Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 01:30 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:

Het probleem is niet dat ie niet raw genoeg is het probleem is dat het een inspiratieloos en saai digital age aftreksel is. Er zit geen drive en de melodie is zo standaard als maar kan. Tel er de belachelijke poppy en cheesy vocalen bij op en je hebt gewoon een slecht nummer.


Laten we het er op houden dat het jou mening is en JIJ de plaat niet vet vind. Ik wel en met mij velen anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Baggernummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het best een lekker nummer! Vind er niks verkeerd aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

Robintjah schreef:
Baggernummer


Ik sluit me hier bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 14:31 
 

UnholyMessias schreef:
Het probleem is niet dat ie niet raw genoeg is het probleem is dat het een inspiratieloos en saai digital age aftreksel is. Er zit geen drive en de melodie is zo standaard als maar kan. Tel er de belachelijke poppy en cheesy vocalen bij op en je hebt gewoon een slecht nummer.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

komt morgen denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haatpiraat schreef:
Robintjah schreef:
Baggernummer


Ik sluit me hier bij aan.


Waardeloze reactie. Reageer dan niet, of beargumenteer je mening...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er niet zo veel aan, melodietje is mij te hoog en te simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een crybaby reacties hier zeg. Hoeveel rauwe platen hebben de Frequencerz al gemaakt? Juist, 0. Dus hoezo gaan jullie allemaal janken als ze met een melodieus nummer komen? Track klinkt goed afgemixt en sounds zijn van hoge kwaliteit. Oke het is niet erg hard maar vind het zeker geen slechte plaat. Bovendien is Fusion sowieso nooit het hardste label van allemaal geweest. Zijn tientallen mainstream tracks op gereleased door The Pitcher, Dozer, Noisecontrollers, Toneshifterz enz die allemaal niet veel harder waren dan deze.

Lekker huilie doen als het geen Psycho achtige tracks zijn. Harder is beter. Tunnelvisie. Alles kut enter. >.<

Prima track van Frequencerz en beter dan Phaser/Driver als je het mij vraagt.
World On Fire en Ain't Nobody, dat zijn pas kutplaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
World On Fire en Ain't Nobody, dat zijn pas kutplaten.

Haha faaaaal! als je dit beter vind.. damn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:50 
 
Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Haatpiraat schreef:
Robintjah schreef:
Baggernummer


Ik sluit me hier bij aan.


Waardeloze reactie. Reageer dan niet, of beargumenteer je mening...


Ik vind het naar mijn mening geen leuk nummer. Ik kan wel weer me mening gaan uiten tegen over alles maar als ik hier rond loop te speuren zie ik meestal dat dat niet eens zin heeft.

Het maakt me niet uit of het raw is of niet.. Maar kvind der gewoon geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Gangsterdwerg schreef:
World On Fire en Ain't Nobody, dat zijn pas kutplaten.

Haha faaaaal! als je dit beter vind.. damn :')

Iets met een kwestie van smaak..

Ik vind dit trouwens een prima plaatje hoor, vocalen en hoge pitchkicks hadden iets minder gemogen maar de melodie klinkt echt prachtig naar mijn mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze echt geweldig. Wat een heerlijk gevoel zit er in deze plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Prima track van Frequencerz en beter dan Phaser/Driver als je het mij vraagt.


Niet mee eens! Phaser was een track met een heel aparte sfeer die ik eigenlijk nog nooit had gehoord in een hardstyle track, heel tof! Driver was een track met een overload aan energie, dat vind Ik erg belangrijk in een track. Fly With Me zou van zoveel producers af kunnen komen, het is daarom denk ik voor vele te standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:52 
 

Bij 3000 likes op facebook geven ze Runnin' weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk eens een plaat van Frequencerz waar je niet het gevoel hebt dat de kick de hele plaat verneukt :D Leuk kickje dit vind ik, misschien wat standaard, maar hij beukt tenminste door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:13 
 
Hardtraxxer

tis een best lekker plaatje alleen heb zelf toch liever rich MF
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

UnholyMessias schreef:
Het probleem is niet dat ie niet raw genoeg is het probleem is dat het een inspiratieloos en saai digital age aftreksel is. Er zit geen drive en de melodie is zo standaard als maar kan. Tel er de belachelijke poppy en cheesy vocalen bij op en je hebt gewoon een slecht nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Prima track van Frequencerz en beter dan Phaser/Driver als je het mij vraagt.


Niet mee eens! Phaser was een track met een heel aparte sfeer die ik eigenlijk nog nooit had gehoord in een hardstyle track, heel tof! Driver was een track met een overload aan energie, dat vind Ik erg belangrijk in een track. Fly With Me zou van zoveel producers af kunnen komen, het is daarom denk ik voor vele te standaard.

Mee eens. Vond Driver/Phaser echt een heel erg sterke release van ze! Wel plaatjes die wat snel zijn gaan vervelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Grappig dat ze besloten hebben deze wel te releasen en Feelings niet xd

Een free-release van Feelings is toch ook een release :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:59 
 
Hardtraxxer

ik lach me altijd kapot om mensen hier.... dit is gewoon een lekkere track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen voor ze dat die enorm gelekt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een crybaby reacties hier zeg. Hoeveel rauwe platen hebben de Frequencerz al gemaakt? Juist, 0. Dus hoezo gaan jullie allemaal janken als ze met een melodieus nummer komen? Track klinkt goed afgemixt en sounds zijn van hoge kwaliteit. Oke het is niet erg hard maar vind het zeker geen slechte plaat. Bovendien is Fusion sowieso nooit het hardste label van allemaal geweest. Zijn tientallen mainstream tracks op gereleased door The Pitcher, Dozer, Noisecontrollers, Toneshifterz enz die allemaal niet veel harder waren dan deze.

Lekker huilie doen als het geen Psycho achtige tracks zijn. Harder is beter. Tunnelvisie. Alles kut enter. >.<

Prima track van Frequencerz en beter dan Phaser/Driver als je het mij vraagt.
World On Fire en Ain't Nobody, dat zijn pas kutplaten.


X-Pand komt wel beetje in de richting.
OT; Wel leuk nummer als ik hem maar niet te veel hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een crybaby reacties hier zeg. Hoeveel rauwe platen hebben de Frequencerz al gemaakt? Juist, 0. Dus hoezo gaan jullie allemaal janken als ze met een melodieus nummer komen? Track klinkt goed afgemixt en sounds zijn van hoge kwaliteit. Oke het is niet erg hard maar vind het zeker geen slechte plaat. Bovendien is Fusion sowieso nooit het hardste label van allemaal geweest. Zijn tientallen mainstream tracks op gereleased door The Pitcher, Dozer, Noisecontrollers, Toneshifterz enz die allemaal niet veel harder waren dan deze.

Lekker huilie doen als het geen Psycho achtige tracks zijn. Harder is beter. Tunnelvisie. Alles kut enter. >.<

Prima track van Frequencerz en beter dan Phaser/Driver als je het mij vraagt.
World On Fire en Ain't Nobody, dat zijn pas kutplaten.


X-Pand komt wel beetje in de richting.
OT; Wel leuk nummer als ik hem maar niet te veel hoor :thumbup:


En anders deze wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Balen voor ze dat die enorm gelekt is.

Bedoel je Feelings? Die hebben ze zelf vrijgegeven :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle