Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 13:03 

Hardtraxx Crew

Heb een aantal tracks nog maar 1 keer gehoord, dus ga er binnenkort eens goed voor zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 13:21 

Hardtraxxer

Lekker albumpje zeg! Had het niet verwacht! Vooral Razor, Nothing at All, Ears Open & Swoosh Fever springen er uit voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 15:37 

Hardtraxx Elite

Ik heb hem binnen, hij staat op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 08:54 

Hardtraxx Addict

Gaat vanmiddag aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 10:52 

Ìn die remix van Unlock The Power bespeur ik een soort reverse-bass-achtige drive in de kick, echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:36 

Hardtraxx Crew

#WUT
Veel te veel house invloeden waar ik gewoon echt niks mee heb. Laat deze volledig aan me voorbij gaan!

Bass Drops
Vocalen heb ik altijd gaaf gevonden (door Unlocked dan natuurlijk), blijven altijd in m'n hoofd zitten als ik ze gehoord heb. Kicks zijn totaal niet mijn ding, vind ze veel te slap klinken. Intro bevat ook wat simpele screeches, te vaak gehoord nu. Melodie is best aanstekelijk, maar icm met die kicks vind ik het geen succes.

Rock Ya Attitude Remix
Kicks zijn weer niet voor mij besteed, wat een slappe holle dingen zeg. Vind ze zo ontzettend lelijk klinken. Opbouw in de break is best gaaf gedaan. Eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven; melodie is mooi, kicks klinken niet en al helemaal niet als ze pitchen. Verpest de track voor mij.

Razor
Leuke sounds in de intro, bevat best wel wat drive. Alleen (ja sorry) weer die holle kicks... Synth en melodie die opgebouwd wordt in de break is heerlijk, is zo'n zielige/zeurderige synth; hou ik meestal wel van. Climax: zelfde kickverhaaltje.

Cannibal
Intro zelfde verhaalte: leuke sounds, rotkicks. Merk dat ik vanaf hier mezelf wat begin te irriteren en er sneller doorheen wil gaan. Is geen goed teken dus. Melodie pakt me niet..

Instigator
Intro komt heel saai over, gebeurt te weinig. Vocalen zijn niet voor mij besteed. Track doet me verder ook helemaal niks... Springt nergens in uit.

Skies Fade To Black
Kickverhaaltje, saaie intro, vocalen zijn leuk gedaan. Melodie is wel leuk alleen klinken alle sounds veel te dun. Lege track is het geworden zo.

Swoosh Fever
Semi-stoere vocalen doen me niks. Echt een afknapper dit. Voor de rest is het ook weer zo standaard en saai. Begint nu toch wel echt te vervelen allemaal en ben screech beu.. Heb wel wat leuke melodietjes of sounds voorbij horen komen. Maar het is nog allemaal niks speciaal en zit elke keer wel weer wat in wat voor mij de hele track verpest..

Ears Open
Vocal is niet voor mij besteed, hetzelfde geldt voor dat slow-down stukje. Weer een climax met wat screeches en slappe kicks: NEXT

==
Vanaf dit moment ben ik er snel doorheen gaan skippen op zoek naar wat leuke dingen. En uiteindelijk pas bij United From The Start weer wat leuks gehoord. Vocalen blijven hangen en kicks klinken engiszins ergens naar. Melodie blijft ook lang hangen bij mij als ik hem gehoord heb.

Conclusie:
Ik heb Hard Driver nooit wat aangevonden, maar heb dit album toch maar een kans gegeven. Uiteindelijk zat ik me zo te vervelen dat ik er maar doorheen ben gaan skippen. Alle tracks hebben wel wat (voornamelijk de lelijk holle kicks) waardoor ik niks met een nummer kan. Pas bij het laatste nummer hoorde ik wat dingen die me echt aanspraken.
Al met al dus een heel heeeel matig album wat ik niet meer op zal zetten. Te veel standaard dingen die ik al zo vaak voorbij heb horen komen, zoveel sounds die me niet aanspreken, is gewoon niks blijven hangen. Snap best dat er mensen zijn die dit wel zullen waarderen, maar voor mij is het zeker niet weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:29 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Conclusie:
Ik heb Hard Driver nooit wat aangevonden, maar heb dit album toch maar een kans gegeven. Uiteindelijk zat ik me zo te vervelen dat ik er maar doorheen ben gaan skippen. Alle tracks hebben wel wat (voornamelijk de lelijk holle kicks) waardoor ik niks met een nummer kan. Pas bij het laatste nummer hoorde ik wat dingen die me echt aanspraken.
Al met al dus een heel heeeel matig album wat ik niet meer op zal zetten. Te veel standaard dingen die ik al zo vaak voorbij heb horen komen, zoveel sounds die me niet aanspreken, is gewoon niks blijven hangen. Snap best dat er mensen zijn die dit wel zullen waarderen, maar voor mij is het zeker niet weggelegd.

Kunnen veel mensen van leren dit, mening geven zonder andere mensen te beledigen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 18:42 

Hardtraxx Veteran

Het hele album nu een paar keer geluisterd, aardig wat vette nummers op zeg!

#WUT
Bass Drops
Razor
Swoosh Fever
Crank It Up
Nothing at All
en vooral Pitch Black

deze maken voor mij het album toch wel heel erg leuk. De rest is prima opvulling.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle