Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Elexz schreef:
Ik wist dat het in sommige steden kermis was op het moment, maar zelfs in mijn computer? Pfff

Beetje triest dit.

Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.

Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca waarom wil jij zo nodig al je tracks uitbrengen.. Kan je niet beter door oefenen, en dan in 1 keer met een goed nummer komen.. Heb je toch veel meer aan lijkt mij.

Want dit doet je naam niet echt ten goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een achtelijke vergelijking. als je altijd huizen bouwt waar dingen aan mankeren zul je nooit een vila voor de koningin mogen bouwen. het gaat hier om kwaliteit, en in de tracks recentelijk gemaakt zie ik niet of nauwelijks vooruitgang en is de kwaliteit laag, imo. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Daarvoor komt het op een minder goed label en niet op scantraxx, vind jij dat er moet worden gewacht totdat ze goed genoeg zijn om op scantraxx te releasen??
Over die metselaar, die begint toch ook eerst met kleine muurtjes metselen, en niet meteen een villa voor de koningin?

Op bijvoorbeeld Scantraxx ja, er bestaan uiteraard wel meer labels dan Scantraxx. Lees hele verhaal hierboven waarom. En er is geen aannemer die je inhuurt voor kleine muurtjes hoor, die metsel je op school, tot dat je klaar bent voor het echte werk. Zelfde geldt voor produceren, je oefent thuis net zo lang tot dat je klaar bent voor een echte release. Alsof als je iets niet released je geen ontwikkeling door kunt maken. Ik zie die toegevoegde waarde niet zo, behalve dan dat mensen je naam ooit een keer ergens bij een topic voorbij hebben zien komen tussen de noisehunterz, basscontrollerz en tonetunerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:11 
 
Artiest

Tracks die op A - Labels uitkomen worden hier ook vaak afgekraakt.

Ik reageer er verder niet op maar waarom word er in elk topic dezelfde discussie gevoerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denza_Official schreef:
Tracks die op A - Labels uitkomen worden hier ook vaak afgekraakt.

Ik reageer er verder niet op maar waarom word er in elk topic dezelfde discussie gevoerd?


Omdat die tracks wellicht ook onder de maat zijn qua kwaliteit ;) . Mensen zeggen wel vaak dat Hardtraxx zo'n community is die afzeikt, maar als je als producer dingen doet die kwalitatief niet goed zijn, tja dan vraag je d'r ook om. Hoe je 't brengt is dan natuurlijk aan jouw, en het is natuurlijk netter als je dat doet d.m.v. te argumenteren (graag zelfs). Ik probeer d'r een beetje doorheen te kijken, want ik luister toch bijna alleen maar de ''raw'' hardstyle van tegenwoordig, maar daar ligt de kwaliteit in mijn ogen ook een stuk hoger ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:35 
 
Artiest

Zo heeft iedereen een eigen mening en daar is ook niets mis mee.

Maar als je geen normale feedback kan geven op: "Wat een kut track" enzo na, reageer dan gewoon niet en laat het gaan, dat zal zoveel gezeur om niets voorkomen ;)

Ik bedoel het ook echt niet om Hardtraxx af te kraken, dat JUIST niet.
Maar ik kijk nu net even 4 topics en zie overal gezeur op elkaar en onderling en dat is naar mijn mening gewoon niet nodig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik met je eens, is ook niet nodig. Het gaat ook vaak te ver. Juist daardoor wordt Hardtraxx altijd zo afgezeken, en dat is best wel jammer. Maar soms zijn tracks ook zo ongelooflijk slecht dat ik het soms ook niet kan laten om wat over de top te reageren. Dan denk ik ook gewoon van: vind je dit zelf nou mooi of hardstyle waardig? Dan is het voor mij ook geen smaakkwestie meer, maar gewoon slecht.. Maar dit kun je ook op een nette manier verwoorden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:40 
 
Artiest

G1LL schreef:
Ben ik met je eens, is ook niet nodig. Het gaat ook vaak te ver. Juist daardoor wordt Hardtraxx altijd zo afgezeken, en dat is best wel jammer. Maar soms zijn tracks ook zo ongelooflijk slecht dat ik het soms ook niet kan laten om wat over de top te reageren. Dan denk ik ook gewoon van: vind je dit zelf nou mooi of hardstyle waardig? Dan is het voor mij ook geen smaakkwestie meer, maar gewoon slecht.. Maar dit kun je ook op een nette manier verwoorden :)



:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:56 
 

Banaanslak schreef:
Elexz schreef:
Ik wist dat het in sommige steden kermis was op het moment, maar zelfs in mijn computer? Pfff

Beetje triest dit.

Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.

Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest

Ik hou van je Banaanslak, ben het ook echt beu. Lyst is iemand die bv. zijn commentaar onderbouwd (zo onderbouwd dat ik het niet meer lees (te lang)). Maar gewoon altijd en overal alles afbreken is niet mooi jongens.
Die attitude mag een beetje teruggeschroeft worden op hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Banaanslak schreef:
Elexz schreef:
Ik wist dat het in sommige steden kermis was op het moment, maar zelfs in mijn computer? Pfff

Beetje triest dit.

Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.

Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest

Ik hou van je Banaanslak, ben het ook echt beu. Lyst is iemand die bv. zijn commentaar onderbouwd (zo onderbouwd dat ik het niet meer lees (te lang)). Maar gewoon altijd en overal alles afbreken is niet mooi jongens.
Die attitude mag een beetje teruggeschroeft worden op hardtraxx.

:lol: :lol:

Thijs strikes once again :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Davey strikes twice again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Davey strikes twice again.

Haha. Klote double posts.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle