Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Purge - Strong Not Care (SPOON148)

Label: Spoontech Records
WEB release: 21/01/2019

Tracks:
The Purge - Strong Not Care

Samples:
https://www.junodownload.com/products/the-purge-strong-not-care/4007919-02/

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik voel deze niet helemaal vanwege het 'hoge' BPM
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een toffe plaat! Vooral dat laatste stuk klinkt lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x

Ik vind dit voor mij weinig meer met muziek te maken hebben. Hier zit voor mij helemaal niets 'moois' meer in. Als ik zijn muziek als een omgeving zou moeten omschrijven zou dat een industrieterrein zijn. Metaal, koud, sfeerloos, lelijk, machines etc. Dat beeld zie ik letterlijk voor me als ik hier naar luister.

Nee, echt geen een andere artiest van wie ik z'n afkeer heb qua sounds als van The Purge. Al heeft die toch ooit een plaat weten te maken (The Shadow Council) die ik rete vet vond/vind, maar vrees dat dat een eenmalige uitschieter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het hoge aantal BPM ook niet zo bij de plaat passen, de screech uit I Am Anger in de intro kan ik dan wel weer waarderen. Verder eigenlijk weinig bijzonders aan deze plaat, klinkt wat leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer het artwork mogen doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 10:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
:x

Ik vind dit voor mij weinig meer met muziek te maken hebben. Hier zit voor mij helemaal niets 'moois' meer in. Als ik zijn muziek als een omgeving zou moeten omschrijven zou dat een industrieterrein zijn. Metaal, koud, sfeerloos, lelijk, machines etc. Dat beeld zie ik letterlijk voor me als ik hier naar luister.

Nee, echt geen een andere artiest van wie ik z'n afkeer heb qua sounds als van The Purge. Al heeft die toch ooit een plaat weten te maken (The Shadow Council) die ik rete vet vond/vind, maar vrees dat dat een eenmalige uitschieter was.


Is goed Sandertje. Het album van Malice is inderdaad een kunstwerk vergeleken met dit. En de anekdote die je zoekt om dit te omschrijven is rechtoe, rechtaan. Maar het zit je verder wel heel diep met The Purge, zo diep dat je elke keer toch zo snel mogelijk zijn platen luistert en hetzelfde commentaar geeft. Als je zo'n grote afkeer hebt zoals je zegt, waaaaaaaaaarom zoek je het dan op. Ik heb 10x niks met Da Tweekaz en zodoende zou ik ook echt niet weten wat zij de laatste jaren voor platen hebben gemaakt (buiten Jagermeister om want daar kon je niet omheen).

OT: Heb het idee dat The Purge hiervoor een beetje #Badnews van MD probeert na te doen. Vind het persoonlijk wel vet klinken, zit een dikke drive in deze plaat, maar het BPM had inderdaad niet op 160 gehoeven. Doe dan volledig hardcore als je dat wilt en gooi hem naar 170/180.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
:x

Ik vind dit voor mij weinig meer met muziek te maken hebben. Hier zit voor mij helemaal niets 'moois' meer in. Als ik zijn muziek als een omgeving zou moeten omschrijven zou dat een industrieterrein zijn. Metaal, koud, machines etc. Dat beeld zie ik letterlijk voor me als ik hier naar luister.


Dat is toch juist mooi?

Maar prima plaat verder, doet me alleen niet geweldig veel. Vond deze sound de eerste paar keer nog wel leuk zoals in Whats That Sound of Switch, maar het lijkt me leuker om weer een keer iets van The Purge te horen in de richting van The Shadow Council of Sea of Flames
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle hoort gevoelloos te zijn, het zou je dieper in de put moeten brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hardstyle hoort gevoelloos te zijn, het zou je dieper in de put moeten brengen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BPM mag wel wat lager inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 22:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk dit! De meest interessante naam van het label op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 03:07 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Heerlijk dit! De meest interessante naam van het label op dit moment.


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 04:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit kan ik waarderen, lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaatje dit hoor! Vind juist dat hoge bpm wel erg vet gedaan in deze plaat. Lekkere bak drive, vage melodietjes. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit moet live wel lekker gaan zeg, heerlijk :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Vind juist dat hoge bpm wel erg vet gedaan in deze plaat. Lekkere bak drive, vage melodietjes. :drool:


Dit dus, heel dik :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle