Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 12:07 

Hardtraxxer

Nice collab van deze 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Fusionmania schreef:
CJB

?

Cats Jets & Breaks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 12:45 

Hardtraxxer

Eerst geen idee wat ik hiervan moest verwachten, maar wat een geslaagde collab is dit zeg!
Zoals wel vaker gezegd hier, Hele dikke melodie met heerlijke kicks! Gruwelijk vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:11 

Eerste stuk, klinkt prima! Vette melodie en inderdaad beetje accumulated filth invloeden.
Tweede stuk heeft ook nog steeds power. Heeft verder niet zoveel te maken met het vorige deel maar ach.
Derde stuk heeft voor mij echt een zwaar vet gevoel. Die extra pitched kick komt ook echt binnen. Geen kutvocals, geen gejank, gewoon sfeer.
Vierde stuk bevat nog steeds net zoveel sfeer en lijkt inderdaad zo wel veel op CJB nu ik dat las in de reacties.

Deze gaat wel gedraaid worden door mij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Vet plaatje met van die heerlijke dirty screeches! Die foeilelijke pitch in het vierde en derde deel hadden ze als het aan mij lag wel weg kunnen laten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat het niet echt klinkt als een geheel. Voor de rest is dit namelijk geweldig naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:58 

Hardtraxx Addict

Staat echt al lang op repeat. Zoals al eerder werd gezegd, dit is inderdaad precies wat ik van een collab verwacht. Ook nog eens 2 extreem verschillende stijlen en die dan zo weten te combineren. Echt heel erg gaaf :)
Heerlijke sounds, vette melodie, goede kicks en een heerlijk sfeertje! Voor mij een van de betere platen van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Vet plaatje met van die heerlijke dirty screeches! Die foeilelijke pitch in het vierde en derde deel hadden ze als het aan mij lag wel weg kunnen laten :P

vind je het zo lelijk ja? vind het in dit nummer juist wel lekker klinken :) leek me juist een voorbeeld hoe je met redelijk normale pitch kicks een nummer kunt maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:43 

Hardtraxxer

hahahahaha die reactie op Soundcloud:

''Echt een 1 in 100 hardstyle track. Radical heeft niet eens zn ding kunnen doen op de kick''

Jezus, wat ben je dan een staatsdebiel zeg.

On:
Wat. Een. Meesterwerk. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:52 

Hardtraxxer

Het klinkt gek, maar dit doet me een beetje denken aan Noisecontrollers vs Pavelow - Quatre Mains. Daarbij vond ik de overgang naar een andere style ook ontzettend vet gedaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:08 

Hardtraxxer

Ik was zeer benieuwd hoe deze collab uit zou pakken.
Maar man man man wat een meesterwerk!
goede sounds van beide kanten

IK WIL MEER!!!! :love: :drool: :love: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:10 

Hardtraxx Addict

Rond 1:30 klinkt het een beetje als minus militia - reign supreme zijn climax al zeg ik het zelf (niet dat dat wat boeit verder. Wel heel lekker nummertje dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 05:23 

Hardtraxxer

Heerlijk nummertje melodietje klinkt nice, sounds klinken leuk! Beide artiesten komen goed naar voren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:44 

Hardtraxx Veteran

Klinkt best okay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:00 

Hardtraxx Beheerder

Mwah, melodie doet me niet zoveel en die pitchkicks passen er totaal niet in. 2de climax vind ik wel dik met die screeches etc. Ook vind ik de sidechain wel erg vetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:56 

Bierkoning

Yes! Eindelijk weer eens een écht vette release (op NC na), deze combi heeft echt perfect uitgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 14:51 

Hardtraxx Veteran

Die melodie is echt geniaal. Rest van de track is ook goed, maar voornamelijk het eerste deel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 15:32 

Hardtraxxer

Ja lekker dit! Kicks doen me in de verte ook een beetje denken aan Warphole, goeie zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 16:07 

Donateur

SpiRiT schreef:
Ja lekker dit! Kicks doen me in de verte ook een beetje denken aan Warphole, goeie zaak!

Inderdaad.

Supervette plaat, vooral het eerste en het laatste deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 16:15 

Hardtraxxer

Wat een pareltje dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.

Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 08:18 

Hardtraxx Elite

Heerlijk snel gereleased ook :D
Ben compleet verliefd op deze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 10:23 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme dat laatste stuk was wel echt instant kippenvel zeg. Wat een heerlijke plaat, van begin tot end.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:00 

Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.

Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.

Dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:33 

Hardtraxx Veteran

Vette track! Nu al een release, hoezo snel.

En dat verhaal hierboven, mee eens!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle