Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het dus echt jammer dat Rockstar geremixed wordt.. klinkt misschien gek, maar dit is voor mij één van de vetste platen uit 2013, heb die helemaal grijs gedraaid toen. Een remix van SZP breekt dat dan af denk ik, maar ik geef het een kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Ik vind het dus echt jammer dat Rockstar geremixed wordt.. klinkt misschien gek, maar dit is voor mij één van de vetste platen uit 2013, heb die helemaal grijs gedraaid toen. Een remix van SZP breekt dat dan af denk ik, maar ik geef het een kans.


Het origineel verdwijnt niet he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:51 
 
Hardtraxxer

Collab met da tweekaz heel vet! andere plaatjes tot nu toe ook. Zekerheid dat dit album gekocht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de collab met Da Tweekaz zwaar tegenvallen. Had er veel meer van verwacht. Het is veel te veel Da Tweekaas, te cheesy en veels te blij naar mijn mening. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van wat ik tot nu toe gehoord heb lijkt er indd veel invloed van Da Tweekaz in te zitten, een beetje te veel. Geen slechte plaat maar had liever meer een mix van stijlen gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 11:41 
 
Hardtraxxer

Vind het juist een heerlijk nummer, nummer pakt en raakt me wel op een bepaalde manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Van wat ik tot nu toe gehoord heb lijkt er indd veel invloed van Da Tweekaz in te zitten, een beetje te veel. Geen slechte plaat maar had liever meer een mix van stijlen gehoord :)


precies dit!

Al snap ik wel de keuze dat ze voor hun album collabs meer de stijl van de ander gebruiken om het een wat gevarieerder album te maken.

Helaas heb ik weinig met da Tweekaz, maar vind het verder niet slecht ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die collab met Da Tweekaz totaal niet geslaagd. Had een Da Tweekaz solo ook geloofd. Je hoort weinig tot geen elementen van Freqz terug, maar helaas wel de altijd kazige vocals van Da Tweekaz. Gemiste kans.

Edit: Eigenlijk wat hierboven dus al vermeld is, te lui geweest om eerst de voorgaande reacties te lezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vind die collab met Da Tweekaz totaal niet geslaagd. Had een Da Tweekaz solo ook geloofd. Je hoort weinig tot geen elementen van Freqz terug, maar helaas wel de altijd kazige vocals van Da Tweekaz. Gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
verhaal


Fly With Me :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$


Ik zeg; goed plan! Vond hun euforische platen altijd erg goed.
Maar dit vergeten zal je toch wel houden. Een tijdje terug had E-force een aantal van zijn eerste releases op zijn YouTube kanaal gedropt in hq. The system en dat soort platen. Meteen allemaal mensen die net 3 dagen komen kijken "wat is dit voor een blije troep, ga weer terug naar je echte stijl"

Om een lang verhaal kort te maken.. Hou het maar bij mijn eerste zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$


Ik ken zeker de oude Frequencerz en die platen kan ik tot de dag toe nog zeker waarderen, alleen ook deze frequencerz hoor ik in de track met Da Tweekaz niet terug. Het is allemaal veel te blij en te kazig voor mij, maarja, daar staat da Tweekaz ook om bekend. Nooit fan van hen geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
jaron123 schreef:
Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$


Ik ken zeker de oude Frequencerz en die platen kan ik tot de dag toe nog zeker waarderen, alleen ook deze frequencerz hoor ik in de track met Da Tweekaz niet terug. Het is allemaal veel te blij en te kazig voor mij, maarja, daar staat da Tweekaz ook om bekend. Nooit fan van hen geweest.


Nou als je fly with me niet blij en kazig vindt weet ik t ook niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$


Vroeger :) Je kan best gelijk hebben hoor maar de afgelopen tijd hebben Frequencerz toch wel stevig aan hun sound gewerkt (vind ik) om te bekomen wat het nu is zogezegd "Medium Rare" (voorbeelden zijn platen zoals Getting Off), een mix tussen euforisch en raw dus. Maar in die collab met Da Tweekaz hoor ik niet echt die mix terug wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
TSFH schreef:
jaron123 schreef:
Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$


Ik ken zeker de oude Frequencerz en die platen kan ik tot de dag toe nog zeker waarderen, alleen ook deze frequencerz hoor ik in de track met Da Tweekaz niet terug. Het is allemaal veel te blij en te kazig voor mij, maarja, daar staat da Tweekaz ook om bekend. Nooit fan van hen geweest.


Nou als je fly with me niet blij en kazig vindt weet ik t ook niet meer..


Bij lange na niet als full control. Fly with me kent gewoon nog goede vocals en een lekker, beetje duisterig melodietje, maar bij full control zijn de vocals gewoon kut en de melodie is naar mijn mening te blij en mwah. Kan natuurlijk veel erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 04:16 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Fly with me kent gewoon nog goede vocals en een lekker, beetje duisterig melodietje


Duister?!!?! :lol: :lol:


(geweldige track is dat trouwens ^^ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 17:15 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja laten we eerst even een HQ afwachten van Full control, maar fly with me "goede vocals"? en Full control kut vocals. Dat snap ik niet helemaal. Als je full control blij vind dan is fly with me toch ook gigantisch blij?
Snap het wel als je deze track niks vind hoor, maar als je dit naast een fly with me legt verschilt er niet veel hoor. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap ya Neck vind ik echt heel lekker weer !! :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Snap het wel als je deze track niks vind hoor, maar als je dit naast een fly with me legt verschilt er niet veel hoor. :kiss2:

Ik vind full control zo kazig ''happy de peppie'' blij en Fly With Me gewoon euforisch met gevoel. Echt twee verschillende ''blijheden'' wat mij betreft.

Nu ik dit teruglees vind ik het ook maar vaag maar dit is zoals ik het ervaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 00:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik verwacht verder nog collabs met Warface, E-force en Ran-d die op dit album gaan komen

En als ik naar de line-up van rebirth (zondag) en fantasy island kijk, heb ik zon gevoel dat Jack of sound, Digital punk, Crypsis en Requiem ook nog invloed gaan hebben op dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
TSFH schreef:
Fly with me kent gewoon nog goede vocals en een lekker, beetje duisterig melodietje


Duister?!!?! :lol: :lol:


(geweldige track is dat trouwens ^^ )


Naja, duister ook weer niet, maar het is ook geen happy de peppie zoals iemand dat hier al zei. Gewoon inderdaad een melodie met gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Driver solo's... meh
Hard Driver collabs.... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mweh, ik vind hem niet zo. Vind Pitch Black leuker.

Verder verwacht ik wel dat dit een heerlijk album gaat worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle