Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tis toch meestal op een maandag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de meeste labels is het op maandag inderdaad, maar bij Scantraxx is maandag vinyl release en in dezelfde week vrijdag de WEB release. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Bij de meeste labels is het op maandag inderdaad, maar bij Scantraxx is maandag vinyl release en in dezelfde week vrijdag de WEB release. :)


Meestal wel, bij sommige heeft het iets langer geduurd (Shiverz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De web staat nu op hardstyle.com :)

http://www.hardstyle.com/gostosa/sutra/original-mix/
http://www.hardstyle.com/the-prophet-ft ... stosa-rmx/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooz schreef:

Mooi. Vanavond denk ik even kopen.

edit - Ligt het aan mij of is het intro/outro van Sutra altijd zo lomp geweest??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gooz schreef:

Mooi. Vanavond denk ik even kopen.

edit - Ligt het aan mij of is het intro/outro van Sutra altijd zo lomp geweest??


Altijd al zo geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn trouwens wel korte plaatjes zie ik nu. 5:17 en 4:41.
Lijkt een trend te worden, jammer. Zie ze liever ietsjes langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 14:10 
 
Hardtraxxer

Cold Rocking remix zeker aangeschaft, die bass in de climax is echt :bomb: :innocent: maarja dat is Wildstylez :love: Sutra vind ik alleen leuk om op festivals te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het zijn trouwens wel korte plaatjes zie ik nu. 5:17 en 4:41.
Lijkt een trend te worden, jammer. Zie ze liever ietsjes langer.


Inderdaad, ik vind 4.41 ook wel erg kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker doormixen die handel, kun je mooi meer tracks in je set plakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sutra lekker versnellen naar een aantal BPM hoger en ik vind het een heerlijke plaat. Anders is ie toch te traag voor mij en de climax trekt op weinig. Ook jammer dat het nummer erg leeg klinkt, vooral in de climax. Het nummer is verder wel oké hoor.
Cold Rocking-remix, tsja... niet veel aan. Gelukkig ook niet slecht, waardoor het nog best te verteren is.

Al met al een redelijke release. Beter dan de vorige, dat sowieso. Ben nu benieuwd hoe lang dat Gostosa-gedoe nog door gaat. Denk namelijk dat dit nog wel eens de laatste Gostosa-release kan zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel lekker zo kort eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 17:45 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Sutra lekker versnellen naar een aantal BPM hoger en ik vind het een heerlijke plaat. Anders is ie toch te traag voor mij en de climax trekt op weinig. Ook jammer dat het nummer erg leeg klinkt, vooral in de climax. Het nummer is verder wel oké hoor.
Cold Rocking-remix, tsja... niet veel aan. Gelukkig ook niet slecht, waardoor het nog best te verteren is.

Al met al een redelijke release. Beter dan de vorige, dat sowieso. Ben nu benieuwd hoe lang dat Gostosa-gedoe nog door gaat. Denk namelijk dat dit nog wel eens de laatste Gostosa-release kan zijn...


Idd heel boeiend is t niet. En heady zal er wel grotendeels achter zitten, want je hoort heel veel overeenkomsten met zijn style!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sutra lekker versnellen naar een aantal BPM hoger en ik vind het een heerlijke plaat. Anders is ie toch te traag voor mij en de climax trekt op weinig. Ook jammer dat het nummer erg leeg klinkt, vooral in de climax. Het nummer is verder wel oké hoor.
Cold Rocking-remix, tsja... niet veel aan. Gelukkig ook niet slecht, waardoor het nog best te verteren is.

Al met al een redelijke release. Beter dan de vorige, dat sowieso. Ben nu benieuwd hoe lang dat Gostosa-gedoe nog door gaat. Denk namelijk dat dit nog wel eens de laatste Gostosa-release kan zijn...


Inderdaad, ik denk dat ome Dov en Heady ook in hebben gezien dat Project-Gostosa hard gefaald is. Die dachten weer ff een leuk marketingtrucje te hebben maar dat gaat gelukkig niet door. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 18:47 
 
Hardtraxx Elite

project Gostosa mag begraven worden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project Gostosa zal nog wel ff door gaan ben ik bang
dat geven ze nu al niet op vrees ik

maar zoals de mannen boven me al zeggen
sta ik volkomen achter het klinkt allemaal wel leuk voor paar keer
maar het is gewoon te soft zo leeg, het kan me niet boeien

sutra is een track voor in de zomer zeg maar
maar veel en veel te soft te leeg te saai! meer zeg ik er niet over

cold rockking is ook weer zo soft, te leeg en te saai
hoe verneuk je het orgineel die onwijs lekker is

Project Gostosa Failled stoppen die hap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Sutra lekker versnellen naar een aantal BPM hoger en ik vind het een heerlijke plaat. Anders is ie toch te traag voor mij en de climax trekt op weinig. Ook jammer dat het nummer erg leeg klinkt, vooral in de climax. Het nummer is verder wel oké hoor.
Cold Rocking-remix, tsja... niet veel aan. Gelukkig ook niet slecht, waardoor het nog best te verteren is.

Al met al een redelijke release. Beter dan de vorige, dat sowieso. Ben nu benieuwd hoe lang dat Gostosa-gedoe nog door gaat. Denk namelijk dat dit nog wel eens de laatste Gostosa-release kan zijn...


Inderdaad, ik denk dat ome Dov en Heady ook in hebben gezien dat Project-Gostosa hard gefaald is. Die dachten weer ff een leuk marketingtrucje te hebben maar dat gaat gelukkig niet door. :)

Gokje: half jaartje in de schaduw houden en dan mainstage Defqon gooien. Ik zie het zo gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gaat wel een beetje te ver hoor, de mainstage is voorlopig nog wel voorbehouden aan artiesten die al echt wat bewezen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou echt dom zijn, ik gun de mannen van AVIO of Zatox eerder een mainstage plek dan dat wijf die niet eens een nummertje kan mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Dat zou echt dom zijn, ik gun de mannen van AVIO of Zatox eerder een mainstage plek dan dat wijf die niet eens een nummertje kan mixen.

Tja, ongeacht of men het verdient of niet, je moet wel de connecties (willen) hebben. Gostosa is nou eenmaal een projectje van Scantraxx en Dov weet wel hoe hij dat moet regelen. Vorig jaar stond bijna iedere (op Clive King & Max B. Grant na) Scantraxx artiest op Defqon en het zou me niet verbazen als het dit jaar weer zo is. Je kan het rijtje zo opnoemen.. En 75% van het dagvolk hoort het niet eens als er een plaatje misloopt en ik gok dat mevrouw na bijna een jaar oefenen vast wel dingen kan.

Nogmaals: niets is zeker, maar ik zie het zo gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JolleNL schreef:
Dat zou echt dom zijn, ik gun de mannen van AVIO of Zatox eerder een mainstage plek dan dat wijf die niet eens een nummertje kan mixen.

Tja, ongeacht of men het verdient of niet, je moet wel de connecties (willen) hebben. Gostosa is nou eenmaal een projectje van Scantraxx en Dov weet wel hoe hij dat moet regelen. Vorig jaar stond bijna iedere (op Clive King & Max B. Grant na) Scantraxx artiest op Defqon en het zou me niet verbazen als het dit jaar weer zo is. Je kan het rijtje zo opnoemen.. En 75% van het dagvolk hoort het niet eens als er een plaatje misloopt en ik gok dat mevrouw na bijna een jaar oefenen vast wel dingen kan.

Nogmaals: niets is zeker, maar ik zie het zo gebeuren.


Tsja, Zatox heeft sowieso de connecties en ik zie die een best grote kans hebben om op de main te draaien maar AVIO niet, die zal hoogstwaarschijnlijk op de blue stage staan(hoop ik.)
Als Gostosa op de main staat hoop ik wel met een Headhunterz of Wildstylez. Ach ik gun het andere mensen in ieder geval meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En 75% van het dagvolk hoort het niet eens als er een plaatje misloopt en ik gok dat mevrouw na bijna een jaar oefenen vast wel dingen kan.

Tis spijtig maar zeker waar ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ja en als ze er staat weet ik iig waar ik NIET sta op dat moment. Maar nogmaals, ik denk niet dat het zo ver zal komen. Ik zie het eerder gebeuren dat Gostosa een stille dood gaat lijden en dat we d'r niks meer van horen na een aantal belachelijke optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ach ja en als ze er staat weet ik iig waar ik NIET sta op dat moment. Maar nogmaals, ik denk niet dat het zo ver zal komen. Ik zie het eerder gebeuren dat Gostosa een stille dood gaat lijden en dat we d'r niks meer van horen na een aantal belachelijke optredens.

heeft ze al gehad! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle