Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dylanleijten schreef:
Wil ie nou als The Prophet, Elkabass en Hard Attakk floppen?

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit echt een dikke plaat en kijk misschien wel als enigste oprecht uit naar deze act :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Vind dit echt een dikke plaat en kijk misschien wel als enigste oprecht uit naar deze act :thumbsup: :woot:

Dit. Hoewel de kick best kut is vind ik de rest wel leuk gedaan. Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"Hard Attakk" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ontiegelijk slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:36 
 

nee alsteblieft stop ermee hou op :lol: , bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit ook weer, een nieuw jaar zeker dat er weer kansloze acts ontstaan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
ThaBomba. schreef:
Ja leuk, de zoveelste poging tot een hype. Doei.


Wat ik dan niet snap is dat ze geheimzinnig gaan doen over welke dj's het zijn. Minus Militia was als enigste echt een hype geworden en toen zeiden ze meteen wie het waren.



Dit is waarschijnlijk omdat niemand Zentiments kent. Dus als ze gelijk zouden zeggen uit welke dj's Hard Attak bestaat boeit niemand het wat, want niemand kent Zentiments. Op deze manier krijgen ze toch veel aandacht. Dit is een trucje wat bij elk genre al een tijdje gebruikt wordt met nieuwkomers. Primfire - Owlman is bijvoorbeeld net zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heet dus Kountdown. Weer erg Kreatief van Dov.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de track niet geluisterd, maar ik ben ook bang dat ik het niets ga vinden. De namen van de acts, incl. tracks zijn echt drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Deze heet dus Kountdown. Weer erg Kreatief van Dov.

ha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 12:59 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Vind dit echt een dikke plaat en kijk misschien wel als enigste oprecht uit naar deze act :thumbsup: :woot:

Ben er ook benieuwd naar! Al slaat de naam natuurlijk nergens op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Meer heart attack. Jezus wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Meer heart attack.


Crea Bea zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kick klinkt nergens naar, aftellen naar de climax :sleep: , ontzettend saaie screechpatronen, lelijke sounds, 0 originaliteit, kut naam, idiote pakjes, geen interessante artiesten (verre daarvan). Hou hier asjeblieft mee op :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:46 
 

bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bestáát niet dat hier enige vorm van moeite in is gestoken. Als ik zondagochtend na een avondje drinken wakker word en me naar het latrine begeef om te schijten komt er zonder problemen nog betere muziek uit. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
johnnie schreef:
ThaBomba. schreef:
Ja leuk, de zoveelste poging tot een hype. Doei.


Wat ik dan niet snap is dat ze geheimzinnig gaan doen over welke dj's het zijn. Minus Militia was als enigste echt een hype geworden en toen zeiden ze meteen wie het waren.



Dit is waarschijnlijk omdat niemand Zentiments kent. Dus als ze gelijk zouden zeggen uit welke dj's Hard Attak bestaat boeit niemand het wat, want niemand kent Zentiments. Op deze manier krijgen ze toch veel aandacht. Dit is een trucje wat bij elk genre al een tijdje gebruikt wordt met nieuwkomers. Primfire - Owlman is bijvoorbeeld net zoiets.

Maar Primefire - Owlman is gewoon echt een dikke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:55 
 
Hardtraxx Elite

Die snare voor de climax, duidelijk prophet...

Vond zijn album opzich nog redelijk maar wat ie nou weer allemaal aan het doen is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dov kon natuurlijk niet achterblijven met zo'n supergaaf en stoer pakje.

:sick:

Over het nummer: Ongelofelijk simpel en saai. Die kick kan ik zelfs nog maken, verder zijn het alleen wat screeches (als je dat zo kan noemen), wat snares en wederom tenenkrommend slechte vocals, die ook nog eens schaamteloos zijn overgenomen van TNT.

Belachelijk dat dit soort meuk op zulke grote labels uit mag komen en dat bijvoorbeeld Authentic hun tracks nog niet op een groot label gereleased krijgen, terwijl die tracks naar mijn mening een stuk beter in elkaar zitten en daarnaast WEL boeiend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:15 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk helemaal klaar met Dov, gebruik zijn echte naam maar want zowel The prophet als Elkabass als Hard Attakk is echt helemaal niks waard.

Weet niet of ik mezelf meer erger aan de zwaar gefoorceerde Prophet/Hard attakk kicks of hoe the Prophet zichzelf hyped.
Iig misschien is het een beter idee om de deuren van de studio voorgoed op slot te doen en gewoon lekker Scantraxx te gaan managen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

coenvc schreef:
Persoonlijk helemaal klaar met Dov, gebruik zijn echte naam maar want zowel The prophet als Elkabass als Hard Attakk is echt helemaal niks waard.

Weet niet of ik mezelf meer erger aan de zwaar gefoorceerde Prophet/Hard attakk kicks of hoe the Prophet zichzelf hyped.
Iig misschien is het een beter idee om de deuren van de studio voorgoed op slot te doen en gewoon lekker Scantraxx te gaan managen.


Ja dit dus! Dov je tijd is gwn voorbij, accepteer het eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de reacties onder het bericht van Hard News ook bekijkt (waarin ze vertellen dat er nu 2 previews online staan van Hard Attakk)

Echt alleen maar negatieve reacties... Als ze zelfs op facebook al worden uitgekotst :oh:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle