Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet slecht, maar helaas ook niks voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

0.27 is dat het artwork?

OT eerste van Frequencerz maar zoals ze al op youtube reageren ze richtte al de nieuwe fusion platen op mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Dit is niet eens release waardig :/


Omg :/
Waar slaat dat op dan? Oh nee Fusion komt niet met echte raw shit oh nee ah kut de einde van de wereld zoals we hem kennen nee!!!

Welcome to hardtraxx ;) Vind de melodie niet slecht, maar ken hem precies al :huh: Kicks hadden eventueel wat harder gemogen en wat minder gepitcht. Geen geweldige plaat voor mij maar kan er mee door
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Dit is niet eens release waardig :/


Omg :/
Waar slaat dat op dan? Oh nee Fusion komt niet met echte raw shit oh nee ah kut de einde van de wereld zoals we hem kennen nee!!!

Welcome to hardtraxx ;) Vind de melodie niet slecht, maar ken hem precies al :huh: Kicks hadden eventueel wat harder gemogen en wat minder gepitcht. Geen geweldige plaat voor mij maar kan er mee door

Heeft er egt niets maar dan ook niets mee te maken dat het niet rauw is? Ain't Nobody bijvoorbeeld word tog wel redelijk onthaald net als het last world anthem. Dit is gewoon een serieus minderde track, ik vind het zelfs niet freq's waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
nielstil schreef:
Welcome to hardtraxx ;) Vind de melodie niet slecht, maar ken hem precies al :huh: Kicks hadden eventueel wat harder gemogen en wat minder gepitcht. Geen geweldige plaat voor mij maar kan er mee door

Heeft er egt niets maar dan ook niets mee te maken dat het niet rauw is? Ain't Nobody bijvoorbeeld word tog wel redelijk onthaald net als het last world anthem. Dit is gewoon een serieus minderde track, ik vind het zelfs niet freq's waardig.

Het is idd niet de beste track, maar als er een mindere raw-track wordt gemaakt zijn de reacties hier veel "rustiger" zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best wel een lekker plaatje dit, deze zal het vast wel goed gaan doen.
Melodie doet me wel denken aan een oude dance/trance track, maar weet de naam niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 01:27 
 
Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Noem het dan iig niet "niet release waardig" das onzin :thumbup:

hij bedoelt 'niet release waardig' voor Fusion, en daar heeft hij groot gelijk in!
en dan gaat het niet eens zo zeer om persoonlijke smaak maar gewoon om het totaal van de plaat tegenover de andere releases op Fusion (met name de wat eerdere releases)
Fusion heeft de laatste tijd een paar slappe releases er bij zitten helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 08:30 
 
Artiest

frankhardenberg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Noem het dan iig niet "niet release waardig" das onzin :thumbup:

hij bedoelt 'niet release waardig' voor Fusion, en daar heeft hij groot gelijk in!
en dan gaat het niet eens zo zeer om persoonlijke smaak maar gewoon om het totaal van de plaat tegenover de andere releases op Fusion (met name de wat eerdere releases)
Fusion heeft de laatste tijd een paar slappe releases er bij zitten helaas :(


Mompelt iets over smaak enzo, want niet release waardig op Fusion is een release zoals je ze vind bij Bazz Implant of Hardskillz, deze plaat is op technisch vlak gewoon goed. Dat jullie hem niet mooi vinden is totaal iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap het gedoe hier niet. Plaat is mooi in mekaar gezet, en klinkt best fijn. Ok, het is niet wat we van Frequencerz gewoon zijn, maar moet dat dan?
Het is dan wel geen top top top materiaal, maar net zoals de release van Nitrouz (Rhythm Of Our Hearts) weet dit mij wél te boeien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion is echt ontzettend slap de laatste tijd. Slappe nieuweling aangetrokken, slappe nieuwe releases. Waar gaat dit heen?

Zal wel door de zomer komen hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou als je platen ook op originaliteit zou beoordelen, dan zijn beide releases die je noemt nou niet echt geslaagd.
Deze is behoorlijk standaard, en de Nitrouz plaat is gewoon een kopie van Psychedelic. Het voegt niets toe, maar is meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:56 
 
Artiest

Vind hem zelf overigens erg matig, Frequencerz wist me met X-Pand ook al niet te boeien en ook hiermee kan het me nog niet echt bekoren. Leuk, maar daar heb ik dan ook alles mee gezeg. Samen met de Nitrouz release toch onderaan het Fusion lijstje, bij mij iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

beter dat Rich MF erbij komt. Dan word het iig nog een dikke release. Dit plaatje is tja... gewoon goed maar niet speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje om te luisteren, benieuwd hoe ik hem live vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind op zich wel een toffe plaat voor de zomer. Alleen deze gaat denk ik snel weer verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer mooi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker zomers! maar niet bijzonder voor de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front een mindere set bij Defqon, paar slechte releases bij Fusion... Kom op, kan beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
B-Front een mindere set bij Defqon, paar slechte releases bij Fusion... Kom op, kan beter!


Setje van B-front heeft toch niks met Fusion te maken? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grappig dat ze besloten hebben deze wel te releasen en Feelings niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens helemaal niet zo erg dat er 2 kut releases komen in Augustus. Hoef ik ook niet te balen dat ik ze graag op m'n MP3 wil als ik op vakantie ben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een lekker nummertje. Boeiend dat het niet giga raw/hard/duister weet ik veel wat is wat je van Fusion verwacht. Frequencerz blijven voor mij bewijzen een prima aanwinst te zijn voor Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind het echt een lekker nummertje. Boeiend dat het niet giga raw/hard/duister weet ik veel wat is wat je van Fusion verwacht. Frequencerz blijven voor mij bewijzen een prima aanwinst te zijn voor Fusion.


Zo mee eens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 21:11 
 

dawasiknie schreef:
Ik vind het echt een lekker nummertje. Boeiend dat het niet giga raw/hard/duister weet ik veel wat is wat je van Fusion verwacht. Frequencerz blijven voor mij bewijzen een prima aanwinst te zijn voor Fusion.


+1

ik word zowieso best wel moet van al dat gezeur dat de track niet raw genoeg is! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuck jullie allemaal want ik vind het vet gruwelijk :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle