Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
yannickvk schreef:
ben ik de enige die 12FU zo ontzettend vet vind?


Nee :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

12FU (op de eerste climax na), een gedeelte van de Zany collab (met die dikke kick) en de melodie/sfeer van Gods zijn gaaf. Voor de rest vind ik het verre van spannend. Meeste tracks worden voor mij verpest door die bromkicks. Zal dit album dan ook niet vaak uit mezelf opzetten, gewoon niet mijn smaak muziek dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gods vanaf 3:40 , Jeeeezuuuuus :loving: :loving: :loving: Ook gewoon veruit de beste track van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik na een aantal keer 'Shut Up' te hebben geluisterd, het wel steeds lekkerder klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat album, zijn dat allemaal losse tracks? Of zijn ze wel aan elkaar gemixt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Dat album, zijn dat allemaal losse tracks? Of zijn ze wel aan elkaar gemixt?


Los
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat sinds woensdag al vaak op dit album :)
Vind het allemaal wel vette platen, Gods, Amuse, Shotgun,Shut Up. :thumbup:
Nuclear vind ik ook heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Freqz fanboy ben ik erg blij met dit album ^^ Embace, Snap Ya Neck & 12FU mijn favorieten. Ik vind de Rockstar Remix niet geweldig (origineel zeker niet overtroffen), maar prima luisterbaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Gods episch zeg. Die onderbrekingen met die rare pitchkicks omlaag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12FU & Gods zijn echt héérlijk. Verder nog wel wat aardige plaatjes en platen die me niets doen. Overall, ik had meer van het album verwacht op de een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben totaal niet enthousiast over dit album. De sounds pakken mij echt niet. Her en der iets leuks tussen, maar in het algemeen ga ik weinig opzetten van dit album. Weet ook dat ik aankomende tijd Freqz niet hoef te bezoeken op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 19:24 
 
Hardtraxxer

Snap sommige lovende reacties op A Muse niet zo, het klinkt voor mij met die emotie loze melodie en synth niet anders dan zo een Summer of Frontliner track, en die werden hier niet bepaald goed ontvangen..

Ben benieuwd of meer mensen die gelijkenis horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staan zeker een aantal prima platen op, maar het is geen album grote uitschieters imo. Moet ik wel bij zeggen dat ik dit nu thuis luister terwijl de platen van frequencerz altijd super lekker klinken op feesten op de een of andere manier. Altijd energieke sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Snap sommige lovende reacties op A Muse niet zo, het klinkt voor mij met die emotie loze melodie en synth niet anders dan zo een Summer of Frontliner track, en die werden hier niet bepaald goed ontvangen..

Ben benieuwd of meer mensen die gelijkenis horen.

Absoluut. Kicks vind ik dan wel een stuk prettiger in A Muse dan in een willekeurige Frontliner track.

Voornamelijk de collabs vind ik interessant van dit album, met als uitschieter Gods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

waneer komen de tracks in full?? is dat toevallig al bekent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje late to the party, maar ik heb nu pas uitgebreid de tijd genomen om het album te luisteren. Allereerst vind ik het concept van het album en vooral de menukaart als tracklist erg leuk bedacht. Minpuntje is wel dat het een slechts een verzameling van tracks lijkt te zijn, en er niet echt een bepaalde gedachtegang achter iedere track zit om in het grotere geheel te passen (althans zo komt het op mij over). Ik snap dat 'de menukaart' dit een beetje probeert op te delen in hardheid van de platen, maar daar is het ook mee gezegd.

Wat ik vooral erg vervelend is zijn die semi-stoere vocalen die gebruikt worden in de tracks. Dit vind ik bijvoorbeeld echt heel storend bij een plaat als 12FU, wat eigenlijk een hele gave track had kunnen zijn.
Overigens begrijp ik ook niet precies wat Psycho (2016 edit), Wolfpack (Qlimax edit) en Bitch (B-Freqz hc remix) op dit album doen. Dit is naar mijn mening gewoon free-release materiaal, zeker als het gaat om de hardcore remix van Bitch, die nota bene al 3 jaar oud is.

Ik wil niet iedere plaat apart aanhalen, maar wel een aantal platen die er voor mij (positief of negatief) uitspringen:

* A Muse deed me heel sterk aan een andere plaat denken, al wist ik niet direct te noemen om welke track het precies ging. Uiteindelijk had ik het idee dat het vooral neigde naar een willekeurige Summer of Frontliner-plaat (en ik zie nu ook dat dat hierboven is gezegd). Evenals de SOF-tracks mis ik ook een beetje de eigen identiteit van deze track, en ik denk dan ook dat ie snel weer in de vergetelheid raakt.
* In The Club vind ik persoonlijk met afstand de minste B-Freqz plaat. Waar alle andere B-Freqz tracks zich duidelijk kunnen onderscheiden, gaat deze volledig op in de massa van nietszeggende tracks. Dat de Nolz-vocalen zeer prominent aanwezig zijn helpt hier ook niet echt. Wat ik persoonlijk niet snap is hoe je ontzettend gave platen als Overdose, Destroy You, The End etc. als losse singles uitbrengt, en je album vult met een plaat die de kwaliteit van de eerder genoemde platen bij lange na niet evenaart (al is dit volledig subjectief uiteraard).
* Rockstar (Sub Zero Project Remix) is voor mij het dieptepunt van het album. Tsja, wat moet ik ervan zeggen? Ik heb eigenlijk geen goed woord over voor deze plaat. Uit eerder dit topic: Invasion, Street Movement en nu een remix van Rockstar. Iedere solo track die ze uitbrengen is al volgens dezelfde formule gemaakt, en nu moeten deze tracks er ook aan geloven onder het mom van 'remix', terwijl het enige wat deze tracks gemeen hebben met het origineel de vocals zijn. Waarom zouden Frequencerz dit op hun album willen releasen?

Om op een positieve noot te eindigen, mijn 3 favoriete platen van het album:
* Embrace begint echt ontzettend goed door die gave kick in het eerste deel van de midintro, alleen jammer dat deze kick niet meer terugkomt in de rest van de track. Desalniettemin vind ik de rest van de track ook erg geslaagd. Ik had een track als deze niet meer verwacht van Zany. :)
* Wolfpack. Over deze plaat kan ik kort zijn: de plaat is al best wel een tijd een hitje, maar voor mij heeft ie zijn charme nog niet verloren. Vind het nog steeds een erg toffe plaat.
* Gods vind ik simpelweg ontzettend geslaagd. Je weet inmiddels wat je kan verwachten als deze 3 heren samen aan de slag gaan in de studio, en het resultaat mag er zeker zijn. Een pakkende melodie, sfeervolle break, goede vocals en met name ook fijne kicks eronder. Voor mij de vetste plaat van het album.

In conclusie: Voorafgaand aan dit album was ik mijn interesse in Frequencerz een beetje verloren. Veel mediocre tracks die me niet echt lang bijblijven. De laatste paar jaar vind ik ze alleen nog maar interessant icm B-Front, en Getting Off was ook een positieve uitschieter. Helaas heeft dit album daar weinig verandering in gebracht. Op de tracks die ik als favorieten genoemd heb na denk ik ook niet dat veel tracks me bij zullen blijven. Het lijkt er toch op dat kwantiteit de overhand heeft gekregen, want de meeste tracks missen naar mijn mening toch echt een eigen identiteit en het vermogen om zichzelf duidelijk te onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 07:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A Muse. Wauw! Net langs gekomen in xxlerator podcast, ga zo maar eens dat hele album door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij staan er, op Gods na, ook geen echte uitschieters op het album. Het is zeker geen slecht album, maar ik had er toch iets meer van verwacht. Gods in mijn ogen de beste track van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Al bekend wanneer hier fulls van uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Al bekend wanneer hier fulls van uitkomen?


Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk gevonden!

12FU = Pathology


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

Rockstar remix heeft als enige geen aparte release meer gehad?
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle