Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:07 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:41 

Hardtraxxer

Vind elk nummer van het album erg vet! Ook deze Rock ya attitude remix is zeer geslaagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:21 

Hardtraxxer

Eerlijk is eerlijk, ik had mijn twijfels toen ik zag dat hij van deze plaat een remix had gemaakt. die twijfels zijn nu toch wel weg, wat een lekkere remix zeg. Prima de sterke punten van het origineel intact gelaten en niet teveel geforceerde "raw"elementen die je de laatste tijd helaas veel te veel ziet bij een gemiddelde remix. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:29 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Komt misschien ook wel omdat ze samen een track hebben gemaakt :)

Ja precies, net alsof je niets meer van elkaar mag leren! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 10:49 

Hardtraxx Veteran

Kijk toch stiekem uit naar dit album. Er zitten een paar leuke tracks tussen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Dikke remix, alleen dat piano stukje vind ik wat misplaatst. Voor de rest eigenlijk een stuk beter dan het origineel want die had gewoon verschrikkelijke kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:57 

Hardtraxx Veteran

Nog maar 4 daagjes :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Nothing At All is ook vet! Die 2 pitchende kicks op het einde vind ik leuk. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 20:02 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Iemand enig idee of dit album 'Fulls' bevat? :)

Ja, behalve swoosh fever, crash n burn, rock ya attitude & Unlock the power
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 00:03 

Hardtraxxer

Album van het jaar voor mij persoonlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 07:37 

Hardtraxx Elite

Nothing At All :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 11:44 

Hardtraxx Elite

Dit is echt een album vol kwaliteit, geen enkele plaat is een albumopvul plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:28 

Hardtraxx Veteran

Heb nog weinig track beluisterd, alleen Bassdrops, United From The Start en Crank it Up. Dat ga ik zo ook even laten. Laat me verrassen als het album der is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:38 

Hardtraxx Crew

Overige previews staan hier wel :D http://www.junodownload.com/products/ha ... 597058-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:32 

Hardtraxx Addict

Oranje schreef:
Maximum schreef:
Iemand enig idee of dit album 'Fulls' bevat? :)

Ja, behalve swoosh fever, crash n burn, rock ya attitude & Unlock the power

Rock Ya Attitude zit denk ik in die Psyko Punkz Remix E.P met oa Frontliner Remix denk ik, Unlock The Power zal wel samen met het origineel gereleased worden.

Swoosh Fever zal wel op Dim Mak of die Barong zooi komen en waarom Crash 'n Burn niet FULL is? Zal wel op A² komen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 09:43 

Hardtraxx Veteran

Wat is Razor een lekker nr zeg :loving:

Eigenlijk heel dit album, geen slecht nr gehoord.
Hopelijk staat hard driver op qlimax!

Swoosh is eigenlijk #WUT maar dan wat rauwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:31 

Hardtraxx Addict

imo misschien wel het album van het jaar..

Met name Razor :loving: wat een plaat is dat zeg!!
Dat sfeertje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:21 

Hardtraxx Addict

Variatie van Hard Driver is erg fijn :thumbsup: Vind z'n kicks doorgaans goed, super album! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:18 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk alles wat ik hier van hoor vind ik niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Hier, nog een preview.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Stond er al hoor, maar goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 23:02 

Door wat ik tot nu toe heb gehoord van dit album ben ik me gaan realiseren dat Hard Driver echt een hele goeie allround producer is geworden. Wie had dat een jaartje of 2 geleden gedacht? :P Een van de weinigen op dit moment die euforische én hardere platen kan maken op een hoog niveau.
Door de eenheidsworst en de gemakkelijke-weg-strategie van het afgelopen jaar ben ik dit erg gaan waarderen en vind ik dus ook dat Hard Driver een stuk meer aandacht verdient dan dat hij tot op heden heeft gekregen. Eigenlijk vind ik alle nummers van het album wel vet, de ene wat meer dan de andere natuurlijk maar dat is logisch :) Had echt gedacht dat ie na z'n hard bass anthem in een zwart gat zou vallen maar dat is absoluut niet het geval. Helemaal mooi, ik ben echt fan geworden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 23:36 

Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:
Door wat ik tot nu toe heb gehoord van dit album ben ik me gaan realiseren dat Hard Driver echt een hele goeie allround producer is geworden. Wie had dat een jaartje of 2 geleden gedacht? :P Een van de weinigen op dit moment die euforische én hardere platen kan maken op een hoog niveau.
Door de eenheidsworst en de gemakkelijke-weg-strategie van het afgelopen jaar ben ik dit erg gaan waarderen en vind ik dus ook dat Hard Driver een stuk meer aandacht verdient dan dat hij tot op heden heeft gekregen. Eigenlijk vind ik alle nummers van het album wel vet, de ene wat meer dan de andere natuurlijk maar dat is logisch :) Had echt gedacht dat ie na z'n hard bass anthem in een zwart gat zou vallen maar dat is absoluut niet het geval. Helemaal mooi, ik ben echt fan geworden :worship:

Je had het niet beter kunnen verwoorden :$ Precies dit!
Ik ben hem ook stuk serieuzer gaan nemen toen hij zonder helm ging draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 10:55 

Hardtraxxer

Nou als je de 4 anthem's voor hardbass mag maken kom je niet echt aandacht te kort. :P
Als hij zo door blijft gaan komen die andere grote festivals van zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Echt, een prima album dit! Geen enkele track is slecht, ook al is WUT niet echt voor mij geschikt. Ears Open is erg vet, op het moment dat je een anti verwacht komt er een dubstep gedeeldte. Lekker verfrissend!
Razor en Nothing At All zijn de meest sfeervolle tracks van het album, mede omdat die 2 platen een b-front achtige sfeer hebben.

Ga het album toch maar bestellen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle