Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 20:47 
 
Hardtraxx Crew

Hard Driver ft. Szen - Get It Started (DWX-565)

Label: Dirty Workz
WEB release: 20/11/2018

Tracks:
Hard Driver ft. Szen - Get It Started

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat. Hard Driver blijft een baas voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gadverdamme wat een drive :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke sfeer hangt er in deze plaat :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ff ripje gemaakt:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch gewoon een bootleg van een oude dance plaat? Kan hem nu niet meteen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Dit is toch gewoon een bootleg van een oude dance plaat? Kan hem nu niet meteen vinden.


Is The Cardigans met My Favorite Game met de Getting Started vocals van Masters of Ceremony - Bottoms Up

OT: Ben nu al helemaal klaar met inderdaad die halve bootlegs van jaren 90 hitjes. Eerst Zombie, daarna Adaro met Flame Up High en nu dit weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dit is toch gewoon een bootleg van een oude dance plaat? Kan hem nu niet meteen vinden.


Dat klopt, dacht dat deze melodie algemeen redelijk bekend was. Maakt het niet minder leuk op ^^

ErikZ schreef:
Helicaze schreef:
Dit is toch gewoon een bootleg van een oude dance plaat? Kan hem nu niet meteen vinden.


Is The Cardigans met My Favorite Game met de Getting Started vocals van Masters of Ceremony - Bottoms Up

OT: Ben nu al helemaal klaar met inderdaad die halve bootlegs van jaren 90 hitjes. Eerst Zombie, daarna Adaro met Flame Up High en nu dit weer


Ik vind dat persoonlijk juist het mooie aan muziek. Dat een oude nummer in een nieuw jasje herontdekt kan worden en zo soms best vet kan klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vette plaat :)

makrooy schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist het mooie aan muziek. Dat een oude nummer in een nieuw jasje herontdekt kan worden en zo soms best vet kan klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben het wel een beetje eens met Erik, vrij vermoeiend al die 90s nummers in een Hardstyle jasje. Vind de hoofdmelodie ook wat interessanter verwerkt in Donkey Rollers - Relentlessly.

Voor de rest klinkt dit allemaal niet zo heel gek maar what the fuck gebeurt er dan ineens met die kicks? Allereerst ben ik al geen fan van die gekke overheersende tail (beetje zoals bij al die tracks van Sub Sonik) maar op 1:10 in deze Soundcloud rip komt er bovenop de kick nog eens een blaffende hond-geluid? Erg interessant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist het mooie aan muziek. Dat een oude nummer in een nieuw jasje herontdekt kan worden en zo soms best vet kan klinken.


Vind het persoonlijk gewoon lui, heb hetzelfde met al die saaie k*t platen op de radio. Ook daar pakken ze oude '90/'00 hits en gooien daar een dance deuntje onder :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar dit is inderdaad meer een bootleg.

Kan die vocal ook niet horen zonder gelijk Masters Of Ceremony - Bottoms Up weer op te zetten :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor duidelijk invloeden van MANDY terug in deze track.. zal hard driver ghost worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
Ik vind dat persoonlijk juist het mooie aan muziek. Dat een oude nummer in een nieuw jasje herontdekt kan worden en zo soms best vet kan klinken.


Vind het persoonlijk gewoon lui, heb hetzelfde met al die saaie k*t platen op de radio. Ook daar pakken ze oude '90/'00 hits en gooien daar een dance deuntje onder :thumbdown:


Naja lui, Hard Driver verdient iets meer dan dat. Die heeft toffe tracks gemaakt dit jaar en zijn EP klinkt ook fijn so far. Dat er 1 plaat tussen zit waar hij een bootleg van maakt is toch geen probleem -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Maar dat doet ie dus niet, een bootleg-remix ervan maken. Hij brengt het uit als een eigenlijk plaat en dat vind ik lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Maar dat doet ie dus niet, een bootleg-remix ervan maken. Hij brengt het uit als een eigenlijk plaat en dat vind ik lui


Oh op die fiets, had geen idee dat mensen daar een ding van maken. Vind het alleen prettiger zo, komt ie lekker op spotify :lol: Maar waar trekken jullie de grens tussen bootleg en eigen track? Een plaat als NC - This Is Our World heeft toch ook gewoon een andere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een gevalletje beter goed gejat dan slecht verzonnen. Ik vind de drive en energie in deze plaat echt ongekend, hoorde hem volgens mij voor het eerst tijdens Keltek op de mainstage bij Decibel en ben sindsdien helemaal echt weg van die plaat zonder dat ik wist van wie deze was. Deze zou zomaar eens hoog in mijn lijstje van platen van dit jaar kunnen eindigen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
ErikZ schreef:
Maar dat doet ie dus niet, een bootleg-remix ervan maken. Hij brengt het uit als een eigenlijk plaat en dat vind ik lui


Oh op die fiets, had geen idee dat mensen daar een ding van maken. Vind het alleen prettiger zo, komt ie lekker op spotify :lol: Maar waar trekken jullie de grens tussen bootleg en eigen track? Een plaat als NC - This Is Our World heeft toch ook gewoon een andere melodie.


Inspiratie halen uit Tommy's Theme zoals This is Our World of de melodie 1 op 1 kopieren (incl vocals) zoals Get is Started zijn in mijn ogen een wereld van verschil.

Gladiators van Atmozfears gebruikt de melodie van Villa Volta uit de Efterling maar is geen directe kopie, dat is in mijn ogen nog creatief omgaan met een bestaande melodie.

Dit is puur kopie van een bestaand nummer met een Hardstyle kick eronder, niks anders dan al die remixen van Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke track! Vette choirs en leads :thumbsup:
Hard Driver is echt lekker bezig de laatste tijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 12:04 
 
Hardtraxxer

Kan deze plaat juist wel waarderen eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst ik wil niet bijdragen aan het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Verplaatst ik wil niet bijdragen aan het forum

:lol: :lol: held
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle