Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:06 

Donateur

Best grappig, maar ik hoor (gelukkig maar) weinig Radical Redemption terug...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:23 

Hardtraxx Addict

Zeer lekkere track, eig niet verwacht aangezien ik frontliner ze nieuwe stijl niet echt kan waarderen, en ok niet altijd fan ben van RR :thumbup: Dubbel top dit keer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:29 

Hardtraxxer

Mwah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Dus je wilt zeggen dat die kickrolls voor de climax en die andere kickrolls allemaal typisch Frontliner zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
dawasiknie schreef:

Dus je wilt zeggen dat die kickrolls voor de climax en die andere kickrolls allemaal typisch Frontliner zijn :P

Weinig betekend een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:29 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Zin schreef:
dawasiknie schreef:

oeps sorry las er overheen haha xD, dan ben ik het met je eens haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 17:48 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Zin schreef:
dawasiknie schreef:

betekent
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:39 

Hardtraxx Newbie

hier de full

http://www.youtube.com/watch?v=Q_gVFH7qZCU
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 22:28 

Hardtraxx Addict

Heerlijke track :)
Melodie is echt super ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 10:38 

Hardtraxxer

Heb echt het gevoel alsof ik 1 uur lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren..

Track zit op zich goed in elkaar, wel tof dat ze aankondigen in de track wie wat heeft gemaakt ook.

Maar het word wat langdradig, zou 'm zelf niet draaien. Vind dit meer een luisterplaatje voor af en toe in de auto of thuis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:55 

Hardtraxx Veteran

Vond deze bij de 1e keer luisteren niet zo bijzonder, veel dode momenten enzo. 2e en 3e keer vind ik 'm echt steeds vetter. Echt eindshow materiaal. Epische afsluittrack voor een mainstream set of een heerlijke euforische afwisseling in een raw set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 10:17 

Hardtraxx Elite

Wist eerst niet wat ik moest verwachten van een collab tussen deze heren. Maar godsklere nog aan toe! Wat een dijk van een plaat! Geen overdreven harde kicks (behalve outro dan), heerlijke melodieën. Toty materiaal wellicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:38 

Hardtraxx Veteran

Prachtig! ^^ Heerlijk die oude Frontliner sounds! ^^ De rest matched perfect met elkaar. :thumbsup: De 4de climax met de screeches en melodie verwerkt in 1 geheel! Heerlijk! :woot: Ook over de hele lengte van de plaat een heerlijk sfeertje aangehouden en ook goed opbouwend. :worship: Ja zo maak je een Euforische hardstyle plaat die mij kan interesseren. Damn wat mis ik de hardstyle van 2006/2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 23:42 

Hardtraxxer

1 woord: GENIAAL (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 01:26 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor meer Frontliner dan RR, vind niet alles goed bij elkaar passen eerlijk gezegd, maar buiten dat is ie echt tof ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 09:06 

Hardtraxxer

Erg tof nummer vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 09:44 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Mwah, melodie doet me niet zoveel en die pitchkicks passen er totaal niet in.

Praat eens niet zoveel poep. Dit is juist een typisch voorbeeld van een plaat waar pitchkicks wél op een goede manier gebruikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 15:52 

Hardtraxxer

chicken schreef:
The Venator schreef:
Mwah, melodie doet me niet zoveel en die pitchkicks passen er totaal niet in.

Praat eens niet zoveel poep. Dit is juist een typisch voorbeeld van een plaat waar pitchkicks wél op een goede manier gebruikt worden.

Vind de pitchkicks inderdaad gewoon lekker klinken, gaan totaal niet hoog zoals bij vele andere tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 17:52 

Hardtraxx Veteran

Dat veel mensen hier zo weinig RR in terug horen, ik juist meer Radical dan Frontliner :P
Retedikke plaat, al is het niet echt een geheel, wat een sfeertje/melo/kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:40 

Hardtraxx Veteran

Vond hem eerst niet bijzonder maar na hem zaterdag live gehoord te hebben vind ik hem erg lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:47 

Hardtraxxer

Echt een heerlijke plaat dit !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:00 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Dat veel mensen hier zo weinig RR in terug horen, ik juist meer Radical dan Frontliner :P

Wat hoor jij allemaal van RR dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 03:06 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Fuzzylogic schreef:

Wat hoor jij allemaal van RR dan?

Kickrolls, hele sfeertje in de plaat klinkt meer als Radical, kicks klinken me ook als 65% Radical 35% Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 08:36 

Ik hoor er ook genoeg van radical in eigenlijk. Het hele sfeertje is euforisch maar toch zit er ergens ook duister randje aan vind ik. De synth ligt echt heel dicht bij elkaar. Ik ken niet veel van RR maar bv accumulated filth heeft een synth die niet heel veel anders is imo.

Het zijn niet uberveel mega concrete dingen maar ik vind het zeker goed te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:34 

Donateur

Ik vind de kicks juist meer naar FL (oud werk) neigen. RR zal zijn voorkeur er wel naar uitgesproken hebben. Die (pan)kickrolls zijn inderdaad typisch RR en komen in tegenwoordig in elke solo/collab terug..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle