Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere theorie:
Het gaat echt voorspoedig met het label en ze hebben veel andere releases al ingepland staan. Om deze plaat toch nog een redelijk snelle release te geven (als hij op Qlimax 2014 zelfs al gedraaid zou zijn duurt het alsnog lang) is er gekozen om het op een label uit te brengen dat momenteel wellicht minder releases op de planning heeft staan.

OT: Leuk plaatje, stijl van Endymion bevalt me wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is mijn theorie dan echt zo absurd? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:35 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Dan kan iemand zomaar de track rippen en ergens anders uitbrengen en de rechten er op claimen?

Als ik een nieuw nummer op soundcloud set, een paar voorbeelden; Retaliate with hate van DP & RR, aint fucking around van MM of hard driver pow. Allemaal geupload nadat ze voor het eerst of de tweede keer gedraaid werden, en bij alle 3 meteen een claim van een label gehad(a&a music of dwx). Dan zijn die nummers toch vastgelegd(is hier geen vakterm voor?) En beschermd tegen copyrightmisbruik?

Dit is in mijn ogen dan ook het geval geweest met deze plaat, die hebben ze ook ergens onder moeten brengen.. Dat kon niet bij Nightbreed want die moesten ze nog oprichten.


Wel raar dat Who, Death Never Dies en Nightcrawler wel gewoon op Nightbreed uitgekomen zijn terwijl die ook voor het eerst op Qlimax gedraaid zijn, ik denk dat dit eerder vanuit promotie opzicht is gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Is mijn theorie dan echt zo absurd? :(

Iets met een tang en een varken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Om deze plaat toch nog een redelijk snelle release te geven (als hij op Qlimax 2014 zelfs al gedraaid zou zijn duurt het alsnog lang)

Ik zou op Theracords na niet zo snel een label/artiest kunnen verzinnen die daar enige waarde aan hecht. Integendeel zelfs. Exclusief!!! Buzz!!! Videoclipszz!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle