Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz - Phaser/Driver (FUS074-5)

Label: Fusion Records
Vinyl release: ---
WEB release: 30-08-2010

01. Frequencerz - Phaser
02. Frequencerz - Driver

Samples:




Bron: Frequencerz zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phaser :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Phaser is echt heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke platen. Maandag al :D

Driver is echt schitterend als opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Phaser! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 weken achter elkaar elke maandag een release van Fusion! Hopelijk blijven ze dit even doorzetten totdat ze het meeste wat ze hebben klaarliggen gereleased hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: echt hele hele hele dikke release!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gloeiende gloeiende, hun eerste release op Fusion en voor mij al een van de beste releases van het jaar.
Toch gek, was nooit echt fan van ze en dan komen ze ineens met deze 2 bazen-tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:31 
 
Donateur

Leuk nieuws ! Driver vind ik echt een vet nummer, Phaser iets minder maar is live ook erg vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor Defqon.1 had ik eigenlijk nog niet eens van hun gehoord :$

Maar wat een geweldige release inderdaad, vooral Driver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee aardige tracks, voorkeur gaat naar Phaser. :thumbup: Moet ze nog wel even vaker horen.

Fusion :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Phaser:
Eerste kleine gedeelte reversed bass mist wat overtuiging, maar dan komt die intro erin klappen heerlijk gewoon! Dikke kick met goede sounds Break zit absoluut niet in de weg en creëert een goede sfeer. Climax is gewoon vet, alleen hadden ze hier ook geen edit van dat er bij het 2e deel van de climax een dikke anti-climax komt? Outro heb ik nog niet gehoord.

Driver: Het idee van deze track vind ik sowieso al erg vet. Gewoon een hele lange climax maken zonder dat het ook maar 1 moment verveeld. Die melodie heeft iets meeslepends en is erg vet! Die bassline is ook heerlijk en past perfect in de sfeer van dit nummer. Ik heb me echt over dit nummer verbaast. Outro is ook gewoon erg goed. En sluit mooi aan op het hele nummer.

Ik denk dat Frequencerz hier een erg goed binnenkomertje mee hebben bij het Fusion-Label. Ik wil geen Strijd aanmoedigen maar de overtuiging bij Fusion qua talenten staat gewoon hoog boven die van Scantraxx. Ik ben nog geen een keer overtuigd door de Scantraxx talenten stal, en als je dit dan weer hoort. Geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phaser: Heerlijke track, 8/10
Driver: Beetje heel de track hetzelfde, en ik vindt het niet echt vet dus 4/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phaser :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Driver :yay: Phaser is ook zeker vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Ik denk dat Frequencerz hier een erg goed binnenkomertje mee hebben bij het Fusion-Label. Ik wil geen Strijd aanmoedigen maar de overtuiging bij Fusion qua talenten staat gewoon hoog boven die van Scantraxx. Ik ben nog geen een keer overtuigd door de Scantraxx talenten stal, en als je dit dan weer hoort. Geweldig

Wat hij zegt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Prima nummertjes hoor! Phaser toch iets lekkerder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd weer vergelijken met Scantraxx :')

Phaser weet me niet zo te boeien, maar is zeker geen slechte track.
Driver is een toffe track, er zit een leuk idee achter. Maar toch verveelt het wel naarmate de track voordert. Maar dit is ook zeker geen slechte track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Altijd weer vergelijken met Scantraxx :')

Gut, kan je niet tegen de discussie jochie?

Als groot label faalt Scantraxx echt ontzettend hard met hun talenten. Alleen Bioweapon is een beetje populair aan het worden onder de massa. Je zag de reacties op de releases van Krusaders en Wasted Penguinz en je ziet hoe de releases van B-Front, Toneshifterz, Titan en Frequencerz ontvangen worden. Toch een wereld van verschil. En ik denk niet dat dit is, omdat mensen een afkeer hebben tegen het label Scantraxx. Want vroeger haalden die met DBSTF, Wildstylez, Scope DJ en Frontliner stuk voor stuk geweldige jonge producers binnen waar hun eerste releases ook met gejuich ontvangen werden.

Ik geloof dat de toekomst van de jonkies meer ligt bij de Fusion-stal dan bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Altijd weer vergelijken met Scantraxx :')

Gut, kan je niet tegen de discussie jochie?

Als groot label faalt Scantraxx echt ontzettend hard met hun talenten. Alleen Bioweapon is een beetje populair aan het worden onder de massa. Je zag de reacties op de releases van Krusaders en Wasted Penguinz en je ziet hoe de releases van B-Front, Toneshifterz, Titan en Frequencerz ontvangen worden. Toch een wereld van verschil. En ik denk niet dat dit is, omdat mensen een afkeer hebben tegen het label Scantraxx. Want vroeger haalden die met DBSTF, Wildstylez, Scope DJ en Frontliner stuk voor stuk geweldige jonge producers binnen waar hun eerste releases ook met gejuich ontvangen werden.

Ik geloof dat de toekomst van de jonkies meer ligt bij de Fusion-stal dan bij Scantraxx.


Dezelfde discussie, keer op keer, in ieder topic weer. Dat heeft niks met "niet tegen een discussie kunnen" te maken, jochie. Ook altijd weer de vergelijking met Headhunterz, om treurig van te worden. :')

Ik heb je verhaal trouwens niet gelezen, kansloos gezeur over hoe slecht Scantraxx wel niet is, dat heb ik al vaak genoeg gelezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik heb je verhaal trouwens niet gelezen

Vervolgens wel oordelen over de inhoud ervan?

Je hoeft echt niet extra je best te doen om de meest kansloze hier te zijn hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:26 
 

ERRUG lekkere release
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Ik heb je verhaal trouwens niet gelezen

Vervolgens wel oordelen over de inhoud ervan?

Je hoeft echt niet extra je best te doen om de meest kansloze hier te zijn hoor.


Oké, ik heb het gelezen, mag ik nu de paar seconden van mijn leven terug? Een groot zeikverhaal over Scantraxx. Zoals ik al zei, weer die vergelijking met Scantraxx, Scantraxx heeft niks te maken met deze release van Frequencerz, dus waarom de discussie maken. Maak er een topic over, doe er wat mee, maar niet hier.

En iedereen weet dat jij de meest kansloze hier bent, samen met Pithune :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:45 
 
Hardtraxxer

Ontopic ivm afzeiken? :/

Erg lekkere release van ze, lang geleden dat ze iets gereleast hebben en had altijd wel iets bij hun dat ze nog ergens zouden doorbreken. Die gasten maken altijd heerlijke melodien en de kicks + mastering zijn ook heel veel verbeterd :thumbsup:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle