Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:
Ik heb je verhaal trouwens niet gelezen

Vervolgens wel oordelen over de inhoud ervan?

Je hoeft echt niet extra je best te doen om de meest kansloze hier te zijn hoor.


Oké, ik heb het gelezen, mag ik nu de paar seconden van mijn leven terug? Een groot zeikverhaal over Scantraxx. Zoals ik al zei, weer die vergelijking met Scantraxx, Scantraxx heeft niks te maken met deze release van Frequencerz, dus waarom de discussie maken. Maak er een topic over, doe er wat mee, maar niet hier.

En iedereen weet dat jij de meest kansloze hier bent, samen met Pithune :')


Het is juist geen groot zeikverhaal over Scantraxx. Het is gewoon een feit dat Fusion's nieuwe talenten beter gewaardeerd worden dan de nieuwe talenten van Scantraxx, terwijl Scantraxx vroeger juist enorm sterk was in het winnen van nieuwe talenten. Aan de andere kant... Scantraxx heeft wel Heatzone straks, en dat is echt wel een aanwinst... Wasted Penguinz vind ik persoonlijk ook zo slecht niet. Sorry voor off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:42 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Citaat:
Altijd weer vergelijken met Scantraxx :')

Gut, kan je niet tegen de discussie jochie?

Als groot label faalt Scantraxx echt ontzettend hard met hun talenten. Alleen Bioweapon is een beetje populair aan het worden onder de massa. Je zag de reacties op de releases van Krusaders en Wasted Penguinz en je ziet hoe de releases van B-Front, Toneshifterz, Titan en Frequencerz ontvangen worden. Toch een wereld van verschil. En ik denk niet dat dit is, omdat mensen een afkeer hebben tegen het label Scantraxx. Want vroeger haalden die met DBSTF, Wildstylez, Scope DJ en Frontliner stuk voor stuk geweldige jonge producers binnen waar hun eerste releases ook met gejuich ontvangen werden.

Ik geloof dat de toekomst van de jonkies meer ligt bij de Fusion-stal dan bij Scantraxx.

wat een bullshit.

de talenten worden uitgekozen op wat ze kunnen en qua style. Fusion is geen Scantraxx dus die zullen idd onbetwijfeld andere talenten aannemen.. daarbij komt nog eens dat 50% van Fusion niet eens zelf produceerd en bij scantraxx wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
wat een bullshit.

de talenten worden uitgekozen op wat ze kunnen en qua style. Fusion is geen Scantraxx dus die zullen idd onbetwijfeld andere talenten aannemen.. daarbij komt nog eens dat 50% van Fusion niet eens zelf produceerd en bij scantraxx wel.

Stijl gaat het hier nu niet echt om, ik ga er vanuit dat dawasiknie het eerder over de kwaliteit heeft. En die vind ik bij Fusion ook hoger bij de talenten. En wie van de talenten produceert niet zelf dan? Titan misschien, maar Slim Shore, Frequencerz en B-Front doen het volgens mij wel zelf. The Pitcher en Pavo zijn geen talenten meer, dat zijn gevestigde namen.

Maar goed, ontopic nu.

Ik vond Frequencerz altijd leuke tracks hebben, maar die kicks waren afschuwelijk. Qua opbouw en techniek waren de tracks goed, alleen op de kicks keurde ik ze af. Nu ze bij Fusion zitten moet ik zeggen dat de kicks er heel erg op vooruit zijn gegaan.

Phaser vind ik dan ook een mooi plaatje geworden. Eerst een mooie intro a la Titan en vervolgens een simpele melodie, die heel goed werkt. De outro van deze track is heel anders dan de intro, maar heeft een goede drive erin zitten.

Deze drive mis ik alleen in Driver. Ik vind de kicks ook minder overtuigend als dat bij Phaser wel het geval is. Hier ook wederom een simpele melodie, maar hij valt teveel in herhaling. Op zich is dat niet erg, maar daar vind ik deze melodie niet goed genoeg voor.

Al met al kan ik zeggen dat ik ze zeker in de gaten ga houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:52 
 
Hardtraxx Addict

Pithune schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:
Altijd weer vergelijken met Scantraxx :')

Gut, kan je niet tegen de discussie jochie?

Als groot label faalt Scantraxx echt ontzettend hard met hun talenten. Alleen Bioweapon is een beetje populair aan het worden onder de massa. Je zag de reacties op de releases van Krusaders en Wasted Penguinz en je ziet hoe de releases van B-Front, Toneshifterz, Titan en Frequencerz ontvangen worden. Toch een wereld van verschil. En ik denk niet dat dit is, omdat mensen een afkeer hebben tegen het label Scantraxx. Want vroeger haalden die met DBSTF, Wildstylez, Scope DJ en Frontliner stuk voor stuk geweldige jonge producers binnen waar hun eerste releases ook met gejuich ontvangen werden.

Ik geloof dat de toekomst van de jonkies meer ligt bij de Fusion-stal dan bij Scantraxx.

wat een bullshit.

de talenten worden uitgekozen op wat ze kunnen en qua style. Fusion is geen Scantraxx dus die zullen idd onbetwijfeld andere talenten aannemen.. daarbij komt nog eens dat 50% van Fusion niet eens zelf produceerd en bij scantraxx wel.


Buiten the pitcher & Pavo om produceert iedereen zelf :')
& the pitcher produced bij mijn weten SAMEN met die andere gast (Ben zun naam kwijt :x ) Hij helpt mee met zijn tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Buiten the pitcher & Pavo om produceert iedereen zelf :')
& the pitcher produced bij mijn weten SAMEN met die andere gast (Ben zun naam kwijt :x ) Hij helpt mee met zijn tracks ^^

Dozer en Titan ook niet. Ook is het volgens mij nooit beweerd dat The Pitcher (Luc) inbreng heeft in de tracks die Michel Pollen voor hem maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
WZY schreef:
Buiten the pitcher & Pavo om produceert iedereen zelf :')
& the pitcher produced bij mijn weten SAMEN met die andere gast (Ben zun naam kwijt :x ) Hij helpt mee met zijn tracks ^^

Dozer en Titan ook niet. Ook is het volgens mij nooit beweerd dat The Pitcher (Luc) inbreng heeft in de tracks die Michel Pollen voor hem maakt.


Pollen doet:
Dozer (nu niet meer)
Pitcher
DonkeyRollers (met zany)

Noisecontrollers doen weer Pavo

Pithune schreef:
wat een bullshit.de talenten worden uitgekozen op wat ze kunnen en qua style. Fusion is geen Scantraxx dus die zullen idd onbetwijfeld andere talenten aannemen.. daarbij komt nog eens dat 50% van Fusion niet eens zelf produceerd en bij scantraxx wel.


trouwens over scantraxx, daar produceren ze echt niet allemaal zelf hoor, Brennan Heart & Alpha2 hebben niet alles zelf gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
PNXRMX schreef:
WZY schreef:
Buiten the pitcher & Pavo om produceert iedereen zelf :')
& the pitcher produced bij mijn weten SAMEN met die andere gast (Ben zun naam kwijt :x ) Hij helpt mee met zijn tracks ^^

Dozer en Titan ook niet. Ook is het volgens mij nooit beweerd dat The Pitcher (Luc) inbreng heeft in de tracks die Michel Pollen voor hem maakt.


Pollen doet:
Dozer (nu niet meer)
Pitcher
DonkeyRollers (met zany)

Noisecontrollers doen weer Pavo

trouwens over scantraxx, daar produceren ze echt niet allemaal zelf hoor, Brennan Heart & Alpha2 hebben niet alles zelf gemaakt


Zoals ik hierboven ook al aangaf begon de discussie over het binnenhalen van talenten. The Pitcher, Pavo en Dozer zijn gevestigde namen, ik zou iig niet onder de talenten zetten. Titan zou dan de enige talent zijn die niet zelf produceert, maar dan blijven er vier over die dat wel doen: Slim Shore, Frequencerz, B-Front en Toneshifterz (was ze net helemaal vergeten :$).

Als toevoeging hierboven: Gostosa ook niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu weer on-topic please :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Titan Produceert nu zelf ook & dozer ook :thumbup:

On: Lekkere release, zekers halen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik in een Frequencerz topic was beland? :P
Zijn wel lekkere plaatjes, maar doen met niet zo 1,2,3 meteen iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als we het dan nog even ontopic over de tracks moeten hebben

HEEERLIJK :bomb:
die Frequencerz komen er nog wel, zeker Fusion waardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
de talenten worden uitgekozen op wat ze kunnen en qua style. Fusion is geen Scantraxx dus die zullen idd onbetwijfeld andere talenten aannemen..

Het gaat mij om de kwaliteit en hoe ze ontvangen worden door het publiek. Fusion heeft hier al duidelijk enkele strepen voor (overigens niet alleen op Sctrxx maar ook op alle andere labels). Het is al haast een feit dat de beste nieuwe generatie producers bij Fusion zit.

En dit
Citaat:
daarbij komt nog eens dat 50% van Fusion niet eens zelf produceerd en bij scantraxx wel.

is kul. De enige bij Fusion die op dit moment niet zelf produceert is Titan. Of denk je nou echt dat Oskam, van Grinsven en Pollen alles van Fusion voor hun rekening nemen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Altijd weer vergelijken met Scantraxx :')

Phaser weet me niet zo te boeien, maar is zeker geen slechte track.
Driver is een toffe track, er zit een leuk idee achter. Maar toch verveelt het wel naarmate de track voordert. Maar dit is ook zeker geen slechte track.


Als jij dit nummer live op een feest hoort is hij zo voorbij,zonder dat je het door hebt dat hij blijft herhalen.
De drive is gewoon echt top van deze track,phaser ook een erg heerlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk, en dit bedoel ik nou. Dit hele topic is verneukt door een discussie die nergens over gaat, nooit eindigt, en nooit zal iedereen het met elkaar eens zijn. Elke keer weer dezelfde discussie, argumenten etc. etc.
Daarbij heb ik nooit gezegd iets tegen de Fusion talentjes te hebben, Titan doet het goed, Frequencerz hebben hier een mooie release, B-Front doet het goed (alhoewel hij al een tijd meedraait) en de Toneshifterz hebben ook een prima release te pakken.
Wat ik dus wil zeggen is dat ieder topic hier zo'n beetje verneukt wordt door kansloze discussies waarvoor je net zo goed een eigen topic over kan openen. Als je een discussie wilt voeren, doe het dan gewoon over de nummers.

En vanaf dit punt stop ik met offtopic gaan, als dawasiknie het niet met mij eens is, o.i.d. Stuur me een PM :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha en dit is nou precies de reden waarom ik nooit meer inlog hier,
al die kutdiscussies (lees: appels zijn lekkerder dan peren...)
over de release: dikke voldoende! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:18 
 

Guide4U schreef:
haha en dit is nou precies de reden waarom ik nooit meer inlog hier,

Aaah, word het allemaal even te veel? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Guide4U schreef:
haha en dit is nou precies de reden waarom ik nooit meer inlog hier,

Aaah, word het allemaal even te veel? :aww:

haha dat jullie deze stijl nu naar zijn graf bekritiseren moet jezelf weten,
maar ik luister liever naar wat ik wél wil horen in plaats van te janken om iets wat ik niet wil horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phaser wordt een twijfelgevalletje! Driver haal ik sowieso binnen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

1 Pagina pure onzin over labels :') Aub jongens hou het toch eens ontopic ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt Reviver hier niet bij? :( Meende dat wel te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kan hier eigenlijk niet op wachten, allebei gewoon super tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Komt Reviver hier niet bij? :( Meende dat wel te horen.

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raoul heeft veel geholpen bij deze tracks, en dat is te horen. Hoor bijna niks van de Freq's sound. In Driver nog een beetje maar in Phaser ik persoonlijk totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Raoul heeft veel geholpen bij deze tracks, en dat is te horen. Hoor bijna niks van de Freq's sound. In Driver nog een beetje maar in Phaser ik persoonlijk totaal niet.

Ik hoor ook geen zany sound, wat normaal wel meer te horen is als raoul helpt :huh:
de Freq kunnen wel degelijk goed producen, dus ik denk dat dit gewoon van hunzelf is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind de platen wel oke, maar ligt het nou aan mij of mis ik een aanzienlijke hoeveelheid kick en bass?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle