Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me er wat bij voorstellen als mensen zich wat ergeren aan de kick, maar wat een dijk van een plaat verder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 17:52 
 
Hardtraxxer

Ik snap de hunkering naar de 'oudere' sound helemaal. Maar vind dit toch wel weer iets te makkelijke track. Het hoeft voor mij niet harder en lomper, intengendeel zefs....maar dit, die koekepan kick met te weinig lagen pakt mij totaal niet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaa zo moet ie :D
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ik snap de hunkering naar de 'oudere' sound helemaal. Maar vind dit toch wel weer iets te makkelijke track. Het hoeft voor mij niet harder en lomper, intengendeel zefs....maar dit, die koekepan kick met te weinig lagen pakt mij totaal niet eigenlijk.

Eens, vind 'm ook niet zo spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 12:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk nummer ^^ . Toch roept ie zo niet meteen de emotie en gevoelens op zoals heel veel platen uit die tijd dat wel deden (om hem toch even daarmee te vergelijken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 13:06 
 
Hardtraxx Crew

Alm1ghty schreef:
HardDB schreef:
Ik snap de hunkering naar de 'oudere' sound helemaal. Maar vind dit toch wel weer iets te makkelijke track. Het hoeft voor mij niet harder en lomper, intengendeel zefs....maar dit, die koekepan kick met te weinig lagen pakt mij totaal niet eigenlijk.

Eens, vind 'm ook niet zo spannend.

Vind m ook heel leeg klinken, vooral de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Ik snap de hype ook niet helemaal.
Vind de mid-intro eigenlijk vrij statisch klinken. Vroeger kon hij ze al enorm vloeiend laten klinken met verschillende fx en earcandy.

De triplet melodie is wel nice. Maar ik weet niet.. Het is voor mij een beetje als de plaat Opposites, zo'n 'ff' snel plaat.

Blijkbaar is deze dus ook op reactivate gedraaid, maar ik kan me dat zelf iig helemaal niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter iets in de trant van Warphole/Self Deprication :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 13:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind hem niet echt spannend. Kicks stoor ik me ook ontzettend aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voelt meer als een project wat hij perongeluk nog tegenkwam en dacht, die release ik in zijn huidige staat.
Het klinkt erg leeg allemaal en de kicks mist gewoon in mijn ogen kracht.

Melodie is wel goed maar had veel voller kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 11:03 
 
Hardtraxxer

Wat het is met deze sound imo.....als ik een klassieker aanzet, krijg ik kippenvel bij het idee van 'deze track qlimax 2004' of 'deze van defqon 2009' noem het maar op. Zou kan ik honderden nummers en feest + herinneringen kunnen opnoemen.

Als ik de oude sound wil horen zet ik ook een 'oudere' track op. Dat mist deze plaat helemaal, dus bij mij valt het dan alleen op dat het ontzettend makkelijk en leeg klinkt. Was deze in 2005 plat gedraaid op een feest had ik er totaal anders over gedacht waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 19:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuke plaat, heel wat beter dan z'n laatste releases.
The Venator schreef:
Kicks stoor ik me ook aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een bijzondere kick maar kan hem zeker niet slecht noemen. Verder leuke plaat al komt ie niet echt in de buurt van Losing Control of Hardstyle Baby. Wel mooi om te zien dat Frontliner het dus toch nog wél kan, na een paar jaar echt enorm magere releases gezien te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kick is niet helemaal mijn ding. Maar dat soundje jaaaaaaaa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel lekkere plaat dit :D. Bij het zien van de reacties over de kicks had ik echt iets heel anders verwacht. Deze kicks passen er imo juist prima bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heel lekkere plaat dit :D. Bij het zien van de reacties over de kicks had ik echt iets heel anders verwacht. Deze kicks passen er imo juist prima bij :D


Heb precies hetzelfde haha
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle