Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Exit Mind - Back From 2014 (THER-249)

Label: Theracords
WEB release: 11/09/2018

Tracks:
1. Exit Mind - Insanity
2. Exit Mind - Rebel

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron:
Image
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Dit moet het zijn:
01. Exit Mind - Insanity
02. Exit Mind - Rebel

Beide platen vet :D Klinkt al stukken beter dan wat er recent op Theracords is uitgekomen
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Is Exit Mind weer terug gekeerd?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Hij stond dit jaar op Defqon op de Indigo dus ja, hij is terug. Volgens mij staat die dit jaar ook op Loudness?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Jazeker is ie terug! Deze release bevat twee tracks waar hij in 2014 aan begonnen is en die hij dit jaar heeft afgerond. Wij zijn uiteraard superblij dat Exit Mind terugkeert bij ons en yes hij staat ook op Loudness :)
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Fijn om te horen. Kvond The Shadow/The Black Temple & Darkness Inside leuke plaatjes van hem :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Denk wel het beste nieuws sinds tijden wat ik gehoord heb! Eindelijk weer een toevoeging aan de scene. Zo'n enrom talent deze man en super tof om te zien dat hij weer terug is (L)

Beide platen zijn ook weer erg sterk :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Tof dat hij terug is met nieuwe muziek! Kwam toch als een grote verrassing toen hij op de Defqon line up verscheen. Wel benieuwd naar het verhaal hierachter en wat er zich tussen 2014 en Defqon heeft afgespeeld. In ieder geval goede zaken dat TC hem heeft teruggehaald.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Je hoort wel dat het wat oudere tracks zijn. Denk dat hij z'n sounds wel iets moet veranderen om mee te kunnen. Deze tracks zijn wel een beetje saai.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Jaaaa! (L) Deze man kon veel te goed muziek maken!
DjThera wrote:waar hij in 2014 aan begonnen is
Dit kan je heel goed horen, helemaal niks mis mee! Goede kicks, lekker drive zoals ik van Exit Mind gewend ben!
DjThera wrote: Wij zijn uiteraard superblij dat Exit Mind terugkeert bij ons en yes hij staat ook op Loudness :)
Toch een vraagje, heeft hij gewerkt aan zijn draaiskills? Ik verwacht geen top mixwerk van hem, maar de laatste keer dat ik hem gezien heb (ook op Loudness) wist hij volgens mij waar de play knop zat en dat was 't wel zo'n beetje :innocent: :P
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Ik ben op Defqon bij z'n set geweest, weet niet meer precies hoe hij toen draaide, maar heb me er in ieder geval niet aan gestoord... :)
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Holy fuck wat dik Insanity :drool:

Rebel doet me dan weer helemaal niks...
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
In 2014 had ik nog een behoorlijke afkeer tegen raw. De sounds die het toen had en hoe de tracks in elkaar zaten was totaal mijn ding niet. Verwachten om die reden weinig van deze 2 platen. Insanity doet me inderdaad sterk aan raw uit die periode denken, en doet me daardoor dus ook niks. Rebel vind ik eigenlijk best een aardig plaatje, met name door de 2 melodieuze climaxen.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Insanity heeft erg vette sounds! Steekt ver boven Rebel uit :D