Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 12:43 
 
Donateur

Sutra heerlijk voor in de zomer
ik vind het trouwens dat er een nice video'tje bij zit!
zou zo een clip op TMF kunnen worden!
(ik zeg niet dat het moet gebeuren maar vind het er zo uit zien :P)
focking fijn nummer voor in de zomer! dik dik en dik nice!
behalve dat het in de winter word gereleased als er 30 cm sneeuw ligt xd
en Cold Rockking is ckrs vet!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

clipje is van Bad Boys 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 00:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Overload schreef:
sutra, vind ik niet lekker klinken, track weet me niet echt te overtuigen.

cold rocking remix, duidelijke wildstylez invloeden. is stukken beter dan sutra maar vind het ook geen toptrack.

jammer.. maar helaas ben ik niet echt overtuigd van deze nieuwe gostosa release...


Ik van heel Gostosa eigenlijk niet... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen. eindelijk zijn de rechten voor vocals binnen nu maar persen die hap.... alleen mochten ze die remix van Cold Rocking wel in de prullenbak gooien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Barto schreef:
Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen tot dat hij deze er in gooide en er een nieuwe energie ontbrak bij het hele plubliek.

Hij opende met dat nummer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Barto schreef:
Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen tot dat hij deze er in gooide en er een nieuwe energie ontbrak bij het hele plubliek.

Hij opende met dat nummer >.<

hahaha, idd xd hij zal de show voor zn opkomst wel minder hebben gevonden dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barto schreef:
Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen tot dat hij deze er in gooide en er een nieuwe energie ontbrak bij het hele plubliek. eindelijk zijn de rechten voor vocals binnen nu maar persen die hap.... alleen mochten ze die remix van Cold Rocking wel in de prullenbak gooien...


FAIL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Barto schreef:
Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen tot dat hij deze er in gooide en er een nieuwe energie ontbrak bij het hele plubliek. eindelijk zijn de rechten voor vocals binnen nu maar persen die hap.... alleen mochten ze die remix van Cold Rocking wel in de prullenbak gooien...


FAIL!


oooh? jaa vertel. echt spraakzaam ben je niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Barto schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Barto schreef:
Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen tot dat hij deze er in gooide en er een nieuwe energie ontbrak bij het hele plubliek. eindelijk zijn de rechten voor vocals binnen nu maar persen die hap.... alleen mochten ze die remix van Cold Rocking wel in de prullenbak gooien...


FAIL!


oooh? jaa vertel. echt spraakzaam ben je niet...


ja beetje dom dit, jij een goed onderbouwde mening geven, krijg je zo een antwoord terug... :')
ben het met je eens, er zit super veel energie in Sutra!
Cold Rockking mwaaah beetje saai vind ik hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Barto schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Barto schreef:
Sutra is echt een helden plaat. setje van headhunterz op decibel was om te huilen tot dat hij deze er in gooide en er een nieuwe energie ontbrak bij het hele plubliek. eindelijk zijn de rechten voor vocals binnen nu maar persen die hap.... alleen mochten ze die remix van Cold Rocking wel in de prullenbak gooien...


FAIL!


oooh? jaa vertel. echt spraakzaam ben je niet...

Nogmaals HHZ opende zijn set met Sutra, dus dat zijn set tot dan toe om te huilen was is een dikke vette fail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nogmaals HHZ opende zijn set met Sutra, dus dat zijn set tot dan toe om te huilen was is een dikke vette fail.

Daar begon toch alleen de liveset?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Daar begon toch alleen de liveset?


hardstyle/headhunterz-decibel-outdoor-festival-2009-t3265.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Nogmaals HHZ opende zijn set met Sutra, dus dat zijn set tot dan toe om te huilen was is een dikke vette fail.

Daar begon toch alleen de liveset?


Nee je hoort HHz introtje en dan Sutra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wilde net zeggen, ik was op decibel en de eerste track die ik hoorde was toch echt sutra ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar hij had wel gelijk over het niveau van de set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, eerste helft van de set was uitgezonden dus, niet de tweede helft. Wist nog iig dat een halve set was uitgezonden :P Ik kwam overigens bij de 2e helft (Rock Civilization) pas binnen. Wel sutra bij Wildstylez gehoord toen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die set was niet zo bijzonder maar ja, doet het toch altijd goed bij het publiek al die nummertjes.
2e helft van de set gingen de lasers aan dus was wel prima zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Die set was niet zo bijzonder maar ja, doet het toch altijd goed bij het publiek al die nummertjes.


Als dat nou eens veranderde zou dat een grote stap voorwaarts zijn voor de huidige hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
FAIL!


oooh? jaa vertel. echt spraakzaam ben je niet...[/quote]
Nogmaals HHZ opende zijn set met Sutra, dus dat zijn set tot dan toe om te huilen was is een dikke vette fail.[/quote]

mijn excusses. ik kwam namelijk van hardcore 4 life terug en paar maten van mij zeiden dat headhunterz al dramatisch bezig was.... ik kan niet alles weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat daarvoor was Tatanka. Topsetje was dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barto schreef:
Citaat:
FAIL!


oooh? jaa vertel. echt spraakzaam ben je niet...

Nogmaals HHZ opende zijn set met Sutra, dus dat zijn set tot dan toe om te huilen was is een dikke vette fail.[/quote]

mijn excusses. ik kwam namelijk van hardcore 4 life terug en paar maten van mij zeiden dat headhunterz al dramatisch bezig was.... ik kan niet alles weten![/quote]

Haha ja ik doelde er idd op dat Hhz opende met Sutra... Wat ik wel mooi vond trouwens is dat Tatanka afsloot met Scream (Zeg maar de oude Summer Of Hardstyle). En dat daarna HHZ moest draaien... Best wel een kutgeintje eigenlijk haha. HHZ heeft toch summer of hardstyle wel gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Citaat:
oooh? jaa vertel. echt spraakzaam ben je niet...

Nogmaals HHZ opende zijn set met Sutra, dus dat zijn set tot dan toe om te huilen was is een dikke vette fail.


mijn excusses. ik kwam namelijk van hardcore 4 life terug en paar maten van mij zeiden dat headhunterz al dramatisch bezig was.... ik kan niet alles weten![/quote]

Haha ja ik doelde er idd op dat Hhz opende met Sutra... Wat ik wel mooi vond trouwens is dat Tatanka afsloot met Scream (Zeg maar de oude Summer Of Hardstyle). En dat daarna HHZ moest draaien... Best wel een kutgeintje eigenlijk haha. HHZ heeft toch summer of hardstyle wel gedraaid..[/quote]

Helaas niet mee kunnen maken haha. en inderdaad dat klopt hij heeft hem gedraait naar single sound :O maar ik vondt het in mijn ogen echt een bagger setje. beetje schuifje overtrekken en dat was het maar oke sutra was top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 14:56 
 
Hardtraxxer

Sutra :thumbup:
en dan Cold Rocking :bomb:

kan niet wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vind Sutra beter dan de remix van Cold Rocking :yes: Waarom remixen ze hem toch ook .. De originele Cold Rocking is veeel harder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sutraaaa :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle