mij de energie van de plaat een beetje weg. Ondanks dat een typische Hardstyle Mafia plaat, dus vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was best een leuke track geweest als de vocalen niet echt heel de track hadden verneukt. Heel rommelig wordt hij daardoor en ze klinken ook vooral gewoon niet lekker. Haperingen in de mid vind ik helaas ook meer irritant dan iets toevoegen.

Jammer. Een van de weinige HSM tracks die ik niet leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige track. Meeslepende vocals met een toffe atmosfeer. Gitaar invloeden in de breaks zijn ook top gedaan. Vraag me af of ze met de mainstream kicks in de climax een groter bereik proberen te krijgen. Voelt beetje aan als HSM in een meer mainstream raw jasje. Niks mis mee :thumbsup:

Indy schreef:
Als ze zulke shit gaan maken mogen ze wat mij betreft lekker wegblijven. Zeer matige track dit :x


Ja, of jij klikt gewoon kruisje rechtsboven xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 10:43 
 
Hardtraxxer

Vette track inderdaad, merk ook dat de afmix/mastering veel beter lijkt dan bij de oudere tracks. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de plaat echt heel dik. Vooral de mid is echt typisch HM. De sfeer en opbouw in de climax ook. Echter vind ik de kicks in de climax wat minder, maar vind het wel een toffe plaat zo op het gehoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij de climax. Vind de vocals niet overal even fijn klinken, maar op bepaalde andere momenten vind ik ze de plaat juist versterken. Vette track geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het sfeertje is gewoon gaaf als altijd, maar ik vind de vocals een beetje geforceerd en storend. Die gitaar erdoorheen is wel een vet element :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Vraag me af of ze met de mainstream kicks in de climax een groter bereik proberen te krijgen. Voelt beetje aan als HSM in een meer mainstream raw jasje. Niks mis mee :thumbsup:

Precies wat ik vind wat er wel mis mee is. :P Ik had iets anders verwacht, beetje teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had een vette plaat kunnen zijn ware het niet dat ik de vocals echt verschrikkelijk vind. Krijg hier een beetje het gevoel van dat ik naar The Dudesons zit te luisteren qua accent. Rest van de plaat is wel oke, maar die vocalen zorgen ervoor dat ik hem niet vaak op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

JvK1 schreef:
Vette track inderdaad, merk ook dat de afmix/mastering veel beter lijkt dan bij de oudere tracks. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit begin is gewoon 1 op 1 hetzelfde als Eminem - Kim?

https://open.spotify.com/track/20oenBXlmwIfK0F3fQIjhM
1.18
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verschrikkelijke vocals, maar daar hebben meer HSM platen last van. Buiten dat om wel een aardige plaat, maar zou hem eigenlijk niet weer opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 20:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mwa, weet het nog niet echt. Heb niks met dit soort vocalen. Voor de rest is het wel leuk, maar ben ik er niet ondersteboven van. Al had ik dat wel vaker met HM platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals ook niet helemaal mijn ding. Vind die in oudere HSM platen juist heel tof, al komen die veelal uit films (Can't Get You Back van Liam Neeson of Freakshow - Grande Revenge uit Law Abiding Citizen). Jouni Herranen mogen ze van mij wel thuislaten in het vervolg. :P

Sounds vind ik sinds de release Karma wel enorm verbeterd. Dikke kicks die helaas in deze plaat mondjesmaat voorbij komen. Climax kicks misschien net iets te standaard en de haperingen in de mid vind ik ook jammer.

Maar ik hoor veel toffe en originele sounds wat de plaat goed doet.

Wel benieuwd waarom er nog een derde persoon is toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Can't Get You Back

Speaking of, laat ik deze absolute klapper weer eens opzetten. Ik moet sowieso weer eens de oude platen van deze heren en andere Spoontech vrinden opzoeken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 03:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vocalen werken voor mij het minst. Ben sowieso niet zo'n metal fan en ik vind die vocals daar wel naar neigen.


De tweede climax is ontzettend vet en die gitaren en haperingen vind ik erg verfrissend en fijn. Sowieso klinkt de hele afmix clean en stukken beter dan hun oude releases. Al met al een track die best vet is geworden en smaakt naar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niks met dit soort vocalen. De kicks zijn wel lekker, al lijken die op mijn speakers niet helemaal door te komen. De kicks van HSM kwamen live al helemaal niet door die 2x dat ik ze heb zien draaien. Verder wel een aardig nummer, maar verre van bijzonder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle