Wat een heerlijke kick in darkness inside! 
Maestro N wrote:Dikke release! Darkness Inside is vet, maar Lost steekt er echt met kop en schouders bovenuit.
Maestro N wrote:Dikke release! Darkness Inside is vet, maar Lost steekt er echt met kop en schouders bovenuit.
Ga ik je gelijk in geven, merk dat ik alleen Darkness Inside en Lost op heb staan. DI is me steeds meer gaan pakken, en juist dat downtempo stuk maakt 'm erg vet. Jammer van die vocals alleen. Together is wel vet, maar gaat eigenlijk compleet langs me heen.bRt_ wrote:Maestro N wrote:Dikke release! Darkness Inside is vet, maar Lost steekt er echt met kop en schouders bovenuit.
als ik het goed begrepen heb zit hij inderdaad bij Theracords ja !Frijolrojo wrote:Zit Exit Mind nou officieel bij theracords of release theracords alleen deze EP? volgens mij zit dan nog niet bij theracords boeking toch?
De bookings kun je zelf gewoon checkenFrijolrojo wrote:Zit Exit Mind nou officieel bij theracords of release theracords alleen deze EP? volgens mij zit dan nog niet bij theracords boeking toch?