Ik vind hem vet geworden.
Ook lijken de kicks minder hoog te pitchen in de 538 RIP, wat ook beter klinkt imo.
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Victory Forever (Chaotic Hostility Defqon.1 DJ Tool)
- View the latest post: Rooler - Victory Forever (Defqon.1 tool)
- View the latest post: Ncrypta - Victory Forever (Defqon.1 DJ Tool 2017)
- View the latest post: 2Faced - Defqon 1 Victory Forever 2017 warm-up
- View the latest post: Extrusive - Defqon.1 2017 - Victory Forever - Warm-up mix
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind er helaas nog steeds niks aan, pakt me nergens.
2e climax vind ik echt vreselijk kut, verder is het een redelijk anthem
Heel gaaf anthem geworden dit! Vooral de eerste climax geeft me wel een Defqon gevoel eerlijk gezegd. 
Saai anthem. Minste in jaren... had van Frequencerz wel iets meer verwacht eigenlijk...
Geslaagd anthem, goede break ook. De te hoge kicks klonken op 538 niet meer zo heel hoog idd
Die zang intro in het begin is aangepast.. jammer want vond die in de trailer versie juist wel vet.
Al die huilie huilie mensen, dit is gewoon een heerlijk anthem.
Als die gedraaid is bij de eindshow dan vind iedereen em er ineens wel bij passen zoals bij ELK anthem.
Als die gedraaid is bij de eindshow dan vind iedereen em er ineens wel bij passen zoals bij ELK anthem.
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Tot aan de 2e climax vind ik hem wel lekker. 
Hé, iemand heeft een andere mening dan ik, dat zijn huilie huilie mensen!SimpleEffect wrote:Al die huilie huilie mensen, dit is gewoon een heerlijk anthem.![]()
Erg jammer van die 2e climax, vind het niet mooi.
2de climax vind ik ook wat minder idd. Denk niet dat ze het nu nog gaan veranderen. 
ja top.
Live gaat ie het wel weer goed doen
Live gaat ie het wel weer goed doen
Heerlijk anthem, melodie blijft lekker hangen 
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Zie veel wisselende reacties over dit anthem. Vind het een prima zomerse plaat, anthem waardig.
Maar wat er in hemelsnaam in die 2e climax gebeurd.. Die hele melodie komt voor mij uit het niets, past totaal niet bij de 1e. Weet niet of andere mensen dit ook zo zien?
Maar wat er in hemelsnaam in die 2e climax gebeurd.. Die hele melodie komt voor mij uit het niets, past totaal niet bij de 1e. Weet niet of andere mensen dit ook zo zien?
Mijn mening is echt 360 graden veranderd, vind hem elke keer luisteren lekkerder worden!!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vind m nog wel vet geworden eigenlijk, stoor me ook niet aan de 2e climax 
Dus je hebt nog steeds dezelfde mening?Rickzel wrote:Mijn mening is echt 360 graden veranderd, vind hem elke keer luisteren lekkerder worden!!
wootum wrote:Dus je hebt nog steeds dezelfde mening?Rickzel wrote:Mijn mening is echt 360 graden veranderd, vind hem elke keer luisteren lekkerder worden!!
Helaas, klinkt voor mij nog steeds allemaal veel te simpel en leeg...
hahawootum wrote:Dus je hebt nog steeds dezelfde mening?Rickzel wrote:Mijn mening is echt 360 graden veranderd, vind hem elke keer luisteren lekkerder worden!!
Vind de tweede climax veeel beter dan de eerste. Over het algemeen vind ik de eerste climax echt saai. Sounds eromheen zijn wel nice. Toch wel teleurgesteld. Had meer verwacht van Frequencerz.
Lekker anthem! Krijg van die trommels altijd dat thematische defqon gevoel, dus ben blij dat dat weer nice verwerkt is.
2e climax beetje verwarrend, maar wanneer dan die originele melodie er weer in terug komt vind ik m wel weer lekkerder. (dikke pluspunten voor dat kleine dingetje op 3:04 - 3:06)
Denk even tijd gunnen en dan zal ik het ongetwijfeld weer een geniale plaat gaan vinden!
2e climax beetje verwarrend, maar wanneer dan die originele melodie er weer in terug komt vind ik m wel weer lekkerder. (dikke pluspunten voor dat kleine dingetje op 3:04 - 3:06)
Denk even tijd gunnen en dan zal ik het ongetwijfeld weer een geniale plaat gaan vinden!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Ja eh staat ook al op de vorige pagina gr