Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:21 

Hardtraxx Addict

Leuke screeches, voor de rest stelt het imo niks voor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

Steekt wel goed in elkaar maar de synth is erg vervelend om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:25 

Hardtraxx Addict

Ik wist dat het in sommige steden kermis was op het moment, maar zelfs in mijn computer? Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Ik wist dat het in sommige steden kermis was op het moment, maar zelfs in mijn computer? Pfff

Flikker je kermismuziekcollectie eens weg dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:03 

Artiest

Elexz schreef:

Ik zou maar opschieten met munten halen voor de botsauto's dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:47 

Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:

Flikker je kermismuziekcollectie eens weg dan! :P

Heb ik niet, the internet keeps interfering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 09:55 

Hardtraxx Elite

Nee dit is echt 3x niks. Veel te kermisachtig inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 00:02 

Hardtraxx Addict

Uit op o.a. hardstyle.com: http://www.hardstyle.com/festuca-feat.d ... eaches/org
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 00:24 

Artiest

En natuurlijk verkrijgbaar voor 2 munten op jouw kermis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:46 

Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
En natuurlijk verkrijgbaar voor 2 munten op jouw kermis!

2 munten teveel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:44 

Elexz schreef:

Beetje triest dit.

Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.

Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:59 

Hardtraxxer

Het is net alsof mensen het Festuca niet gunnen of iets dergelijks, vind de reacties vrij triest. Daarbij zie ik het kermis-aspect niet zo.

On: Leuke track. Vind echt dat er telkens vooruitgang te horen is bij tracks van jullie, vooral de kicks verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

Lekkere melodie & stevige kick, doe zo verder jongens. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 14:14 

Hardtraxx Elite

Stallion schreef:
Het is net alsof mensen het Festuca niet gunnen of iets dergelijks, vind de reacties vrij triest. Daarbij zie ik het kermis-aspect niet zo.

On: Leuke track. Vind echt dat er telkens vooruitgang te horen is bij tracks van jullie, vooral de kicks verbeteren.

Welkom op hardtraxx .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 14:56 

Hardtraxxer

Kijk hier al vier jaar mee en reageer ook af en toe, dus weet wel een beetje hoe de sfeer is. Neemt niet weg dat ik prima kan zeggen wat ik ervan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 14:56 

Hardtraxxer

voorlopig nog net niet, maar gaat zeker al de goede kant op :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:33 

Aan het typen...

Tja het is hier geen producer sectie. Veel producers beginnen veel te vroeg met releasen, moeten ze zelf weten, maar als je dan zo nodig nu al een release op je naam wilt hebben, moet je ook niet gaan zeuren dat er kritiek is, want eerlijk is eerlijk dit is nog lang niet het niveau van wat er op de echte labels wordt uitgebracht.

Als ik een huis ga bouwen en ik heb mijn bouw/metsel/timmer/whatever opleiding nog niet afgerond en het huis is uiteindelijk kwalitatief een stuk minder dan bij andere aannemers, dan zeggen die mensen ook niet van mooi huis, de stenen liggen al een stuk rechter dan bij je vorige huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Tja het is hier geen producer sectie. Veel producers beginnen veel te vroeg met releasen, moeten ze zelf weten, maar als je dan zo nodig nu al een release op je naam wilt hebben, moet je ook niet gaan zeuren dat er kritiek is, want eerlijk is eerlijk dit is nog lang niet het niveau van wat er op de echte labels wordt uitgebracht.

Als ik een huis ga bouwen en ik heb mijn bouw/metsel/timmer/whatever opleiding nog niet afgerond en het huis is uiteindelijk kwalitatief een stuk minder dan bij andere aannemers, dan zeggen die mensen ook niet van mooi huis, de stenen liggen al een stuk rechter dan bij je vorige huis.

Exact dit dus. Gelukkig, scheelt me weer wat typwerk :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:27 

Hardtraxxer

Ben het met jullie eens hoor dat te vroeg releasen niet goed is. Echter vind ik dat uit veel reacties, niet alleen in dit topic, meer minachting blijkt dan kritiek.

Verder heeft Lyst gelijkt met het voorbeeld over het huis. Alleen iedere artiest moet ergens beginnen, deze release is dan ook op een redelijk klein label. Daarbij vind ik deze track persoonlijk beter dan menig ander nummer dat op kleine labels uitkomt, maar dat is dan smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Stallion schreef:

Integendeel juist. De meeste willen het beste en willen een doorbraak voor hem. Echter, kom je jezelf later altijd tegen omdat de paar goede plaatjes die je in de toekomst uitbrengt niet opwegen tegen alle troep die in het verleden uitgebracht is. Troep, dit is de conclusie die een (internationale) manager trekt bij het doen van een beetje onderzoek op youtube. Een internationale markt is noodzaak om echt door te breken.

Het is het belangrijkste om een eigen geluid te hebben en het is gewoon jammer om te zien dat deze tot op heden nog niet aanwezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:24 

Hardtraxxer

Niet mijn ding, klinkt nergens naar. veelste happy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:27 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Dit wordt ook niet gereleased op een a-klasse label als scantraxx of fusion, daar is dus een reden voor. Ik vind niet dat je track pas gereleased mag worden als ze aan dat niveau voldoen. Dat is namelijk een erg hoog niveau en voor amateurs is dat simpelweg vaak onmogelijk te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:39 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
Lyst schreef:

Dit wordt ook niet gereleased op een a-klasse label als scantraxx of fusion, daar is dus een reden voor. Ik vind niet dat je track pas gereleased mag worden als ze aan dat niveau voldoen. Dat is namelijk een erg hoog niveau en voor amateurs is dat simpelweg vaak onmogelijk te halen.

Het komt inderdaad voor een reden op een kleiner label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:43 

Hardtraxxer

Citaat:
Integendeel juist. De meeste willen het beste en willen een doorbraak voor hem. Echter, kom je jezelf later altijd tegen omdat de paar goede plaatjes die je in de toekomst uitbrengt niet opwegen tegen alle troep die in het verleden uitgebracht is. Troep, dit is de conclusie die een (internationale) manager trekt bij het doen van een beetje onderzoek op youtube. Een internationale markt is noodzaak om echt door te breken.

Het is het belangrijkste om een eigen geluid te hebben en het is gewoon jammer om te zien dat deze tot op heden nog niet aanwezig is.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het goed voorhebben met Festuca maar uit het gros van de reacties is dat absoluut niet op te maken.

Het argument over oude troep die zwaarder weegt dan goede tracks is, naar mijn mening, onzin. Waarom zou je 'slechte' oudere tracks meenemen in je mening over een artiest als hij hedendaags goede tracks maakt. Iedereen kan dan toch concluderen dat hij zich uiteindelijk ontwikkeld heeft.

Waarom je de internationale markt en doorbreken erbij haalt is mij een vraag, aangezien dat niet persé het doel hoeft te zijn van het maken van muziek. Dat een eigen geluid gewenst is heb je helemaal gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 19:55 

Aan het typen...

Als ik heel eerlijk ben boeit het me helemaal niets of Festuca/D-Teq (want die zit hier ook op het forum) doorbreken of niet. Daarmee zeg ik overigens niet dat ik ze het niet gun, maar dat het mij niet interesseert.

Wat mij wel interesseert is het probleem dat er sinds het digitale tijdperk een ongelooflijke hoeveelheid bagger uitgebracht wordt. Als ik een hele maand aan releases download, dan haal ik zo'n 7! gigabyte binnen. Je zult nu vast denken, je bent er toch vrij in om dat niet te downloaden en dat klopt zeker, maar ik haal dit aan om aan te geven hoeveel releases c.q. tracks er iedere maand uitgebracht worden. En dat werkt in het nadeel van de echte talenten. Ik weet niet hoe het met anderen hier op het forum zit, maar ik skip de artiesten die ik niet ken hier in de release sectie vrijwel altijd. Niet omdat het onmogelijk zou zijn dat zij kwaliteit zouden kunnen leveren, maar omdat er simpelweg zoveel (en dan staat nog lang niet alles hier op het forum) wordt uitgebracht dat het mij teveel tijd en moeite kost en het mij te weinig oplevert om nieuwe talenten te ontdekken tussen al die troep.

Ik zie dan ook totaal het nut niet van de labels die geen A-label zijn. Als producer kun je gewoon demo's opsturen naar de A-labels en mits je goed genoeg bent willen ze je maar al te graag aannemen. Anders heb je nog niets in deze wereld te zoeken (of je stijl moet dusdanig afwijken dat labels het niet uit willen brengen, maar dat is een andere discussie). Er zijn zat producers die de top hebben bereikt die bij een A label begonnen zijn. Sterker nog dat zijn meestal de mensen die de lat hoog durven te leggen voor hunzelf en daardoor ook verder komen. Dus aub laat al die labels en amateur producers stoppen met bagger uitbrengen, je zorgt er alleen maar voor dat het voor de echte talenten moeilijker is om door te breken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle