Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
johnnie schreef:
Wat ik dan niet snap is dat ze geheimzinnig gaan doen over welke dj's het zijn. Minus Militia was als enigste echt een hype geworden en toen zeiden ze meteen wie het waren.



Dit is waarschijnlijk omdat niemand Zentiments kent. Dus als ze gelijk zouden zeggen uit welke dj's Hard Attak bestaat boeit niemand het wat, want niemand kent Zentiments. Op deze manier krijgen ze toch veel aandacht. Dit is een trucje wat bij elk genre al een tijdje gebruikt wordt met nieuwkomers. Primfire - Owlman is bijvoorbeeld net zoiets.


dat geheimzinnige deden ze bij primefire niet. de track was al bekend maar niemand wist wie hem gemaakt had/hadden. Toen primefire aangaf achter de track te zitten was al meteen bekend dat cyber en ?? het waren. Vervolgens is die track nooit door grote artiesten op grote feesten gedraaid voor bekendmaking. Primefire kan je dus echt niet met deze mislukte/mislukkende hype te vergelijken. En daarbij komt ook nog eens dat ik the owlman echt een faking dikke track vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem toch echt wel een paar keer voorbij horen komen, heeft vgm ook nog op de Decibel cd gestaan... aardig geslaagd toch lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin een beetje medelijden te krijgen voor prophet :(

Hahaha maar die facebookreacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:40 
 
Artiest

yowan schreef:
fflkkr schreef:
johnnie schreef:
Wat ik dan niet snap is dat ze geheimzinnig gaan doen over welke dj's het zijn. Minus Militia was als enigste echt een hype geworden en toen zeiden ze meteen wie het waren.



Dit is waarschijnlijk omdat niemand Zentiments kent. Dus als ze gelijk zouden zeggen uit welke dj's Hard Attak bestaat boeit niemand het wat, want niemand kent Zentiments. Op deze manier krijgen ze toch veel aandacht. Dit is een trucje wat bij elk genre al een tijdje gebruikt wordt met nieuwkomers. Primfire - Owlman is bijvoorbeeld net zoiets.


dat geheimzinnige deden ze bij primefire niet. de track was al bekend maar niemand wist wie hem gemaakt had/hadden. Toen primefire aangaf achter de track te zitten was al meteen bekend dat Cyber en Mastick het waren. Vervolgens is die track nooit door grote artiesten op grote feesten gedraaid voor bekendmaking. Primefire kan je dus echt niet met deze mislukte/mislukkende hype te vergelijken. En daarbij komt ook nog eens dat ik the owlman echt een faking dikke track vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb hem toch echt wel een paar keer voorbij horen komen, heeft vgm ook nog op de Decibel cd gestaan... aardig geslaagd toch lijkt me?

jaa maar heb het over van vóór dat bekend was wie de track gemaakt had. alleen hier was een discussie gaande
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach Dov zal wel denken, negatieve publiciteit is ook publiciteit!
Werkte bij Miley Cyrus ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 19:11 
 

Dit had ook een goed geslaagde 1 april grap kunnen wezen, helaas is 1 april al voorbij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wil niet veel zeggen maar vind dit nog wel een tof plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen ik deze voor het eerst hoorde, bij Ran-D op Qlimax vond ik 'm tof. Nu ik het zo terug luister vind ik het verschrikkelijk. Die kick :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan deze wel waarderen.
go go go echter niet xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 18:15 
 

Ja wat zal ik hier nog eens over gaan zeggen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond op defqon wel de heletijd te kijken van wat te fuck gebeurd er hier allemaal qua muziek, :surrender:
maar heb me er wel goed op vermaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Ik stond op defqon wel de heletijd te kijken van wat te fuck gebeurd er hier allemaal qua muziek, :surrender:
maar heb me er wel goed op vermaakt :lol:

Haha ik ook, sloeg echt alles! Die track met die Titanic vocals ook xd
Maar vond het wel prachtig om mee te maken!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Maar vond het wel prachtig om mee te maken!


Twijfel om er bij qbase weer bij te zijn, ligt aan timetable :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste paar platen op DefQon gingen vrij hard :p Maar daar is alles mee gezegd...... Wat is dit droevig simpel :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
provehito schreef:
Ik stond op defqon wel de heletijd te kijken van wat te fuck gebeurd er hier allemaal qua muziek, :surrender:
maar heb me er wel goed op vermaakt :lol:

Haha ik ook, sloeg echt alles! Die track met die Titanic vocals ook xd
Maar vond het wel prachtig om mee te maken!



dit klinkt nog best vet. Ik denk dat hard attack echt bedoeld is als live act en niet zo zeer om de releases, dit geeft een prima sfeer met zich mee en zie je ook aan de springende koppen. Als de TT meevaalt ook ff een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
dit geeft een prima sfeer met zich mee en zie je ook aan de springende koppen. Als de TT meevaalt ook ff een kijkje nemen

Klopt, tent stond op z'n kop tijdens deze set. Ikzelf ook :P
Ik ga zelf niet, maar denk dat dat in de hangar ook wel weer leuk kan gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor defqon was ik heel sceptisch over deze act. Had echt verwacht dat het 1 grote flop zou worden, vooral ook omdat de previews echt een grote eentonige hoop onoriginaliteit waren..

Maar op defqon echt positief verrast! nummers klonken allemaal ''nieuw'' omdat eigenlijk niemand anders die tracks draait, al helemaal na een heel weekend waar je in elk setjes 4/5 van de nummers al kent en soms 7 keer dezelfde nummers gehoord had. Tempo zat er goed in, nummers hadden veel drive en de sfeer was geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat stuk op 2:45 doet me aan pak een punt denken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Voor defqon was ik heel sceptisch over deze act. Had echt verwacht dat het 1 grote flop zou worden, vooral ook omdat de previews echt een grote eentonige hoop onoriginaliteit waren..

Maar op defqon echt positief verrast! nummers klonken allemaal ''nieuw'' omdat eigenlijk niemand anders die tracks draait, al helemaal na een heel weekend waar je in elk setjes 4/5 van de nummers al kent en soms 7 keer dezelfde nummers gehoord had. Tempo zat er goed in, nummers hadden veel drive en de sfeer was geweldig.


Precies wat hierboven gezegd wordt! Ik was ook aangenaam verrast op Defqon :thumbsup: Laatste nummertje met die Titanic vocal vond ik ook erg dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit is gewoon pure kut herrie, maar in een niet nuchtere toestand en laat op de avond / vroeg in de ochtend kan je je hier ongetwijfeld prima op vermaken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat Hard Attakk nooit hun tracks zouden uitbrengen...

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Ja ik vind dit gewoon pure kut herrie, maar in een niet nuchtere toestand en laat op de avond / vroeg in de ochtend kan je je hier ongetwijfeld prima op vermaken ja.

ga je eigen mening niet verkondigen als een feit. Doe dat lekker op facebook tussen de andere minder begaafden
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle