Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 14:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Exit Mind - Back From 2014 (THER-249)

Label: Theracords
WEB release: 11/09/2018

Tracks:
1. Exit Mind - Insanity
2. Exit Mind - Rebel

Samples:



Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 17:16 
 
Hardtraxx Crew

Dit moet het zijn:
01. Exit Mind - Insanity
02. Exit Mind - Rebel

Beide platen vet :D Klinkt al stukken beter dan wat er recent op Theracords is uitgekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Is Exit Mind weer terug gekeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij stond dit jaar op Defqon op de Indigo dus ja, hij is terug. Volgens mij staat die dit jaar ook op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 17:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jazeker is ie terug! Deze release bevat twee tracks waar hij in 2014 aan begonnen is en die hij dit jaar heeft afgerond. Wij zijn uiteraard superblij dat Exit Mind terugkeert bij ons en yes hij staat ook op Loudness :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Fijn om te horen. Kvond The Shadow/The Black Temple & Darkness Inside leuke plaatjes van hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel het beste nieuws sinds tijden wat ik gehoord heb! Eindelijk weer een toevoeging aan de scene. Zo'n enrom talent deze man en super tof om te zien dat hij weer terug is (L)

Beide platen zijn ook weer erg sterk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof dat hij terug is met nieuwe muziek! Kwam toch als een grote verrassing toen hij op de Defqon line up verscheen. Wel benieuwd naar het verhaal hierachter en wat er zich tussen 2014 en Defqon heeft afgespeeld. In ieder geval goede zaken dat TC hem heeft teruggehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoort wel dat het wat oudere tracks zijn. Denk dat hij z'n sounds wel iets moet veranderen om mee te kunnen. Deze tracks zijn wel een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa! (L) Deze man kon veel te goed muziek maken!

DjThera schreef:
waar hij in 2014 aan begonnen is


Dit kan je heel goed horen, helemaal niks mis mee! Goede kicks, lekker drive zoals ik van Exit Mind gewend ben!

DjThera schreef:
Wij zijn uiteraard superblij dat Exit Mind terugkeert bij ons en yes hij staat ook op Loudness :)


Toch een vraagje, heeft hij gewerkt aan zijn draaiskills? Ik verwacht geen top mixwerk van hem, maar de laatste keer dat ik hem gezien heb (ook op Loudness) wist hij volgens mij waar de play knop zat en dat was 't wel zo'n beetje :innocent: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben op Defqon bij z'n set geweest, weet niet meer precies hoe hij toen draaide, maar heb me er in ieder geval niet aan gestoord... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Holy fuck wat dik Insanity :drool:

Rebel doet me dan weer helemaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2014 had ik nog een behoorlijke afkeer tegen raw. De sounds die het toen had en hoe de tracks in elkaar zaten was totaal mijn ding niet. Verwachten om die reden weinig van deze 2 platen. Insanity doet me inderdaad sterk aan raw uit die periode denken, en doet me daardoor dus ook niks. Rebel vind ik eigenlijk best een aardig plaatje, met name door de 2 melodieuze climaxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Insanity heeft erg vette sounds! Steekt ver boven Rebel uit :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle