Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Victory Forever (Chaotic Hostility Defqon.1 DJ Tool)
- View the latest post: Rooler - Victory Forever (Defqon.1 tool)
- View the latest post: Ncrypta - Victory Forever (Defqon.1 DJ Tool 2017)
- View the latest post: 2Faced - Defqon 1 Victory Forever 2017 warm-up
- View the latest post: Extrusive - Defqon.1 2017 - Victory Forever - Warm-up mix
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 212 posts member since 2011
- last seen Jan 2020
Ik vind hem wel beter te pruimen nu. Die tweede climax vind ik echt weer aanzienlijk minder
Vind m ook nog niet helemaal top, had liever een wat meer euforischer anthem gehad!
Noem me Frequencerz fanboy, maar ik vind hem toch wel vet
Melodie in de eerste climax geeft me best een anthem gevoel en de variatie in de tweede geeft weer die typische Frequencerz sound en maakt hem naast melodieus toch ook stevig.
Melodie in de eerste climax geeft me best een anthem gevoel en de variatie in de tweede geeft weer die typische Frequencerz sound en maakt hem naast melodieus toch ook stevig.
Frequencerz fanboy!Fantazoo wrote:Noem me Frequencerz fanboy, maar ik vind hem toch wel vet![]()
Ik vind hem heel vet, die 2e climax met iets andere melodie gaf me juist een glimlach op mijn gezicht
Zie het al helemaal voor me om deze te horen tijdens DQ
Wel mag nu de preview + release komen want hij moet in deel 2 van mijn warm up setjes
Zie het al helemaal voor me om deze te horen tijdens DQ
Wel mag nu de preview + release komen want hij moet in deel 2 van mijn warm up setjes
Vind de trailer versie eigenlijk vetter, dat de kick & melodie er meteen in klapt na de zin 'Follow the ways of Defqon.1' ipv de extra opbouw die er nu in zit.
Begin hem wel steeds meer te voelen, vind hem al wel beter worden dan die van Ran-D 
Ik kijk deze net nog een keer en krijg hier toch wel kippenvel van. Laat staan als ik op Defqon sta. Laat maar komen, dik anthem!
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Erg vet anthem! 
SCHIET NOU EENS OP
!!
Ik heb mixen te maken ja
Ik heb mixen te maken ja
STVK wrote:Ik vind hem wel beter te pruimen nu. Die tweede climax vind ik echt weer aanzienlijk minder
Zoals een warm-up enzoErikZ wrote:SCHIET NOU EENS OP!!
Ik heb mixen te maken ja
Hoe dichter bij defqon, hoe vetter die word! 
Part 2 wilde ik dit weekend opnemen..dan maar in Part 3Nuracore wrote:Zoals een warm-up enzoErikZ wrote:SCHIET NOU EENS OP!!
Ik heb mixen te maken jagvd
Frequencerz wrote:Weekend Warrior,
Wil jij als eerste de volledige versie van ons Defqon.1 Anthem horen?
Luister dan Radio 538 tussen 14:00 en 15:00 en maak kans op een super vette verrassing van ons!
Laat Hardstyle spreken en support ons morgen!!
Victory Forever!!
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 21 hours ago
Ben wel benieuwd 
Maar ff aan zetten tijdens het studeren 
Ook 538 maar even aangezet, hoop dat hij dan nu ook wel snel gereleased gaat worden! 
Voor degene die dit nu checken: over 1 track wordt ie gedraaid op 538
Leugens!!1!JeroenB93 wrote:Voor degene die dit nu checken: over 1 track wordt ie gedraaid op 538
Ik zat er behoorlijk naast, ben erin getuind door de radioHardstylahr wrote:Leugens!!1!JeroenB93 wrote:Voor degene die dit nu checken: over 1 track wordt ie gedraaid op 538
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 21 hours ago
Heb hem opgenomen maar zal wss wel snel offline worden gehaald.
OT: Klinkt toch wel echt vet
View on SoundCloud
OT: Klinkt toch wel echt vet
View on SoundCloud